CDI Malossi Digitronic s imobilizérem, Piaggio Leader 125-200 4T LC
Kód: M5512341Detailní popis produktu
CDI Malossi Digitronic s imobilizérem, Piaggio(Leader) 125-200 4T LC - Digitronic od Malossi je vlastně laditelné CDI pro skútry s motorem Piaggio Leader 125-200ccm s imobilizérem. Digitronic se ladí 16-polohovým přepínačem. Digitronic ovládá i sytič na základě signálu z čidla teploty motoru.APRILIA
ATLANTIC - Arrecife 125 4-stroke LC
ATLANTIC 200 4-stroke LC (PIAGGIO M234M)
SCARABEO 125 4-stroke LC (PIAGGIO)
SPORTCITY 125 4-stroke LC (PIAGGIO M281M)
SPORTCITY 200 4-stroke LC euro 3 (PIAGGIO M288M)
DERBI
GP1 125 4-stroke LC euro 2-3
RAMBLA 125 4-stroke LC euro 3 (PIAGGIO M287M)
GILERA
DNA 125 4-stroke LC
DNA 180 4-stroke LC
NEXUS 125 4-stroke LC euro 3
RUNNER ST 125 4-stroke LC euro 3
RUNNER ST 200 4-stroke LC euro 3
RUNNER VX 125 4-stroke LC 2006->
RUNNER VX 125 4-stroke LC <-2005
RUNNER VXR 180 4-stroke LC
RUNNER VXR 200 4-stroke LC <-2005
RUNNER VXR 200 4-stroke LC 2006->
MALAGUTI
PHANTOM MAX 200 4-stroke LC (PIAGGIO)
MADISON 180 4-stroke LC (PIAGGIO)
MADISON 200 4-stroke LC (PIAGGIO)
MADISON 3 125 4-stroke LC (PIAGGIO)
PIAGGIO
BEVERLY 125 4-stroke LC
BEVERLY 200 4-stroke LC
CARNABY 125 4-stroke LC euro 3 (LEADER M28FM)
CARNABY 200 4-stroke LC euro 3 (LEADER M601M)
SUPER HEXAGON GTX 125 4-stroke LC
SUPER HEXAGON GTX 180 4-stroke LC
X7 125 4-stroke LC euro 3 (LEADER)
X8 125 4-stroke LC euro 2-3 (LEADER)
X8 200 4-stroke LC
X9 125 4-stroke LC
X9 AMALFI 180 4-stroke LC
X9 200 4-stroke LC
VESPA
Granturismo L - GT - GTV 125 4-stroke LC (LEADER)
Granturismo L - GT 200 4-stroke LC (M312M)
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Zapalování Tuning |
|---|---|
| EAN: | 4250362491862 |
Závodní zapalování HPI pro Kreidler MF MP, přesné a spolehlivé, s návodem EN. Ověřeno v silničních i cross závodech. Pouze pro závodní použití.
Polini Air Speed Evolution větrák pro Vespa Largeframe jako PX 125 150 200 a Sprint Veloce. Vyvinut pro vyšší otáčky motoru a přesně vyfrézován z jednoho kusu.
Elektronické zapalování HPI pro vybrané mopedy. Lehký rotor šetří výkon, silná jiskra, závodní bez světel. Není schválen, nutné úpravy, bez záruky.
Zapalování Italkit Selettra analog Minarelli AM6
Závodní zapalování HPI pro Zündapp s chlazením ventilátorem. Ověřeno v závodech. Nutné úpravy, bez silniční homologace. Návod EN. Bez záruky.
Závodní elektronické zapalování HPI pro Zündapp Tomos a Puch. Přesné nastavení, silná jiskra. Jen na trať bez proudu pro světlo. Úpravy nutné, bez záruky.
Zapalování MVT Millenium, Piaggio - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro Vás máme tohle zapalování od...
Zapalování VAPE pro Vespu od evropského výrobce nabízí spolehlivý bezkontaktní provoz, snadnější start, jasné světlo a vhodnost pro sériové i upravené motory.
Náhradní základní deska Schmitt, je vhodná pro zapalování MVT. Tato základní deska je ve výborné kvalitě a zpracování.
CDI jednotka MALOSSI Injtronic pro skútry Piaggio, Vespa iGet 50ie 2017- (50ccm). Jednoduše CDI vyměňíte za originální jednotku. Pro správnou funkci je nutná kalibrace, ta lze...
Digitální vnitřní rotorové zapalování pro Minarelli AM6 a Derbi D50B určené do závodních laděných motorů s mechanickým předstihem. Elektrická soustava není funkční.
Zapalování MVT Millenium, Minarelli od r.v. 2003 - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro Vás máme tohle...
Zapalování Kokusan EVO 2 pro ventilátorem i vzduchem chlazené Kreidler Florett jako Eiertank LF a LH. Obsahuje desku s pickupem setrvačník CDI a návod.
Špičkové zapalování Italkit Selettra analog, je vhodné na stroje Aprilia RS 125 ccm 2T s motorem Rotax 122. Zapalování má odlehčení rotor, díky tomu zlepšuje odezvu na plyn....
Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Ducati rotorem - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro Vás máme...
CDI Malossi TC UNIT, Honda/Peugeot - Kvalitní CDI od firmy Malossi, neomezené, které Vašemu skútru dovolí dosáhnout vyšších maximálních otáček díky plynule měnícímu se předstihu...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.