CDI Malossi Digitronic s imobilizérem, Piaggio Leader 125-200 4T LC
Kód: M5512341Detailní popis produktu
CDI Malossi Digitronic s imobilizérem, Piaggio(Leader) 125-200 4T LC - Digitronic od Malossi je vlastně laditelné CDI pro skútry s motorem Piaggio Leader 125-200ccm s imobilizérem. Digitronic se ladí 16-polohovým přepínačem. Digitronic ovládá i sytič na základě signálu z čidla teploty motoru.APRILIA
ATLANTIC - Arrecife 125 4-stroke LC
ATLANTIC 200 4-stroke LC (PIAGGIO M234M)
SCARABEO 125 4-stroke LC (PIAGGIO)
SPORTCITY 125 4-stroke LC (PIAGGIO M281M)
SPORTCITY 200 4-stroke LC euro 3 (PIAGGIO M288M)
DERBI
GP1 125 4-stroke LC euro 2-3
RAMBLA 125 4-stroke LC euro 3 (PIAGGIO M287M)
GILERA
DNA 125 4-stroke LC
DNA 180 4-stroke LC
NEXUS 125 4-stroke LC euro 3
RUNNER ST 125 4-stroke LC euro 3
RUNNER ST 200 4-stroke LC euro 3
RUNNER VX 125 4-stroke LC 2006->
RUNNER VX 125 4-stroke LC <-2005
RUNNER VXR 180 4-stroke LC
RUNNER VXR 200 4-stroke LC <-2005
RUNNER VXR 200 4-stroke LC 2006->
MALAGUTI
PHANTOM MAX 200 4-stroke LC (PIAGGIO)
MADISON 180 4-stroke LC (PIAGGIO)
MADISON 200 4-stroke LC (PIAGGIO)
MADISON 3 125 4-stroke LC (PIAGGIO)
PIAGGIO
BEVERLY 125 4-stroke LC
BEVERLY 200 4-stroke LC
CARNABY 125 4-stroke LC euro 3 (LEADER M28FM)
CARNABY 200 4-stroke LC euro 3 (LEADER M601M)
SUPER HEXAGON GTX 125 4-stroke LC
SUPER HEXAGON GTX 180 4-stroke LC
X7 125 4-stroke LC euro 3 (LEADER)
X8 125 4-stroke LC euro 2-3 (LEADER)
X8 200 4-stroke LC
X9 125 4-stroke LC
X9 AMALFI 180 4-stroke LC
X9 200 4-stroke LC
VESPA
Granturismo L - GT - GTV 125 4-stroke LC (LEADER)
Granturismo L - GT 200 4-stroke LC (M312M)
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Zapalování Tuning |
|---|---|
| EAN: | 4250362491862 |
EVOK Sada elektronického zapalování 12V pro přeměnu Vespa modelů s Smallframe na bezúdržbové, moderní a jasné zapalování.
Zapalování MVT Millenium, Minarelli od r.v. 2003 - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro Vás máme tohle...
CDI Malossi TC UNIT K15, Piaggio od r.v. 01, bez omezovače otáček - Kvalitní CDI od firmy Malossi, neomezené, které Vašemu skútru dovolí dosáhnout vyšších maximálních otáček...
VAPE zapalovací soustava pro Lambrettu zvyšuje výkon a spolehlivost, zajišťuje jasné osvětlení při nízkých otáčkách, lze použít AC i DC, vyrobeno v Evropě.
Špičkové zapalování Italkit Selettra analog, je vhodné na stroje Aprilia RS 125 ccm 2T s motorem Rotax 122. Zapalování má odlehčení rotor, díky tomu zlepšuje odezvu na plyn....
Polini zapalování pro Puch Maxi E50 nahrazuje kontaktní zapalování, zvyšuje výkon a spolehlivost, zlepšuje startování a je snadno instalovatelné.
CDI Malossi Digitronic, Runner 180ccm, 2T - CDI Malossi Digitronic vznikl na zkušební brzdě a závodní dráze pro dosažení nejlepších výsledků v každé situaci. CDI Digitronic...
Přestavbová sada elektroniky pro pravotočivý Sachs 506. Pasuje na Puch Maxi E50 a Hercules Prima. Zajišťuje stabilní světlo a spolehlivé starty.
Zapalování Kokusan EVO 2 pro ventilátorem i vzduchem chlazené Kreidler Florett jako Eiertank LF a LH. Obsahuje desku s pickupem setrvačník CDI a návod.
CDI jednotka MALOSSI Injtronic pro skútry Piaggio, Vespa iGet 50ie 2017- (50ccm). Jednoduše CDI vyměňíte za originální jednotku. Pro správnou funkci je nutná kalibrace, ta lze...
Závodní zapalování HPI pro motory Sachs a stroje Hercules, KTM, DKW. Přesné nastavení, osvědčeno v závodech. Jen pro závodní použití, bez záruky.
Zapalování MVT Premium, Minarelli AM6 (od r.v. 2003) - Skutečně revolučním zapalováním je tohle od MVT. Jako první zapalování s vnitřním rotorem dokáže, nejen napájet osvětlení,...
Matice magneta určená pro zapalování Kokusan, vhodná pro stroje Kreidler Mofa Mokick. Kompatibilní součást pro toto zapalování.
MVT vnitřní rotorové zapalování pro Puch Maxi nahrazuje originál, má integrovanou svícení a nabíjení, zlepšuje reakci a volnoběh. Doživotní oprava 100 €
Zapalování Italkit Selettra analog Piaggio
Plochá pojistka Motoforce - Náhradní nožová pojistka s hodnotou 7,5A / 10A.Určitě se vyplatí mít jednu,dvě pojistky potřebné hodnoty ve stále výbavě skútra.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.