Rotor zapalování Polini, Piaggio Ape 50 (E-start)
Kód: 171.0663Detailní popis produktu
Náhradní rotor zapalování Polini pro analogové zapalování Polini 171.0551. Rotor je určený pro stroje Piaggio Ape 50 (E-Start).Doplňkové parametry
| Kategorie: | Zapalování Tuning |
|---|---|
| EAN: | 8054705042492 |
| Modely: | Ape 50 84-85 TL3T5 Elestart, Ape 50 85-93 TL4T5 Elestart, Ape 50 89-95 TL6T, Ape 50 96-99 TL5T, Ape 50 Mix 99- ZAPC80 |
| Značky: | Piaggio |
| Univerzální: | Ne |
| Součástky: | Rotor zapalování |
| Univerzální díl: | Ne |
Zapalování MVT Millenium, Derbi GPR - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro Vás máme tohle zapalování od...
Náhradní rotor MVT pro vnitřní rotorové zapalování MVT Digital Direct a Premium. Balení odpovídá produktovému obrázku.
Elektronické zapalování s vnitřním rotorem od MVT pro Zündapp, Kreidler a Puch. Přesné nastavení, lehké provedení. Pouze pro závodní použití, bez záruky.
Náhradní sada šroubů, je vhodná pro základní desku zapalování Schmitt MVT.
Šikovný přípravek Schmitt, k nastavení zapalování od výrobce 101 Octane, je určené pro mopedy Simson S50, S51, S70, S83, KR51/1, KR51/2, SR50 a SR4-2. Přípravek je vyroben z...
Zapalování Italkit Selettra analog Minarelli AM6
Zapalování MVT Digital Direct, Minarelli AM6 od r.v. 2003 - Nejvýkonnějším zapalováním od francouzského výrobce MVT je určitě Digital Direct. Zapalování s oranžovým statorem...
Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Yamaha rotorem, do r.v. 2003 - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro...
Zapalování MVT Digital Direct, Minarelli do r.v. 2003 - Nejvýkonnějším zapalováním od francouzského výrobce MVT je určitě Digital Direct. Zapalování s oranžovým statorem dokáže...
Přídavné závaží 20g Schmitt, je vhodné pro zapalování MVT. Toto závaží je nutné použít se základní deskou STT44776.
MVT Digital Direct vnitřní rotorové zapalování pro Yamaha DT a RD není kompatibilní s AM6, nabízí lepší reakce motoru, adaptivní CDI a opravy za 100 €
Závodní zapalování HPI pro NSU Quickly. Přesné a spolehlivé, prověřeno v závodech. Určeno pro závodní trať, na silnici nepovoleno. Úpravy nutné.
Zapalovací systém VAPE pro Motovespa zvyšuje spolehlivost a výkon, usnadňuje start, nabízí bezkontaktní zapalování a statické CDI, vyrobeno v Evropě
Digitální vnitřní rotorové zapalování pro Minarelli AM6 a Derbi D50B určené do závodních laděných motorů s mechanickým předstihem. Elektrická soustava není funkční.
TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy,...
CDI Malossi TC UNIT K15, Piaggio od r.v. 01, bez omezovače otáček - Kvalitní CDI od firmy Malossi, neomezené, které Vašemu skútru dovolí dosáhnout vyšších maximálních otáček...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.