Zapalování Malossi MHR Team II, Piaggio
Kód: M5517975Detailní popis produktu
Variabilní nastavitelný systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu je určen pro GILERA/PIAGGIO 50ccm 2T. Zapalování s vnitřním rotorem ohromně snižují pohybující se hmotu, protože velký magnetický rotor normálního zapalovacího systému již není zapotřebí a je nahrazen malým, velmi lehkým vnitřním rotorem. Motor se otáčí výrazně snadněji a má mnohem lepší odezvu na plyn. Další velkou výhodou je zajištění vybíjecího napětí nezávislého na otáčkách nad 30 000 V. Tím je zajištěna neustále silná zapalovací jiskra při jakýchkoli otáčkách až do 20 000 ot / min. Dynamické časování zapalování nastavuje automaticky předstih v závislosti na otáčkách motoru a zajišťuje optimální výkon.
Se zapalováním Malossi MHR Team II můžete nejen přepínat mezi několika přednastavenými křivkami zapalování, ale dokonce můžete jednoduchým pootočením upravit vybranou křivku zapalování o + / - 2 °. S novým CDI lze načasování zapalování nastavit mnohem přesněji než u předchůdce a je také méně citlivé na rušení. Můžete si pohodlně vybrat z 8 přednastavených křivek zapalování: 2-takt: 6 přednastavených map s dynamickým předstihem zapalování 4-takt: 1 přednastavená mapa s dynamickým předstihem zapalování Univerzální 1 mapa s pevným bodem zapálení Kromě prvotřídních komponentů byla vylepšena celá základní struktura zapalování, takže rotor a stator nyní fungují ještě lépe na mechanické a elektronické úrovni.
Protože se jedná o čistě závodní zapalovací systém, je elektrické napájení ostatních komponentů (osvětlení atd.) vyloučeno. Špičkové zapalování pouze pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a chce dostat všechno ze svého motoru.
Matice magneta určená pro zapalování Kokusan, vhodná pro stroje Kreidler Mofa Mokick. Kompatibilní součást pro toto zapalování.
Zapalování MVT Millenium, Minarelli AM6 (el. starter) - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro Vás máme...
Elektronické zapalování HPI pro vybrané mopedy. Lehký rotor šetří výkon, silná jiskra, závodní bez světel. Není schválen, nutné úpravy, bez záruky.
EVOK Sada elektronického zapalování 12V pro přeměnu Vespa modelů s Largeframe na bezúdržbové, moderní a jasné zapalování.
Řídicí jednotka pro sadu válce Top Performances určená pro montáž na Yamaha YZF R WR MT 125i kompatibilní s uvedenými modely
TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy,...
Zapalování MVT Digital Direct, Minarelli do r.v. 2003 - Nejvýkonnějším zapalováním od francouzského výrobce MVT je určitě Digital Direct. Zapalování s oranžovým statorem dokáže...
Šikovný přípravek Schmitt, k nastavení zapalování od výrobce 101 Octane, je určené pro mopedy Simson S50, S51, S70, S83, KR51/1, KR51/2, SR50 a SR4-2. Přípravek je vyroben z...
Základní deska zapalování SIP pro Vespa 50 R a 50 Special s vnější zapalovací cívkou, kulatým přerušovačem a připojením pro brzdové světlo
Plochá pojistka Motoforce - Náhradní nožová pojistka s hodnotou 7,5A / 10A.Určitě se vyplatí mít jednu,dvě pojistky potřebné hodnoty ve stále výbavě skútra.
Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Yamaha rotorem, do r.v. 2003 - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro...
Náhradní rotor MVT pro vnitřní rotorové zapalování MVT Digital Direct a Premium. Balení odpovídá produktovému obrázku.
Zapalovací systém VAPE pro Lambrettu zvyšuje spolehlivost, zjednodušuje start, nabízí AC nebo DC zapojení a statické CDI vhodné pro většinu motorů.
Adaptér z pozinkované oceli pro MVT RT12DD u MVT Selettra a PVL vnitřních rotorových zapalování slouží jako přídavné závaží pro lepší rozjezd a hladší volnoběh
Elektronické zapalování Polini s 12V světelnou cívkou vhodné pro Piaggio / Vespa Ciao, Boss, Boxer, SI, Grillo, Bravo.
CDI Malossi TC UNIT, Minarelli - Yamaha rotor - Kvalitní CDI od firmy Malossi, neomezené, které Vašemu skútru dovolí dosáhnout vyšších maximálních otáček díky plynule měnícímu...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.