CDI Polini pro digitální zapalování, Vespa 50 Special, ET3 125 Primavera 125
Kód: 171.0642Detailní popis produktu
Náhradní CDI Polini pro digitální zapalování 171.0544, vhodné pro Vespa 50 Special, ET3 125 Primavera 125.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Zapalování Tuning |
|---|---|
| EAN: | 8054705042287 |
| Modely: | Primavera 125 ET3 VMB1T, Primavera 125 VMA2T, Vespa 50 N Elestart V5A3T, Vespa 50 N Elestart V5B2T, Vespa 50 N Elestart V5B4T, Vespa 50 N Special V5A2T, Vespa 50 N Special V5B1T, Vespa 50 N Special V5B3T |
| Značky: | Vespa klasická |
| Univerzální: | Ne |
| Univerzální díl: | Ne |
Náhradní sada šroubů, je vhodná pro základní desku zapalování Schmitt MVT.
Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Yamaha rotorem, do r.v. 2003 - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro...
Digitální vnitřní rotorové zapalování pro Minarelli AM6 a Derbi D50B určené do závodních laděných motorů s mechanickým předstihem. Elektrická soustava není funkční.
Zapalování MVT Premium, Yamaha DT, DTR, X-LIMIT (od r.v. 2003) - Skutečně revolučním zapalováním je tohle od MVT. Jako první zapalování s vnitřním rotorem dokáže, nejen napájet...
Náhradní základní deska Schmitt, je vhodná pro zapalování MVT. Tato základní deska je ve výborné kvalitě a zpracování. V sadě jsou 3ks 20g závaží pro ideální nastavení hmotnosti...
Špičkové zapalování Italkit Selettra analog, je vhodné na stroje Aprilia RS 125 ccm 2T s motorem Rotax 122. Zapalování má odlehčení rotor, díky tomu zlepšuje odezvu na plyn....
VAPE zapalovací systém pro Vespa nabízí spolehlivé bezkontaktní zapalování, snadný start i při nízkých otáčkách, bezúdržbový provoz a evropskou kvalitu.
Vnitřní rotorové zapalování TPR Factory pro skútry Piaggio. Vysoce výkonné, vyvinuté pro závodní a tuningové použití, zajišťuje přesné časování zapalování a zlepšuje otáčky motoru.
Polini zapalování pro Puch Maxi E50 nahrazuje kontaktní zapalování, zvyšuje výkon a spolehlivost, zlepšuje startování a je snadno instalovatelné.
CDI Malossi TC UNIT - RPM Control, Honda SXR/SFX - Kvalitní CDI od firmy Malossi u kterého máte možnost zapnout nebo vypnout omezocač otáček.
Zapalování Italkit Racing, Minarelli AC - Zapalování s vnitřním rotorem je základním kámenem každého závodního skútra. Díky kontrukci rotoru, který je mnohokrát lehčí než rotor...
Díky Malossi CDI získáte vylepšené palivové mapy pro Váš skútr a jako bonus navíc ještě omezovač otáček posunutý od 1300 otáček na 10.500. Malossi mám v sobě tři přednastavené...
Řídicí jednotka pro sadu válce Top Performances určená pro montáž na Yamaha YZF R WR MT 125i kompatibilní s uvedenými modely
Zapalovací systém VAPE pro Motovespa od evropského výrobce zajišťuje spolehlivý výkon a snadnější start při přestavbě na bezkontaktní zapalování, volba AC nebo DC.
Závodní elektronické zapalování HPI s vnitřním rotorem. Přesné a spolehlivé, nízká údržba. Bez proudu pro světla. Pro okruh, bez záruky, nutné doladění.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.