Zapalování Malossi MHR Team II, Piaggio
Kód: M5517975Detailní popis produktu
Variabilní nastavitelný systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu je určen pro GILERA/PIAGGIO 50ccm 2T. Zapalování s vnitřním rotorem ohromně snižují pohybující se hmotu, protože velký magnetický rotor normálního zapalovacího systému již není zapotřebí a je nahrazen malým, velmi lehkým vnitřním rotorem. Motor se otáčí výrazně snadněji a má mnohem lepší odezvu na plyn. Další velkou výhodou je zajištění vybíjecího napětí nezávislého na otáčkách nad 30 000 V. Tím je zajištěna neustále silná zapalovací jiskra při jakýchkoli otáčkách až do 20 000 ot / min. Dynamické časování zapalování nastavuje automaticky předstih v závislosti na otáčkách motoru a zajišťuje optimální výkon.
Se zapalováním Malossi MHR Team II můžete nejen přepínat mezi několika přednastavenými křivkami zapalování, ale dokonce můžete jednoduchým pootočením upravit vybranou křivku zapalování o + / - 2 °. S novým CDI lze načasování zapalování nastavit mnohem přesněji než u předchůdce a je také méně citlivé na rušení. Můžete si pohodlně vybrat z 8 přednastavených křivek zapalování: 2-takt: 6 přednastavených map s dynamickým předstihem zapalování 4-takt: 1 přednastavená mapa s dynamickým předstihem zapalování Univerzální 1 mapa s pevným bodem zapálení Kromě prvotřídních komponentů byla vylepšena celá základní struktura zapalování, takže rotor a stator nyní fungují ještě lépe na mechanické a elektronické úrovni.
Protože se jedná o čistě závodní zapalovací systém, je elektrické napájení ostatních komponentů (osvětlení atd.) vyloučeno. Špičkové zapalování pouze pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a chce dostat všechno ze svého motoru.
VAPE zapalovací soustava pro Lambrettu zvyšuje výkon a spolehlivost, zajišťuje jasné osvětlení při nízkých otáčkách, lze použít AC i DC, vyrobeno v Evropě.
Závodní zapalování HPI pro Zündapp s chlazením ventilátorem. Ověřeno v závodech. Nutné úpravy, bez silniční homologace. Návod EN. Bez záruky.
MVT Millenium je lehčí alternativa k originálnímu zapalování, zajišťuje stabilní dobíjení a světlo. Obsahuje CDI s přizpůsobenou zapalovací křivkou. Možnost Digimax modulu.
Elektronické zapalování Polini s 12V světelnou cívkou vhodné pro Piaggio / Vespa Ciao, Boss, Boxer, SI, Grillo, Bravo.
VAPE zapalovací systém pro Vespa nabízí spolehlivé bezkontaktní zapalování, snadný start i při nízkých otáčkách, bezúdržbový provoz a evropskou kvalitu.
Zapalovací systém VAPE pro Vespu zvyšuje výkon, zajišťuje spolehlivý chod a snadné startování, lze použít v AC i DC zapojení, vyrobeno v Evropě.
Zapalování MVT Premium, Derbi Senda - Skutečně revolučním zapalováním je tohle od MVT. Jako první zapalování s vnitřním rotorem dokáže, nejen napájet osvětlení, ale i dobíjet...
Závodní zapalování HPI pro Kreidler MF MP, přesné a spolehlivé, s návodem EN. Ověřeno v silničních i cross závodech. Pouze pro závodní použití.
Náhradní rotor MVT pro vnitřní rotorové zapalování MVT Digital Direct a Premium. Balení odpovídá produktovému obrázku.
TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy,...
Řídicí jednotka pro sadu válce Top Performances určená pro montáž na Yamaha YZF R WR MT 125i kompatibilní s uvedenými modely
Náhradní základní deska Schmitt, je vhodná pro zapalování MVT. Tato základní deska je ve výborné kvalitě a zpracování. V sadě jsou 3ks 20g závaží pro ideální nastavení hmotnosti...
VAPE bezkontaktní zapalování pro Vespu zvyšuje výkon, zajišťuje spolehlivý chod a světla už na nízkých otáčkách, přestavitelné na AC nebo DC, vyrobeno v Evropě.
Polini ventilátor Air Speed Evolution vhodný pro Vespa Smallframe 2t (50 Special, PK, XL, 125 Primavera, ET3, ETS). Vyvinut pro vysoké otáčky a lepší chlazení.
Zapalování MVT Millenium, Minarelli vert. do r.v. 2003 - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro Vás máme...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.