Zapalování Tuning

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.

Nejprodávanější

CDI Stage6 odblokované Peugeot Speedfight
CDI Stage6 odblokované Peugeot Speedfight
Skladem do týdne
Kód: S6-4217500
 
1 233 Kč
MVT-PREM11 - Zapalování MVT Premium, Derbi Senda
Zapalování MVT Premium, Derbi Senda
Skladem u dodavatele
Kód: MVT-PREM11
 
7 779 Kč
Snímek obrazovky 2022 11 01 133009
9 602 Kč –19 %
Původně: 9 602 Kč  (–19 %)
7 689 Kč
STT44774 - Přídavné závaží 170g Schmitt pro zapalování MVT
 
309 Kč
STT44845 - Sada šroubů pro základní desku zapalování Schmitt MVT
 
101 Kč
STT44773 - Přídavné závaží 20g Schmitt pro zapalování MVT
 
77 Kč
STT44776 - Základní deska Schmitt pro zapalování MVT
 
721 Kč
135 položek celkem
CDI Stage6 odblokované Peugeot Speedfight
1 233 Kč

Odblokované CDI Stage6, je vhodné pro skútry Peugeot Speedfight. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných otáček. Toto CDI...

Kód: S6-4217500
MVT-DD26 - Zapalování MVT Digital Direct s dobíjením, Simson S50, S51, S70
5 843 Kč

MVT zapalování s vnitřním rotorem DD (Digital Direct) pro Simsona. Na rozdíl od jiných výrobců závodních zapalovacích systémů, které jsou většinou určeny pouze pro závodění,...

Kód: MVT-DD26
Podložka pro štefty vodní pumpy pro Stage6 R T zapalování, Minarelli
789 Kč

Podložka pro štefty vodní pumpy pro Stage6 R/T zapalování, Minarelli - Podložka pro štefty vodní pumpy pro Stage6 Innenrotor zapalování, Minarelli. U Stage6 můžete vidět design...

Kód: S6-45ET003
MVT-PREM11 - Zapalování MVT Premium, Derbi Senda
7 779 Kč

Zapalování MVT Premium, Derbi Senda - Skutečně revolučním zapalováním je tohle od MVT. Jako první zapalování s vnitřním rotorem dokáže, nejen napájet osvětlení, ale i dobíjet...

Kód: MVT-PREM11
Zapalování Italkit Selettra analog Aprilia RS 125 ccm 2T motor Rotax 122
7 994 Kč

Špičkové zapalování Italkit Selettra analog, je vhodné na stroje Aprilia RS 125 ccm 2T s motorem Rotax 122. Zapalování má odlehčení rotor, díky tomu zlepšuje odezvu na plyn....

Kód: 52816
Snímek obrazovky 2022 11 01 133009
9 602 Kč –19 %
7 689 Kč

Náhradní stator zapalování Malossi, je vhodný pro zapalování M5518269, které je určené na motory Minarelli AC / LC. OEM číslo: 5518084B.

Kód: M5518084B
STT44774 - Přídavné závaží 170g Schmitt pro zapalování MVT
309 Kč

Přídavné závaží 170g Schmitt, je vhodné pro zapalování MVT. Toto závaží je nutné použít se základní deskou STT44776.

Kód: STT44774
STT44845 - Sada šroubů pro základní desku zapalování Schmitt MVT
101 Kč

Náhradní sada šroubů, je vhodná pro základní desku zapalování Schmitt MVT.

Kód: STT44845
STT44773 - Přídavné závaží 20g Schmitt pro zapalování MVT
77 Kč

Přídavné závaží 20g Schmitt, je vhodné pro zapalování MVT. Toto závaží je nutné použít se základní deskou STT44776.

Kód: STT44773
STT44776 - Základní deska Schmitt pro zapalování MVT
721 Kč

Náhradní základní deska Schmitt, je vhodná pro zapalování MVT. Tato základní deska je ve výborné kvalitě a zpracování.

Kód: STT44776
STT44777 - Základní deska Schmitt s přídavným závažím pro zapalování MVT
901 Kč

Náhradní základní deska Schmitt, je vhodná pro zapalování MVT. Tato základní deska je ve výborné kvalitě a zpracování. V sadě jsou 3ks 20g závaží pro ideální nastavení hmotnosti...

Kód: STT44777
MVT-INT12 - Zapalování MVT Integral II Minarelli AM6
6 592 Kč

Závodní zapalování s vnitřním rotorem MVT Integral II, je vhodné pro motory Minarelli AM5 a AM6. Zapalování MVT je vždy té nejvyšší kvalitě. Toto zapalování je...

Kód: MVT-INT12
Nahoru
Další produkty

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.