Zapalování Malossi MHR Team II, Piaggio
Kód: M5517975Detailní popis produktu
Variabilní nastavitelný systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu je určen pro GILERA/PIAGGIO 50ccm 2T. Zapalování s vnitřním rotorem ohromně snižují pohybující se hmotu, protože velký magnetický rotor normálního zapalovacího systému již není zapotřebí a je nahrazen malým, velmi lehkým vnitřním rotorem. Motor se otáčí výrazně snadněji a má mnohem lepší odezvu na plyn. Další velkou výhodou je zajištění vybíjecího napětí nezávislého na otáčkách nad 30 000 V. Tím je zajištěna neustále silná zapalovací jiskra při jakýchkoli otáčkách až do 20 000 ot / min. Dynamické časování zapalování nastavuje automaticky předstih v závislosti na otáčkách motoru a zajišťuje optimální výkon.
Se zapalováním Malossi MHR Team II můžete nejen přepínat mezi několika přednastavenými křivkami zapalování, ale dokonce můžete jednoduchým pootočením upravit vybranou křivku zapalování o + / - 2 °. S novým CDI lze načasování zapalování nastavit mnohem přesněji než u předchůdce a je také méně citlivé na rušení. Můžete si pohodlně vybrat z 8 přednastavených křivek zapalování: 2-takt: 6 přednastavených map s dynamickým předstihem zapalování 4-takt: 1 přednastavená mapa s dynamickým předstihem zapalování Univerzální 1 mapa s pevným bodem zapálení Kromě prvotřídních komponentů byla vylepšena celá základní struktura zapalování, takže rotor a stator nyní fungují ještě lépe na mechanické a elektronické úrovni.
Protože se jedná o čistě závodní zapalovací systém, je elektrické napájení ostatních komponentů (osvětlení atd.) vyloučeno. Špičkové zapalování pouze pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a chce dostat všechno ze svého motoru.
Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Ducati rotorem - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro Vás máme...
Závodní zapalování HPI pro Yamaha DT 50 MX. Přesné a spolehlivé, osvědčené v závodech. Tuning jen na trať, bez záruky. Nutné úpravy a seřízení.
Polini ventilátor Air Speed Evolution vhodný pro Vespa Smallframe 2t (50 Special, PK, XL, 125 Primavera, ET3, ETS). Vyvinut pro vysoké otáčky a lepší chlazení.
Adaptérová deska pro motory otáčející vlevo i vpravo pro magnetové zapalování MVT s vnitřním rotorem. Vhodná pro Puch, Zündapp a vybrané Sachs. Obsah balení odpovídá obrázku.
CDI pro zapalování MVT Premium, Peugeot vert. - Náhradní CDI pro zapalování MVT Premium, které má jeden nastálo nastavený bod zápalu.
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
MVT Digital Direct vnitřní rotorové zapalování pro Yamaha DT a RD není kompatibilní s AM6, nabízí lepší reakce motoru, adaptivní CDI a opravy za 100 €
CDI Malossi TC UNIT - RPM Control, Honda SXR/SFX - Kvalitní CDI od firmy Malossi u kterého máte možnost zapnout nebo vypnout omezocač otáček.
TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy,...
Náhradní základní deska Schmitt, je vhodná pro zapalování MVT. Tato základní deska je ve výborné kvalitě a zpracování.
Závodní zapalování HPI pro NSU Quickly. Přesné a spolehlivé, prověřeno v závodech. Určeno pro závodní trať, na silnici nepovoleno. Úpravy nutné.
Zapalování MVT Millenium, Minarelli od r.v. 2003 - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro Vás máme tohle...
Závodní zapalování HPI s přesným nastavením a silnou jiskrou. Pouze pro závodní použití. Nenáročné na údržbu. Nutné úpravy a seřízení. Bez záruky.
Matice zapalování pro modely Zündapp Bergsteiger, C 50, GTS 50, KS 50, Star, ZD, ZX, ZA, ZL, CS, Hai, KS 80, K 80 a Combinette. Vyrobeno v Německu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.