Dnes 27.1.2023 z technických důvod zavřeno

Zapalování Tuning

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.

Nejprodávanější

Matka M10x1mm, výška 10mm, pro kit IP39680
Matka M10x1mm, výška 10mm, pro kit IP39680
Skladem u dodavatele
Kód: IP39683
 
51 Kč
Zapalování Italkit Racing, Minarelli LC
Zapalování Italkit Racing, Minarelli LC
Není skladem
Kód: IKEE.001.07
 
7 499 Kč
Zapalování MVT Digital Direct, Derbi Senda
Zapalování MVT Digital Direct, Derbi Senda
Skladem u dodavatele
Kód: MVT-DD11
 
8 265 Kč
CDI pro zapalování Stage6 R/T PVL
CDI pro zapalování Stage6 R/T PVL
Skladem do týdne
Kód: S6-45ET006
 
4 595 Kč
Zapalování Malossi MHR Team II Moto 50 - AM6
 
11 676 Kč
Zapalování Malossi MHR Team II, Minarelli
 
11 676 Kč
Zapalování MVT Digital Direct s dobíjením, Simson S50, S51, S70
 
8 265 Kč
133 položek celkem
Sada zapalování Simson S51 na 12V Ducati Energia / Kokusan zapalování
4 433 Kč

12V konverzní sada pro Simson S51, Schwalbe KR51 / 2, SR50 na elektronické zapalovací, systém motoru Minarelli AM, který se používá v Yamaha DT a Aprilia RS se zapalováním...

Kód: KIT.C.39918
Matka M10x1mm, výška 10mm, pro kit IP39680
51 Kč

Náhradní matka se závitem M10x1mm má výšku 10mm a je vhodná pro kit zapalování na Simson S51 s číslem dílu IP39680.

Kód: IP39683
Zapalování Italkit Racing, Minarelli LC
7 499 Kč

Zapalování Italkit Racing, Minarelli LC - Zapalování s vnitřním rotorem je základním kámenem každého závodního skútra. Díky kontrukci rotoru, který je mnohokrát lehčí než rotor...

Kód: IKEE.001.07
Zapalování MVT Digital Direct, Derbi Senda
8 265 Kč

Zapalování MVT Digital Direct, Derbi Senda - Nejvýkonnějším zapalováním od francouzského výrobce MVT je určitě Digital Direct. Zapalování s oranžovým statorem dokáže točit až 22...

Kód: MVT-DD11
CDI pro zapalování Stage6 R/T PVL
4 595 Kč

Náhradní špičkové CDI, je vhodné pro zapalování Stage6 R/T PVL. Jedná se o novou vylepšenou verzi CDI

Kód: S6-45ET006
Zapalování Malossi MHR Team II Moto 50 - AM6
11 676 Kč

Variabilní nastavitelný systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu je určen pro skútry 50 - AM6, Derbi, Gilera, Aprilia, Beta, Fantic, HM,...

Kód: M5518272
Zapalování Malossi MHR Team II, Minarelli
11 676 Kč

Variabilní nastavitelný  systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu. Zapalování s vnitřním rotorem ohromně snižují pohybující se hmotu, protože...

Kód: M5518269
Sada kabeláže pro zapalování MVT Digital Direct, Simson S50, S51, S70
286 Kč

Sada kabeláže pro zapalování MVT Digital Direct. Sada kabeláže je vhodná pro Simson S50, S51, S71.

Kód: 39466
Zapalování MVT Digital Direct s dobíjením, Simson S50, S51, S70
8 265 Kč

MVT zapalování s vnitřním rotorem DD (Digital Direct) pro Simsona. Na rozdíl od jiných výrobců závodních zapalovacích systémů, které jsou většinou určeny pouze pro závodění,...

Kód: MVT-DD26
Snímek obrazovky 2022 11 01 133009
9 602 Kč

Náhradní stator zapalování Malossi, je vhodný pro zapalování M5518269, které je určené na motory Minarelli AC / LC. OEM číslo: 5518084B.

Kód: M5518084B
Přídavné závaží 170g Schmitt pro zapalování MVT
309 Kč

Přídavné závaží 170g Schmitt, je vhodné pro zapalování MVT. Toto závaží je nutné použít se základní deskou STT44776.

Kód: STT44774
Přídavné závaží 20g Schmitt pro zapalování MVT
77 Kč

Přídavné závaží 20g Schmitt, je vhodné pro zapalování MVT. Toto závaží je nutné použít se základní deskou STT44776.

Kód: STT44773
Nahoru
Další produkty

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.