Zapalování Tuning

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.

Nejprodávanější

CDI Stage6 odblokované Peugeot Speedfight
CDI Stage6 odblokované Peugeot Speedfight
Skladem do týdne
Kód: S6-4217500
 
1 307 Kč
Bez názvu
 
7 764 Kč
IP39683 - Matka M10x1mm, výška 10mm, pro kit IP39680
Matka M10x1mm, výška 10mm, pro kit IP39680
Skladem u dodavatele
Kód: IP39683
 
52 Kč
IP39682 - Matka M10x1mm, výška 7mm, pro kit IP39680
Matka M10x1mm, výška 7mm, pro kit IP39680
Skladem u dodavatele
Kód: IP39682
 
52 Kč
MVT-PREM28 - Zapalování MVT Premium s dobíjením, Simson S50, S51, S70
 
7 258 Kč
MVT-EXT114 - Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Ducati rotorem
Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Ducati rotorem
Skladem u dodavatele
Kód: MVT-EXT114
 
7 142 Kč
Zapalování Italkit Selettra analog, Derbi Senda D50B0 2T Euro3
 
8 802 Kč
14 položek celkem
Zapalování Italkit Selettra analog, Piaggio NRG, ZIP, Aprilia SR, Gilera Runner, Derbi GP1 50cc 2T LC
8 538 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 52813
Zapalování Malossi MHR Team II, Piaggio
11 817 Kč

Variabilní nastavitelný systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu je určen pro GILERA/​PIAGGIO 50ccm 2T. Zapalování s vnitřním rotorem ohromně...

Kód: M5517975
Řídicí jednotka Malossi MHR Team Digitronic, pro závodní zapalování
4 505 Kč

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kód: M5514398
171.0660 - Rotor zapalování Polini Digital, Piaggio (Polini Evolution P.R.E. 70ccm motor)
1 215 Kč

Náhradní rotor zapalování Polini pro digitální zapalování Polini 171.0546. Rotor je určený pro závodní motory 70ccm Evolution P.R.E. na skútry Piaggio.

Kód: 171.0660
171.0638 - Stator zapalování Polini Digital, Minarelli, AM6, Piaggio LC, Derbi D50B0, EBE, EBS
2 985 Kč

Náhradní stator pro digitální zapalování Polini 171.0537, 171.0538, 171.0539, 171.0540 a 171.0542. Stator zapalování je vhodný pro skútry s motory Piaggio LC, Minarelli,...

Kód: 171.0638
323.0111 - Matka zapalování Polini Digital, Piaggio LC
186 Kč

Kvalitní matka zapalování Polini digital, vhodná pro motory Piaggio LC se zapalováním Polini 171.0537.

Kód: 323.0111
144.200.007 - Podložky pod zapalování pro Polini zapalování
76 Kč

Náhradní podložky pod zapalování pro Polini zapalování s čísly: (171.0528, 171.0529, 171.0531, 1.710.532, 171.533, 171.536, 171.537, 171.538, 171.54151, 171.54151, 171.541.41).

Kód: 144.200.007
144.310.002 - Matka zapalování Polini racing Digital, Piaggio
57 Kč

Kvalitní matka zapalování Polini racing digital, vhodná pro motory Piaggio LC. Matka má závit M10x1,25.

Kód: 144.310.002
171.0641 - Rotor zapalování Polini Digital, Piaggio LC
2 481 Kč

Náhradní rotor zapalování Polini pro digitální zapalování Polini 171.0537. Rotor je určený pro motory Piaggio LC.

Kód: 171.0641
171.0617 - Montážní podložka pro Polini zapalování, PIAGGIO
1 507 Kč

Náhradní montážní podložka pro zapalování Polini 171.0528, které je určené na stroje s motory 50ccm 2T Piaggio.

Kód: 171.0617
Cívka Malossi pro závodní zapalování
1 389 Kč

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kód: M5512428
CDI Malossi MHR, Piaggio 50ccm 2T
6 549 Kč

CDI Malossi MHR, Piaggio 50ccm 2T - Kvalitní CDI od firmy Malossi, neomezené, které Vašemu skútru dovolí dosáhnout vyšších maximálních otáček díky plynule měnícímu se předstihu...

Kód: M559002
Nahoru
Další produkty

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.