Karburátor Tuning

Nejprodávanější

Karburátor Naraku PHBG Black Edition
 
od 1 569 Kč
Karburátorová sada Minarelli, CPI horizontal
 
1 042 Kč
Karburátor Dellorto SHA 16/16 s filtrem
Karburátor Dellorto SHA 16/16 s filtrem
Skladem u dodavatele
Kód: 44027
 
1 589 Kč
karburátor
Karburátor DellOrto SHA 14 12L
Skladem (1 ks)
Kód: MA01515
 
1 438 Kč
Karburátor Naraku Flat Slide Racing V2
Karburátor Naraku Flat Slide Racing V2
Skladem u dodavatele
Kód: NK201.12
 
od 1 933 Kč
Karburátor Polini CP 17,5mm se sytičem na páčku
Karburátor Polini CP 17,5mm se sytičem na páčku
Skladem u dodavatele
Kód: 201.1700
 
3 211 Kč
Karburátor Polini CP 21mm se sytičem na páčku
Karburátor Polini CP 21mm se sytičem na páčku
Skladem u dodavatele
Kód: 201.2100
 
3 300 Kč
Karburátor Polini PWK 24mm
Karburátor Polini PWK 24mm
Skladem u dodavatele
Kód: 201.0166
 
3 530 Kč
215 položek celkem
Karburátor Naraku PHBG Black Edition
od 1 569 Kč

Karburátor Naraku PHBG Black Edition 17,5 mm - Levnější karburátor od naraku je kopie Dellorto karburátoru PHBG. Naraku ho nabízí v černém provedení a ve třech velikostech: 17,5...

+ další
Kód: NK201.08
Karburátorová sada Minarelli, CPI horizontal
1 042 Kč

Sada karburátoru pro dvoudobý skútr s horizontálním motorem Minarelli a Minarelli replikou 1E40QMB nebo IE40QMB. Ideální pro vylepšení 50 ccm nebo 70 ccm skútru se sportovním...

Kód: KW33762
Karburátor Dellorto SHA 16/16 s filtrem
1 589 Kč

Tuningový karburátor s pevnou přírubou SHA 16-16 od Dellorto vhodný pro ladění mopedů se zdvihovým objemem 50 ccm až 70 ccm. Vložka vzduchového filtru je namontována přímo na...

Kód: 44027
karburátor
1 438 Kč

Tuningový karburátor s pevnou přírubou SHA 14 od Dellorto je vhodný pro ladění mopedů se zdvihovým objemem 50 ccm až 70 ccm. Vložka vzduchového filtru je namontována přímo na...

Kód: MA01515
Karburátor Naraku PHVA Replica 17,5 mm, Piaggio, s automatickým sytičem
1 682 Kč

Karburátor Naraku PHVA Replica 17,5 mm, Piaggio, s automatickým sytičem - Karburátor je nedílnou součástí motoru a často u základních úprav opomíjenou. Jelikož dvoutaktní motory...

Kód: NK201.01
Karburátor Naraku 26mm podtlakový, GY6, Yamaha 125, Daelim, Beeline
1 967 Kč

Membránový podtlakový karburátor Naraku s difuzorem 26 mm pro motory GY6, Daelim, Yamaha, Beeline. Také pro Quad nebo ATV z Asie s 4T karburátorem řízeným membránou. Všechna...

Kód: NK201.29
Karburátor Naraku Flat Slide Racing V2
od 1 933 Kč

Karburátor Naraku Flat Slide Racing V2 - Pro náročnější úpravce nabízí firma Naraku závodní karburátory Flat-Slide, které se hodí všem, kterým už velikost 19 mm nestačí, nebo...

+ další
Kód: NK201.12
Karburátor Polini CP 17,5mm se sytičem na páčku
3 211 Kč

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...

Kód: 201.1700
Karburátor Polini CP 21mm se sytičem na páčku
3 300 Kč

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...

Kód: 201.2100
Karburátor Polini PWK 24mm
Karburátor Polini PWK 24mm
Skladem u dodavatele
3 530 Kč

Špičkový a tuningový karburátor Polini PWK 24mm s plochým šoupátkem je správnou volbou pro jakékoliv ladění Vašeho stroje. Ve srovnání s běžnými verzemi karburátoru, ten s...

Kód: 201.0166
Karburátor Naraku 17,5mm manuální sytič
1 508 Kč

Karburátor Naraku 17,5 mm má ruční sytič na páčku. Karburátor je vhodný pro motory Minarelli AM6, nebo Derbi EBE, EBS. DB50B0 a další. Hlavní tryska: 85 (6mm), volnoběřná...

Kód: NK201.19
Karburátor 15mm Zundapp, Puch Maxi, X30 (karburátor Bing SRE)
840 Kč

Náhradní karburátor 15mm je vhodný pro mopedy Zundapp, Puch Maxi, X30 s karburátorem Bing SRE. Hlavní tryska: 75 (Bing M4), připojení k motoru: 20 mm, připojení k filtru: 20 mm.

Kód: 29407
Nahoru
Další produkty

Tuningový karburátor je přesně to, co potřebujete, pokud hledáte více výkonu. Větší karburátor Vám bezpochyby přinese vyšší výkon. Při koupi karburátoru je vždy potřeba upravit velikost hlavní trysky podle konkrétního stroje a také podle použitých komponentů jako jsou třeba vzduchový filtrválec, nebo výfuk. Nejedná se tedy o plug&play záležitost. Odměnou je zpravidla lepší akcelerace a vyšší maximální rychlost. U 2T motorů je karburátor s větším difuzorem při úpravách dokonce nutností, jelikož motor se zároveň chladí nasávanou směsí, které musí být dostatek. Pro lepší přehled a více informací se podívejte na náš článek v blogu.