Ložiska klikového hřídele

Pokud se rozhodnete pro výměnu klikového hřídele, pak byste měli vyměnit i ložiska. Rovněž těsnění a další komponenty. Bohužel ložiska jsou natolik citlivá, že se při různých opravách a výměnách mohou poškodit a vlastně k tomu dojde téměř vždy. Nabízíme ložiska pro klikové hřídele, která disponují speciální plechovou klecí, případně klecí plastovou, u níž vzniká menší tření. Jestliže jste vyměnili ložiska klikového hřídele, dávejte pozor na to, zda nepřekračujete pracovní teplotu motoru, která je dána výrobcem takových ložisek.

Nejprodávanější

83 položek celkem
282.0002 - Sada ložisek na kliku Polini, Minarelli CW, MA, MY, CA, CY
878 Kč

Vysoce kvalitní ložiska a gufera na kliku Polini. Ložiska jsou vhodné pro motory Minarelli CW, MA, MY, CA, CY a kopie z Asie (1E40QMB, IE40QMB).

Kód: 282.0002
NK100.67 - Sada ložisek Naraku, Piaggio
Sada ložisek Naraku, Piaggio
Skladem u dodavatele
803 Kč

Sada ložisek Naraku, Piaggio - Sada ložisek na klikový hřídel od firmy Naraku. Sada obsahuje i gufera. Jedná se o kvalitní ložiska NTN nebo Koyo. Sada je určena pro motory Piaggio.

Kód: NK100.67
NK100.37 - Sada ložisek Naraku, Minarelli
523 Kč

Sada ložisek Naraku, Minarelli - Sada ložisek na klikový hřídel od firmy Naraku. Sada obsahuje i gufera. Jedná se o kvalitní ložiska NTN nebo Koyo.

Kód: NK100.37
NK104.21 - Sada ložisek na kliku Naraku SKF Premium C4, Derbi EBE, EBS, D50B0
723 Kč

Kvalitní sada ložisek na kliku Naraku, je včetně gufer. Tato sada je vhodná na motory Derbi EBE, EBS a D50B0. Sada se skládá z: SKF 6204 C4: 20x47x14mm a FKM...

Kód: NK104.21
LAG.6203.NR - Ložisko s těsnícím koružkem 6203.NR 17x40x12mm, Puch Maxi, Maxi P1
139 Kč

Ložisko s těsnícím koružkem 6203.NR o rozměru 17x40x12mm. Vhodné pro Puch Maxi E50, Maxi P1 jako pravé ložisko kliky. OEM čísla: 900.6219 / 900.6233.

Kód: LAG.6203.NR
36444 - Ložisko 25x38x15, Vespa Cosa, PX 80, 125, 150, 200ccm 2T
348 Kč

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....

Kód: 36444
36445 - Ložisko 25x62x12, Vespa Cosa, PX 80, 125, 150, 200cc 2T
415 Kč

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....

Kód: 36445
280.0040 - Ložisko klikové hřídele Polini 6202 C4, Piaggio Vespa Boxer, Bravo, CBA, Ciao, Eco, Grillo, Si, Trend
185 Kč

Kvalitní ložisko klikové hřídele Polini 6202 C4. Ložisko má rozměry 15x35x11mm a je vhodné například pro Piaggio Vespa Boxer, Bravo, CBA, Ciao, Eco, Grillo, Si, Trend.

Kód: 280.0040
282.0001 - Sada ložisek na kliku Polini, Piaggio, Vespa, Gilera, Aprilia, Derbi
1 088 Kč

Vysoce kvalitní ložiska a gufera na kliku Polini. Ložiska jsou vhodné pro motory Piaggio.

Kód: 282.0001
32593 - Sada ložisek na kliku Gilera Runner, Piaggio Hexagon, Italjet Dragster 125, 180cc
1 330 Kč

Kvalitní japonské NTN ložiska s toleranci C3 doplněné těmi nejkvalitnějšími gufery z Vitonu.

Kód: 32593
282.0005 - Sada ložisek na kliku Polini 19mm, Vespa PK 50, 125, XL 50, 125, 125 Primavera 2T, ETS 125
833 Kč

Vysoce kvalitní ložiska a gufera na kliku Polini. Ložiska jsou vhodné pro skútry Piaggio Ape 50 a Vespa PK 50, 125, XL 50, 125, Primavera 125 ET3 s 19mm čepem klikové hřídele.

Kód: 282.0005
NK102.95 - Sada ložisek na kliku Naraku SKF železná klec  Peugeot vertical Euro 1
1 184 Kč

Kvalitní sada ložisek C4 na kliku Naraku SKF, je včetně gufer. Ložiska jsou s kovovou klecí. Tato sada je vhodná na motory Peugeot vertical Euro 1.

Kód: NK102.95
Nahoru
Další produkty

Pokud se rozhodnete pro výměnu klikového hřídele, pak byste měli vyměnit i ložiska. Rovněž těsnění a další komponenty. Bohužel ložiska jsou natolik citlivá, že se při různých opravách a výměnách mohou poškodit a vlastně k tomu dojde téměř vždy. Nabízíme ložiska pro klikové hřídele, která disponují speciální plechovou klecí, případně klecí plastovou, u níž vzniká menší tření. Jestliže jste vyměnili ložiska klikového hřídele, dávejte pozor na to, zda nepřekračujete pracovní teplotu motoru, která je dána výrobcem takových ložisek.