Zapalování Malossi MHR Team II, Minarelli
Kód: M5518269Detailní popis produktu
Variabilní nastavitelný systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu. Zapalování s vnitřním rotorem ohromně snižují pohybující se hmotu, protože velký magnetický rotor normálního zapalovacího systému již není zapotřebí a je nahrazen malým, velmi lehkým vnitřním rotorem. Motor se otáčí výrazně snadněji a má mnohem lepší odezvu na plyn. Další velkou výhodou je zajištění vybíjecího napětí nezávislého na otáčkách nad 30 000 V. Tím je zajištěna neustále silná zapalovací jiskra při jakýchkoli otáčkách až do 20 000 ot / min. Dynamické časování zapalování nastavuje automaticky předstih v závislosti na otáčkách motoru a zajišťuje optimální výkon.Se zapalováním Malossi MHR Team II můžete nejen přepínat mezi několika přednastavenými křivkami zapalování, ale dokonce můžete jednoduchým pootočením upravit vybranou křivku zapalování o + / - 2 °. S novým CDI lze načasování zapalování nastavit mnohem přesněji než u předchůdce a je také méně citlivé na rušení.
Můžete si pohodlně vybrat z 8 přednastavených křivek zapalování:
2-takt: 6 přednastavených map s dynamickým předstihem zapalování
4-takt: 1 přednastavená mapa s dynamickým předstihem zapalování
Univerzální 1 mapa s pevným bodem zapálení
Kromě prvotřídních komponentů byla vylepšena celá základní struktura zapalování, takže rotor a stator nyní fungují ještě lépe na mechanické a elektronické úrovni.
Protože se jedná o čistě závodní zapalovací systém, je elektrické napájení ostatních komponentů (osvětlení atd.) vyloučeno. Špičkové zapalování pouze pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a chce dostat všechno ze svého motoru.
Zapalovací systém VAPE pro Lambrettu zvyšuje spolehlivost, zjednodušuje start, nabízí AC nebo DC zapojení a statické CDI vhodné pro většinu motorů.
Elektronické zapalování HPI pro vybrané mopedy. Lehký rotor šetří výkon, silná jiskra, závodní bez světel. Není schválen, nutné úpravy, bez záruky.
Elektronická řídicí jednotka s variabilním zapalováním pro stroje s motory Minarelli AM6 Euro 4. Nabízené CDI lze jednoduše vyměnit za originální jednotku. Mikroprocesor...
CDI jednotka Malossi Digitronic s variabilním zapalováním pro skútry Piaggio Typhoon 50 E4 2018-, Aprilia SR Motard 50 E4 2018-. Nabízené CDI lze jednoduše vyměnit za originální...
Přídavné závaží 170g Schmitt, je vhodné pro zapalování MVT. Toto závaží je nutné použít se základní deskou STT44776.
Zapalování MVT Digital Direct, Minarelli do r.v. 2003 - Nejvýkonnějším zapalováním od francouzského výrobce MVT je určitě Digital Direct. Zapalování s oranžovým statorem dokáže...
Závodní elektronické zapalování HPI pro Zündapp Tomos a Puch. Přesné nastavení, silná jiskra. Jen na trať bez proudu pro světlo. Úpravy nutné, bez záruky.
Zapalování Italkit Selettra analog Minarelli AM6
Zapalování MVT Digital Direct, Minarelli AM6 od r.v. 2003 - Nejvýkonnějším zapalováním od francouzského výrobce MVT je určitě Digital Direct. Zapalování s oranžovým statorem...
Šikovný přípravek Schmitt, k nastavení zapalování od výrobce 101 Octane, je určené pro mopedy Simson S50, S51, S70, S83, KR51/1, KR51/2, SR50 a SR4-2. Přípravek je vyroben z...
Zapalování Italkit Selettra analog Gilera
Zapalování MVT Premium, Minarelli (od r.v. 2003) - Skutečně revolučním zapalováním je tohle od MVT. Jako první zapalování s vnitřním rotorem dokáže, nejen napájet osvětlení, ale...
Závodní zapalování HPI s přesným nastavením a silnou jiskrou. Pouze pro závodní použití. Nenáročné na údržbu. Nutné úpravy a seřízení. Bez záruky.
Zapalování MVT Millenium, Piaggio - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro Vás máme tohle zapalování od...
Závodní zapalování HPI pro NSU Quickly. Přesné a spolehlivé, prověřeno v závodech. Určeno pro závodní trať, na silnici nepovoleno. Úpravy nutné.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.