Řídicí jednotka CDI

Nejprodávanější

CDI Naraku odblokované, AC 2 zástrčky, GY6 50, 125, 150
 
203 Kč
CDI Naraku racing, GY6 125-180ccm
CDI Naraku racing, GY6 125-180ccm
Skladem (2 ks)
Kód: NK390.15
 
245 Kč
CDI náhrada za originál, GY6 125/150ccm
CDI náhrada za originál, GY6 125/150ccm
Skladem (4 ks)
Kód: GY14635
 
200 Kč
CDI Naraku odblokované, Baotian
CDI Naraku odblokované, Baotian
Skladem (2 ks)
Kód: NK390.10
 
241 Kč
CDI odškrcené pro Kymco Agility, Vitality 50cc 4T
 
860 Kč
CDI Naraku odblokované, Qingqi/ Peugeot 4T
CDI Naraku odblokované, Qingqi/ Peugeot 4T
Skladem u dodavatele
Kód: NK390.21
 
403 Kč
CDI Naraku odblokované, CPI, Keeway, Kentoya
 
572 Kč
CDI Naraku odblokované (DC-verze), Kymco 2T
CDI Naraku odblokované (DC-verze), Kymco 2T
Skladem u dodavatele
Kód: NK390.04
 
815 Kč
136 položek celkem
CDI Naraku odblokované, AC 2 zástrčky, GY6 50, 125, 150
203 Kč

CDI Naraku odblokované, 2 zástrčky, 139qmb/a - Odblokované CDI Naraku pro motory 139qmb/a GY6 125/150. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až...

Kód: NK390.22
CDI Naraku racing, GY6 125-180ccm
245 Kč

CDI Naraku racing, GY6 125-180ccm - Vylepšené racing CDI pro motor GY6. CDI má vylepšené zapalovací mapy a je tím ideálním začátkem pro tuning Vašich motorů.

Kód: NK390.15
CDI náhrada za originál, GY6 125/150ccm
200 Kč

CDI náhrada za originál, GY6 125/150ccm - Náhrada originálu CDI pro 125ccm Čínské skútry s motorem GY6. Vybírejte pečlivě a prohlédněte si obrázky, z vlastní zkušenosti víme, že...

Kód: GY14635
CDI Naraku odblokované, Baotian
241 Kč

CDI Naraku odblokované, Baotian - Odblokované CDI Naraku pro Baotian BT49QT. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných otáček....

Kód: NK390.10
CDI odblokované Top Performances pro Minarelli AM6, Derbi Senda (Ducati/Kokusan zapalování)
1 426 Kč

CDI odblokované Top Performances pro Minarelli AM6, Derbi Senda (Ducati/Kokusan zapalování)

Kód: 36158
CDI odškrcené pro Kymco Agility, Vitality 50cc 4T
860 Kč

Na detailním popisu tohoto produktu intenzivně pracujeme. Pokud máte dotazy ohledně tohoto produktu, neváhejte nás kontaktovat.

Kód: 17158
CDI Naraku odblokované, Qingqi/ Peugeot 4T
403 Kč

CDI Naraku odblokované, Qingqi/ Peugeot 4T - Odblokované CDI Naraku pro motory Peugeot 4T, Quinqqi. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do...

Kód: NK390.21
CDI Naraku odblokované, CPI, Keeway, Kentoya
572 Kč

CDI Naraku odblokované, CPI, Keeway, Kentoya - Odblokované CDI Naraku pro motory CPI,Keeway,Kentoya. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do...

Kód: NK390.20
CDI Naraku odblokované (DC-verze), Kymco 2T
815 Kč

CDI Naraku odblokované (DC-verze), Kymco 2T - Odblokované tuning CDI pro motory Kymco 2T, umoňuje dosažení maximání rychlosti seriového motoru. Nemusíte upravovat kabeláž, stačí...

Kód: NK390.04
Indukční cívka OEM, Piaggio, Vespa, Aprilia, Peugeot, Derbi, Gilera 50-500cc 4T
1 127 Kč

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Kód: PI-58120R
CDI nastavovatelné Simson S50, S51, S53, S70, S83, Schwalbe KR51/2, SR50, SR80
473 Kč

Na detailním popisu tohoto produktu intenzivně pracujeme. Pokud máte dotazy ohledně tohoto produktu, neváhejte nás kontaktovat.

Kód: 39149
Řidicí jednotka, CDI s cívkou OEM, Gilera, Piaggio (s katalyzátorem)
1 553 Kč

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Kód: PI-58095R
Nahoru
Další produkty

Jednotka CDI neboli kondenzátorové zapalování je většinou k dispozici v omezené nebo otevřené verzi. Pokud provádíte jakékoli úpravy, tak se vždy ujistěte, že máte odškrcené CDI, které Váš motor nebude brzdit. Je také potřeba vědět jestli máte verzi pro AC (střídavé napětí) nebo DC (stejnosměrné napětí) (většinou větší krabička než AC verze). Lze to zjistit odpojením baterie a poté skútr nakopnout pomocí nakopávačky. Pokud skútr bude dávat jiskru, máte zapalování pro AC (střídavé napětí), pokud nebude máte DC verzi.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné