Zapalování Tuning

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.

Nejprodávanější

CDI Stage6 odblokované Peugeot Speedfight
CDI Stage6 odblokované Peugeot Speedfight
Skladem do týdne
Kód: S6-4217500
 
1 307 Kč
Bez názvu
 
7 764 Kč
IP39683 - Matka M10x1mm, výška 10mm, pro kit IP39680
Matka M10x1mm, výška 10mm, pro kit IP39680
Skladem u dodavatele
Kód: IP39683
 
52 Kč
IP39682 - Matka M10x1mm, výška 7mm, pro kit IP39680
Matka M10x1mm, výška 7mm, pro kit IP39680
Skladem u dodavatele
Kód: IP39682
 
52 Kč
Zapalování MVT Premium s dobíjením, Simson S50, S51, S70
 
7 258 Kč
MVT-EXT114 - Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Ducati rotorem
Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Ducati rotorem
Skladem u dodavatele
Kód: MVT-EXT114
 
7 142 Kč
Zapalování Italkit Selettra analog, Derbi Senda D50B0 2T Euro3
 
8 802 Kč
30 položek celkem
49377 - ignition EVOK Elektronik 12V 19mm cone for Vespa Smallframe, 50 L-N-R, PK, Primavera, ET3
8 934 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 49377
49379 - ignition EVOK Elektronik 12V for Vespa Largeframe, PX, PE, T5
10 173 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 49379
49378 - ignition EVOK Elektronik 12V for Vespa Largeframe, GT, Sprint, Super, VNA, VNB
10 509 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 49378
49376 - ignition EVOK Elektronik 12V 20mm cone for Vespa Smallframe, PK
8 716 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 49376
171.0678 - Lüfterrad Polini CNC für Vespa Largeframe Zündungen
5 221 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 171.0678
171.0676 - Lüfterrad Polini Evo Aluminium für Polini Vespa Smallframe Zündungen
4 426 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 171.0676
171.0656 - Rotor zapalování Polini, Vespa PX 125, TS 125, PX 150 Sprint Veloce, PE-PX 200 (E-start)
6 530 Kč

Náhradní rotor zapalování Polini pro analogové zapalování Polini 171.0550. Rotor je určený pro skútry Vespa PX 125, TS 125, PX 150 Sprint Veloce, PE-PX 200 (s E-Start).

Kód: 171.0656
171.0654 - Ventilátor pro Polini analog zapalování, Vespa PX 125, TS 125, PX 150 Sprint Veloce, PE 200, PX 200
607 Kč

Náhradní ventilátor pro analogové zapalování Polini 171.0549 a 171.0550. Ventilátor je vhodný na skútry Vespa PX 125, TS 125, PX 150 Sprint Veloce a PE-PX 200.

Kód: 171.0654
171.0651 - Snímač pro Polini Digital zapalování, Piaggio LC, Minarelli AC, LC, AM6, Derbi D50B0, EBE, EBS, Vespa 125 ET3
1 431 Kč

Náhradní snímač pro zapalování Polini Digital. Snímač je vhodný pro motory Piaggio LC, Minarelli AC, LC, AM6, Derbi D50B0, EBE, EBS a Vespa 125 ET3 se zapalováním polini Digital...

Kód: 171.0651
171.0658 - Montážní podložka, Polini analog zapalování, Vespa PX 125, TS 125, PX 150 Sprint Veloce, PE 200, PX 200
1 472 Kč

Náhradní montážní podložka pro Polini analog zapalování 171.0549 a 171.0550, je vhodná na skútry Vespa PX 125, TS 125, PX 150 Sprint Veloce, PE 200, PX 200.

Kód: 171.0658
171.0652 - Montážní podložka, Polini analog zapalování, Vespa 50 Special, ET3 125 Primavera 125
1 426 Kč

Náhradní montážní podložka pro Polini analog zapalování 171.0543, 171.0545 a 171.0551, je vhodná na skútry Vespa 50 Special, Vespa 125 Primavera 2T a Vespa 125 Primavera ET3 2T.

Kód: 171.0652
171.0653 - Montážní podložka, Polini racing zapalování digital, Vespa 50 Special, ET3 125 Primavera 125
1 052 Kč

Náhradní montážní podložka pro Polini racing digital zapalování 171.0544, je vhodná na skútry Vespa 50 Special, Vespa 125 Primavera 2T a Vespa 125 Primavera ET3 2T.

Kód: 171.0653
Nahoru
Další produkty

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.