Zapalování Malossi MHR Team II, Minarelli
Kód: M5518269Detailní popis produktu
Variabilní nastavitelný systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu. Zapalování s vnitřním rotorem ohromně snižují pohybující se hmotu, protože velký magnetický rotor normálního zapalovacího systému již není zapotřebí a je nahrazen malým, velmi lehkým vnitřním rotorem. Motor se otáčí výrazně snadněji a má mnohem lepší odezvu na plyn. Další velkou výhodou je zajištění vybíjecího napětí nezávislého na otáčkách nad 30 000 V. Tím je zajištěna neustále silná zapalovací jiskra při jakýchkoli otáčkách až do 20 000 ot / min. Dynamické časování zapalování nastavuje automaticky předstih v závislosti na otáčkách motoru a zajišťuje optimální výkon.Se zapalováním Malossi MHR Team II můžete nejen přepínat mezi několika přednastavenými křivkami zapalování, ale dokonce můžete jednoduchým pootočením upravit vybranou křivku zapalování o + / - 2 °. S novým CDI lze načasování zapalování nastavit mnohem přesněji než u předchůdce a je také méně citlivé na rušení.
Můžete si pohodlně vybrat z 8 přednastavených křivek zapalování:
2-takt: 6 přednastavených map s dynamickým předstihem zapalování
4-takt: 1 přednastavená mapa s dynamickým předstihem zapalování
Univerzální 1 mapa s pevným bodem zapálení
Kromě prvotřídních komponentů byla vylepšena celá základní struktura zapalování, takže rotor a stator nyní fungují ještě lépe na mechanické a elektronické úrovni.
Protože se jedná o čistě závodní zapalovací systém, je elektrické napájení ostatních komponentů (osvětlení atd.) vyloučeno. Špičkové zapalování pouze pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a chce dostat všechno ze svého motoru.
Díky Malossi CDI získáte vylepšené palivové mapy pro Váš skútr a jako bonus navíc ještě omezovač otáček posunutý od 1300 otáček na 10.500. Malossi mám v sobě tři přednastavené...
Přídavné závaží 20g Schmitt, je vhodné pro zapalování MVT. Toto závaží je nutné použít se základní deskou STT44776.
CDI jednotka Malossi Digitronic s variabilním zapalováním pro skútry Piaggio Typhoon 50 E4 2018-, Aprilia SR Motard 50 E4 2018-. Nabízené CDI lze jednoduše vyměnit za originální...
Závodní zapalování HPI pro Yamaha DT 50 MX. Přesné a spolehlivé, osvědčené v závodech. Tuning jen na trať, bez záruky. Nutné úpravy a seřízení.
Náhradní základní deska Schmitt, je vhodná pro zapalování MVT. Tato základní deska je ve výborné kvalitě a zpracování.
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
Náhradní stator zapalování Malossi, je vhodný pro zapalování M5518269, které je určené na motory Minarelli AC / LC. OEM číslo: 5518084B.
EVOK Sada elektronického zapalování 12V pro přeměnu Vespa modelů s Smallframe na bezúdržbové, moderní a jasné zapalování.
TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy,...
Zapalování MVT Millenium, Minarelli vert. do r.v. 2003 - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro Vás máme...
Zapalovací systém VAPE pro Lambrettu zvyšuje spolehlivost, zjednodušuje start, nabízí AC nebo DC zapojení a statické CDI vhodné pro většinu motorů.
Zapalovací systém VAPE pro Motovespa od evropského výrobce zajišťuje spolehlivý výkon a snadnější start při přestavbě na bezkontaktní zapalování, volba AC nebo DC.
CDI Malossi Digitronic, Runner 180ccm, 2T - CDI Malossi Digitronic vznikl na zkušební brzdě a závodní dráze pro dosažení nejlepších výsledků v každé situaci. CDI Digitronic...
Adaptérová deska pro motory otáčející vlevo i vpravo pro magnetové zapalování MVT s vnitřním rotorem. Vhodná pro Puch, Zündapp a vybrané Sachs. Obsah balení odpovídá obrázku.
CDI Malossi TC UNIT - RPM Control, Honda SXR/SFX - Kvalitní CDI od firmy Malossi u kterého máte možnost zapnout nebo vypnout omezocač otáček.
EVOK Sada elektronického zapalování 12V pro přeměnu Vespa modelů s Largeframe na bezúdržbové, moderní a jasné zapalování.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.