Zapalování Tuning

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.

Nejprodávanější

CDI Stage6 odblokované Peugeot Speedfight
CDI Stage6 odblokované Peugeot Speedfight
Skladem do týdne
Kód: S6-4217500
 
1 307 Kč
Bez názvu
 
7 764 Kč
IP39683 - Matka M10x1mm, výška 10mm, pro kit IP39680
Matka M10x1mm, výška 10mm, pro kit IP39680
Skladem u dodavatele
Kód: IP39683
 
52 Kč
IP39682 - Matka M10x1mm, výška 7mm, pro kit IP39680
Matka M10x1mm, výška 7mm, pro kit IP39680
Skladem u dodavatele
Kód: IP39682
 
52 Kč
MVT-EXT114 - Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Ducati rotorem
Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Ducati rotorem
Skladem u dodavatele
Kód: MVT-EXT114
 
7 142 Kč
Zapalování Italkit Selettra analog, Derbi Senda D50B0 2T Euro3
 
8 802 Kč
Zapalování Italkit Selettra analog, Derbi EBE, EBS 2T Euro2
 
8 538 Kč
34 položek celkem
Zapalování Polini Evolution 12V, Piaggio Ciao, Boss, Boxer, SI, Grillo, Bravo, Superbravo
12 505 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 171.0556
Zapalování Italkit Selettra analog, Gilera Runner, Piaggio Skipper, Hexagon, Italjet Dragster 125, 180cc 2T
8 538 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 52815
Zapalování Italkit Selettra analog, Piaggio NRG, ZIP, Aprilia SR, Gilera Runner, Derbi GP1 50cc 2T LC
8 538 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 52813
1911555b store
122 Kč –18 %
99 Kč

Sada šroubů pro zapalování Malossi (5514691 / 5516771 / 5515001). Vhodné například pro APRILIA, DERBI, GILERA PIAGGIO.

Kód: M1911555B
CDI MALOSSI Injtronic, Piaggio, Vespa iGet 50ie 2017-
7 085 Kč

CDI jednotka MALOSSI Injtronic pro skútry Piaggio, Vespa iGet 50ie 2017- (50ccm). Jednoduše CDI vyměňíte za originální jednotku. Pro správnou funkci je nutná kalibrace, ta lze...

Kód: M5518409
CDI Malossi Digitronic, Piaggio Typhoon 50 E4 2018-, Aprilia SR Motard 50 E4 2018-
4 627 Kč

CDI jednotka Malossi Digitronic s variabilním zapalováním pro skútry Piaggio Typhoon 50 E4 2018-, Aprilia SR Motard 50 E4 2018-. Nabízené CDI lze jednoduše vyměnit za originální...

Kód: M5518242B
Zapalování Malossi MHR Team II, Piaggio
11 817 Kč

Variabilní nastavitelný systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu je určen pro GILERA/​PIAGGIO 50ccm 2T. Zapalování s vnitřním rotorem ohromně...

Kód: M5517975
CDI sada Malossi Injtronic, Piaggio, Vespa iGet 50ie 2018-
7 085 Kč

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kód: M5518205
5518318 store
11 473 Kč

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kód: M5518318
Závodní zapalování Malossi MHR, Typhoon 125 4T LC
9 851 Kč

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kód: M5516771
Řídicí jednotka Malossi MHR Team Digitronic, pro závodní zapalování
4 505 Kč

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kód: M5514398
171.0664 - Ventilátor pro zapalování Polini, Piaggio Ape 50 (E-start)
610 Kč

Náhradní ventilátor pro analogové zapalování Polini 171.0551. Ventilátor je vhodný na stroje Piaggio Ape 50 s elektrickým startérem.

Kód: 171.0664
Nahoru
Další produkty

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.