Zapalování Polini digital PVL, Minarelli AM6, Derbi D50B
Kód: 171.0555Detailní popis produktu
Digitální vnitřní rotorové zapalování Polini PVL pro Minarelli AM6 50 ccm, Derbi D50B řadičky / motocykl.
Konstrukce všech dílů je velmi jednoduchá a umožňuje mechanické přednastavení předstihu zapalování. Stator má tři drážky, jednu pro motor Minarelli AM6, jednu pro motor Derbi D50B a jednu pro Minarelli Horizontal. Díky tomu je nastavení při montáži na daný motor velmi snadné. Toto digitální vnitřní rotorové zapalování s nastavitelným předstihem by mělo být použito u laděných nebo high-end motorů s rozsahem otáček až do 20 000 ot/min. Oblast použití tohoto zapalování je jednoznačně závodní, protože bylo upuštěno od světelné a nabíjecí cívky. Elektrická soustava stroje je tedy bez funkce.
Předstih je ve řídicí jednotce naprogramovaná seřizovací křivka a posouvá se podle otáček motoru. Předstih je založen na mechanickém nastavení. To znamená: posunem mechanického nastavení se posouvá i předstih. Posunem mechanického předstihu se posouvá i předstih zapalování. Mechanické nastavení činí 33 stupňů před HÚ, předstih se posouvá o 17 stupňů před HÚ při 15 000 ot/min, tím klesne nastavení na 16 stupňů před HÚ. Při nastavení na 31 stupňů vyjde 14 stupňů při 15 000 ot/min. Při nastavení na 35 stupňů před HÚ vyjdou 18 stupňů před HÚ při 15 000 ot/min atd. Optimální chod motoru závisí téměř výhradně na správné instalaci se správným pevným úhlem.
Obsah balení:
Konstrukce všech dílů je velmi jednoduchá a umožňuje mechanické přednastavení předstihu zapalování. Stator má tři drážky, jednu pro motor Minarelli AM6, jednu pro motor Derbi D50B a jednu pro Minarelli Horizontal. Díky tomu je nastavení při montáži na daný motor velmi snadné. Toto digitální vnitřní rotorové zapalování s nastavitelným předstihem by mělo být použito u laděných nebo high-end motorů s rozsahem otáček až do 20 000 ot/min. Oblast použití tohoto zapalování je jednoznačně závodní, protože bylo upuštěno od světelné a nabíjecí cívky. Elektrická soustava stroje je tedy bez funkce.
Předstih je ve řídicí jednotce naprogramovaná seřizovací křivka a posouvá se podle otáček motoru. Předstih je založen na mechanickém nastavení. To znamená: posunem mechanického nastavení se posouvá i předstih. Posunem mechanického předstihu se posouvá i předstih zapalování. Mechanické nastavení činí 33 stupňů před HÚ, předstih se posouvá o 17 stupňů před HÚ při 15 000 ot/min, tím klesne nastavení na 16 stupňů před HÚ. Při nastavení na 31 stupňů vyjde 14 stupňů při 15 000 ot/min. Při nastavení na 35 stupňů před HÚ vyjdou 18 stupňů před HÚ při 15 000 ot/min atd. Optimální chod motoru závisí téměř výhradně na správné instalaci se správným pevným úhlem.
Obsah balení:
- montážní deska statoru
- stator
- rotor
- cívka
- CDI (zapalovací křivka s elektronickým předstihem)
- tabulka s přednastavením a diagram
Doplňkové parametry
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář