Zapalování Malossi MHR Team II, Minarelli
Kód: M5518269Detailní popis produktu
Variabilní nastavitelný systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu. Zapalování s vnitřním rotorem ohromně snižují pohybující se hmotu, protože velký magnetický rotor normálního zapalovacího systému již není zapotřebí a je nahrazen malým, velmi lehkým vnitřním rotorem. Motor se otáčí výrazně snadněji a má mnohem lepší odezvu na plyn. Další velkou výhodou je zajištění vybíjecího napětí nezávislého na otáčkách nad 30 000 V. Tím je zajištěna neustále silná zapalovací jiskra při jakýchkoli otáčkách až do 20 000 ot / min. Dynamické časování zapalování nastavuje automaticky předstih v závislosti na otáčkách motoru a zajišťuje optimální výkon.Se zapalováním Malossi MHR Team II můžete nejen přepínat mezi několika přednastavenými křivkami zapalování, ale dokonce můžete jednoduchým pootočením upravit vybranou křivku zapalování o + / - 2 °. S novým CDI lze načasování zapalování nastavit mnohem přesněji než u předchůdce a je také méně citlivé na rušení.
Můžete si pohodlně vybrat z 8 přednastavených křivek zapalování:
2-takt: 6 přednastavených map s dynamickým předstihem zapalování
4-takt: 1 přednastavená mapa s dynamickým předstihem zapalování
Univerzální 1 mapa s pevným bodem zapálení
Kromě prvotřídních komponentů byla vylepšena celá základní struktura zapalování, takže rotor a stator nyní fungují ještě lépe na mechanické a elektronické úrovni.
Protože se jedná o čistě závodní zapalovací systém, je elektrické napájení ostatních komponentů (osvětlení atd.) vyloučeno. Špičkové zapalování pouze pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a chce dostat všechno ze svého motoru.
Zapalování MVT Millenium, Derbi Senda - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro Vás máme tohle zapalování od...
VAPE bezkontaktní zapalování pro Vespu zvyšuje výkon, zajišťuje spolehlivý chod a světla už na nízkých otáčkách, přestavitelné na AC nebo DC, vyrobeno v Evropě.
Elektronická řídicí jednotka s variabilním zapalováním pro stroje s motory Minarelli AM6 Euro 4. Nabízené CDI lze jednoduše vyměnit za originální jednotku. Mikroprocesor...
Elektronické zapalování Polini s 12V světelnou cívkou vhodné pro Piaggio / Vespa Ciao, Boss, Boxer, SI, Grillo, Bravo.
Závodní zapalování HPI pro Zündapp s chlazením ventilátorem. Ověřeno v závodech. Nutné úpravy, bez silniční homologace. Návod EN. Bez záruky.
Zapalovací systém VAPE od evropského výrobce zvyšuje výkon Lambretty, zajišťuje spolehlivý chod a světla už při nízkých otáčkách, usnadňuje start a umožňuje přechod na DC.
Závodní zapalování HPI s přesným nastavením a silnou jiskrou. Pouze pro závodní použití. Nenáročné na údržbu. Nutné úpravy a seřízení. Bez záruky.
Náhradní sada šroubů, je vhodná pro základní desku zapalování Schmitt MVT.
Zapalování MVT Premium, Minarelli AM6 (od r.v. 2003) - Skutečně revolučním zapalováním je tohle od MVT. Jako první zapalování s vnitřním rotorem dokáže, nejen napájet osvětlení,...
Šikovný přípravek Schmitt, k nastavení zapalování od výrobce 101 Octane, je určené pro mopedy Simson S50, S51, S70, S83, KR51/1, KR51/2, SR50 a SR4-2. Přípravek je vyroben z...
Zapalování Italkit Selettra analog, Derbi Senda D50B0 2T Euro3
Přepracované zapalování MVT Premium V2 s integrovanou CDI nabízí kompaktnější montáž, vyšší výkon, spolehlivost a snadnější nastavení předstihu i pro kutily.
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
Závodní zapalování HPI pro motory Sachs a stroje Hercules, KTM, DKW. Přesné nastavení, osvědčeno v závodech. Jen pro závodní použití, bez záruky.
Zapalování MVT Premium, Minarelli (od r.v. 2003) - Skutečně revolučním zapalováním je tohle od MVT. Jako první zapalování s vnitřním rotorem dokáže, nejen napájet osvětlení, ale...
Sada vnitřního rotorového zapalování TPR Factory pro motory Minarelli AM6. Nabízí dvě zapalovací mapy a variabilní digitální předstih pro závodní použití.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.