Zapalování Tuning

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.

Nejprodávanější

CDI Stage6 odblokované Peugeot Speedfight
CDI Stage6 odblokované Peugeot Speedfight
Skladem do týdne
Kód: S6-4217500
 
1 307 Kč
Bez názvu
 
7 764 Kč
IP39683 - Matka M10x1mm, výška 10mm, pro kit IP39680
Matka M10x1mm, výška 10mm, pro kit IP39680
Skladem u dodavatele
Kód: IP39683
 
52 Kč
IP39682 - Matka M10x1mm, výška 7mm, pro kit IP39680
Matka M10x1mm, výška 7mm, pro kit IP39680
Skladem u dodavatele
Kód: IP39682
 
52 Kč
MVT-PREM28 - Zapalování MVT Premium s dobíjením, Simson S50, S51, S70
 
7 258 Kč
MVT-EXT114 - Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Ducati rotorem
Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Ducati rotorem
Skladem u dodavatele
Kód: MVT-EXT114
 
7 142 Kč
Zapalování Italkit Selettra analog, Derbi Senda D50B0 2T Euro3
 
8 802 Kč
11 položek celkem
44832 - Umrüstkit Lichtmaschine / Zündung 12V Elektronik für Kreidler, Sachs, Zündapp Mofa
3 293 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 44832
43980 - adapter plate swiing MVT ignition for Puch, Sachs, Zündapp
1 438 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 43980
MVT-PREM27 - internal rotor ignition MVT Premium w/ light for Puch Maxi
7 953 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: MVT-PREM27
Zapalování Malossi MHR Team II, Minarelli
11 817 Kč

Variabilní nastavitelný  systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu. Zapalování s vnitřním rotorem ohromně snižují pohybující se hmotu, protože...

Kód: M5518269
Řídicí jednotka Malossi MHR Team Digitronic, pro závodní zapalování
4 505 Kč

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kód: M5514398
171.0640 - Cívka zapalování Polini digital, Piaggio LC, Minarelli AC, LC, AM6, Derbi D50B0, EBE, EBS, Vespa 125 ET3
1 419 Kč

Cívka zapalování Polini pro digitální závodní zapalování. Cívka je vhodná pro Piaggio LC, Minarelli AC, LC, AM6, Derbi D50B0, EBE, EBS, Vespa 125 ET3.

Kód: 171.0640
Sada šroubů pro zapalování Malossi MHR Team, Minarelli
114 Kč

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kód: M1911186
11528 - Zapalování MVT Millenium, china 2T 1E40QMB
5 218 Kč

Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro Vás máme tohle zapalování od MVT. Zapalování má odlehčený rotor, se...

Kód: 11528
CDI Malossi TC UNIT, Honda Peugeot
2 658 Kč

CDI Malossi TC UNIT, Honda/Peugeot - Kvalitní CDI od firmy Malossi, neomezené, které Vašemu skútru dovolí dosáhnout vyšších maximálních otáček díky plynule měnícímu se předstihu...

Kód: M558132
MVT-DD23 - Zapalování MVT Digital Direct, CPI   Keeway   china 2T
8 381 Kč

Zapalování MVT Digital Direct, CPI / Keeway / china 2T - Nejvýkonnějším zapalováním od francouzského výrobce MVT je určitě Digital Direct. Zapalování s oranžovým statorem dokáže...

Kód: MVT-DD23
MVT-DD08 - Zapalování MVT Digital Direct, Peugeot vert.
8 381 Kč

Zapalování MVT Digital Direct, Peugeot vert. - Nejvýkonnějším zapalováním od francouzského výrobce MVT je určitě Digital Direct. Zapalování s oranžovým statorem dokáže točit až...

Kód: MVT-DD08

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.