Klapky a příruby

Klapka a příruba jsou důležité součásti motoru, které zajišťují plnění dvoutaktního motoru. Plnění je právě zajišťováno pomocí jazýčkové membrány, neboli klapky. Pří úpravách je možné koupit samostatné lístky do originální klapky, nebo celý domeček s optimalizovaným tvarem a velikostí pro optimální průtok směsi. Klapka je právě další způsob, jak zvednout výkon Vašeho stroje a ne jen pomocí většího válce, karburátoru, nebo výfuku. Je dobré také čas od času zkontrolovat přírubu sání, jestli někde nejde do motoru falešný vzduch, který muže mít fatální následky při dlouhodobém používání. Pokud se chcete dozvědět více o tuningu, přečtěte si náš článek, který zahrnuje právě i úpravu klapek.

Nejprodávanější

511 položek celkem
IP10979 - Příruba sání 21mm neškrcená, Minarelli horizontal
166 Kč

Náhradní příruba sání s průchodem 21mm je otevřená a neomezuje výkon. Příruba je vhodná pro horizontální motory Minarelli AC, LC a jejich repliky CPI, Keeway atd. Připojení ke...

Kód: IP10979
22760 - Klapka Aprilia MX, RS, CPI, Yamaha DT, AM6, Generic
440 Kč

Náhradní levná klapka má plastové lístky a je vhodná pro Aprilia MX, RS, CPI, Yamaha DT, Generic s motory AM6.

Kód: 22760
GY14645 - Příruba sání GY6 125ccm, 152/157QMI
149 Kč

Příruba sání s vnitřním průměrem 22mm včetně O-kroužku, pro čínské skútry s objemem 125ccm a motorem GY6, ve standardní kvalitě a za super cenu.

Kód: GY14645
Příruba sání Stage6 gumová - 40 mm, pro PWK 30-34mm
395 Kč

Kvalitní gumová příruba sání Stage6, je vhodná na karburátory s průměrem 40 mm. Například pro karburátory PWK 30-34. Rozteč šroubů: 60 mm.

Kód: S6-32ET034
42567 - intake manifold 30/33mm for Derbi EBE, EBS, D50B w/ 24-30mm carburetor
280 Kč

Příruba sání pro motory Derbi EBE, EBS a D50B. Příruba má průchod 30 mm a umožňuje montáž 24 mm až 30 mm PWK karburátorů, nebo Dellorto PHBN / VHST karburátorů o průměrech 26,...

Kód: 42567
IP40332 - Příruba sání 17mm, Minarelli, CPI, Keeway, 1E40QMB
171 Kč

Náhradní příruba sání 17mm, připojení karburátoru 22 mm. Příruba je vhodná pro motory Minarelli s horizontálním válcem (CPI, Keeway, 1E40QMB).

Kód: IP40332
35594 - Příruba sání Gilera DNA, Runner 125/200, Piaggio Beverly 125/200, Vespa GT125, Aprilia Sport City 125
396 Kč

Náhradní příruba sání odpovídá originálnímu dílu a je vhodná pro stroje Gilera DNA, Runner 125/200, Piaggio Beverly 125/200, Vespa GT125 a Aprilia Sport City 125.

Kód: 35594
Příruba sání Malossi, NBR, 35 mm, Derbi - Minarelli AM6
1 060 Kč

Příruba sání Malossi, NBR, 35 mm, Derbi - Minarelli AM6 - Příruba Malossi MHR je na první pohled o dost kratší než originální přiruba. Je přímá a karburátor má tak přímejší směr...

Kód: 40420000
BT20001 - Příruba sání GY6 50cc, 139QMB/A
144 Kč

Náhradní příruba sání pasující na všechny skútry s motorem 139QMB/A a originálním karburátorem. S přírubou dostanete i těsnící O-kroužek a plechovou stahovací pásku.

Kód: BT20001
Kit sání pro DellOrto, Babetta 210 - boční
1 000 Kč

Kit sání pro montáž karburátoru DellOrto PHBG 19mm na Babettu 210, 215 a 225 s vyvedením do boku. Při použití tohoto kitu sání je potřeba vyřezat otvor do plastového...

Kód: PIO.00031
Klapky Stage6 VForce3 by Moto Tassinari
2 442 Kč

Pro ty kdo nevědí o co se jedná, tak jak můžete vidět z fotek, tak jde o klapky s dvojitým domečkem. Samotná výměna klapek zlepší proudění směsi do motorové skříně a do válce,...

Kód: S6-3219000
215.0301 - Kit sání s klapkami Polini 19/24mm, Peugeot 103, 103 SP, HP, MVL 50
1 578 Kč

Vysoce kvalitní kit sání s klapkami Polini, má vnitřní průměr 19mm a vnější průměr pro připojení karburátoru 24mm. Kit sání je vhodný pro Peugeot 103, 103 SP, HP, MVL 50.

Kód: 215.0301
Nahoru
Další produkty

Klapka a příruba jsou důležité součásti motoru, které zajišťují plnění dvoutaktního motoru. Plnění je právě zajišťováno pomocí jazýčkové membrány, neboli klapky. Pří úpravách je možné koupit samostatné lístky do originální klapky, nebo celý domeček s optimalizovaným tvarem a velikostí pro optimální průtok směsi. Klapka je právě další způsob, jak zvednout výkon Vašeho stroje a ne jen pomocí většího válce, karburátoru, nebo výfuku. Je dobré také čas od času zkontrolovat přírubu sání, jestli někde nejde do motoru falešný vzduch, který muže mít fatální následky při dlouhodobém používání. Pokud se chcete dozvědět více o tuningu, přečtěte si náš článek, který zahrnuje právě i úpravu klapek.