Zapalování Malossi MHR Team II, Minarelli
Kód: M5518269Detailní popis produktu
Variabilní nastavitelný systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu. Zapalování s vnitřním rotorem ohromně snižují pohybující se hmotu, protože velký magnetický rotor normálního zapalovacího systému již není zapotřebí a je nahrazen malým, velmi lehkým vnitřním rotorem. Motor se otáčí výrazně snadněji a má mnohem lepší odezvu na plyn. Další velkou výhodou je zajištění vybíjecího napětí nezávislého na otáčkách nad 30 000 V. Tím je zajištěna neustále silná zapalovací jiskra při jakýchkoli otáčkách až do 20 000 ot / min. Dynamické časování zapalování nastavuje automaticky předstih v závislosti na otáčkách motoru a zajišťuje optimální výkon.Se zapalováním Malossi MHR Team II můžete nejen přepínat mezi několika přednastavenými křivkami zapalování, ale dokonce můžete jednoduchým pootočením upravit vybranou křivku zapalování o + / - 2 °. S novým CDI lze načasování zapalování nastavit mnohem přesněji než u předchůdce a je také méně citlivé na rušení.
Můžete si pohodlně vybrat z 8 přednastavených křivek zapalování:
2-takt: 6 přednastavených map s dynamickým předstihem zapalování
4-takt: 1 přednastavená mapa s dynamickým předstihem zapalování
Univerzální 1 mapa s pevným bodem zapálení
Kromě prvotřídních komponentů byla vylepšena celá základní struktura zapalování, takže rotor a stator nyní fungují ještě lépe na mechanické a elektronické úrovni.
Protože se jedná o čistě závodní zapalovací systém, je elektrické napájení ostatních komponentů (osvětlení atd.) vyloučeno. Špičkové zapalování pouze pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a chce dostat všechno ze svého motoru.
Náhradní rotor MVT pro vnitřní rotorové zapalování MVT Digital Direct a Premium. Balení odpovídá produktovému obrázku.
Polini ventilátor Air Speed Evolution vhodný pro Vespa Smallframe 2t (50 Special, PK, XL, 125 Primavera, ET3, ETS). Vyvinut pro vysoké otáčky a lepší chlazení.
Polini Air Speed Evolution větrák pro Vespa Largeframe jako PX 125 150 200 a Sprint Veloce. Vyvinut pro vyšší otáčky motoru a přesně vyfrézován z jednoho kusu.
EVOK Sada elektronického zapalování 12V pro přeměnu Vespa modelů s Largeframe na bezúdržbové, moderní a jasné zapalování.
Zapalování MVT Millenium, Minarelli od r.v. 2003 - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro Vás máme tohle...
CDI Malossi TC UNIT, Minarelli - Yamaha rotor - Kvalitní CDI od firmy Malossi, neomezené, které Vašemu skútru dovolí dosáhnout vyšších maximálních otáček díky plynule měnícímu...
EVOK Sada elektronického zapalování 12V pro přeměnu Vespa modelů s Smallframe na bezúdržbové, moderní a jasné zapalování.
CDI Malossi Digitronic, Runner 180ccm, 2T - CDI Malossi Digitronic vznikl na zkušební brzdě a závodní dráze pro dosažení nejlepších výsledků v každé situaci. CDI Digitronic...
MVT Zapalování DD Digital Direct pro Zündapp KS50, CS25 a Zündapp 2, 3, 4-rychlostní moped / motor Mokick.
Elektronické zapalování HPI pro vybrané mopedy. Lehký rotor šetří výkon, silná jiskra, závodní bez světel. Není schválen, nutné úpravy, bez záruky.
MVT Premium V2 s přepracovaným CDI integrovaným do cívky nabízí úspornou montáž, zvýšený výkon, spolehlivost a snadnější nastavení předstihu, vyžaduje světelnou lampu a měřicí...
Náhradní základní deska Schmitt, je vhodná pro zapalování MVT. Tato základní deska je ve výborné kvalitě a zpracování. V sadě jsou 3ks 20g závaží pro ideální nastavení hmotnosti...
Zapalování Italkit Selettra analog, Derbi Senda D50B0 2T Euro3
Přídavné závaží 170g Schmitt, je vhodné pro zapalování MVT. Toto závaží je nutné použít se základní deskou STT44776.
Elektronické zapalování Polini s 12V světelnou cívkou vhodné pro Piaggio / Vespa Ciao, Boss, Boxer, SI, Grillo, Bravo.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.