CDI Malossi Digitronic s imobilizérem, Piaggio Leader 125-200 4T LC
Kód: M5512341Detailní popis produktu
CDI Malossi Digitronic s imobilizérem, Piaggio(Leader) 125-200 4T LC - Digitronic od Malossi je vlastně laditelné CDI pro skútry s motorem Piaggio Leader 125-200ccm s imobilizérem. Digitronic se ladí 16-polohovým přepínačem. Digitronic ovládá i sytič na základě signálu z čidla teploty motoru.APRILIA
ATLANTIC - Arrecife 125 4-stroke LC
ATLANTIC 200 4-stroke LC (PIAGGIO M234M)
SCARABEO 125 4-stroke LC (PIAGGIO)
SPORTCITY 125 4-stroke LC (PIAGGIO M281M)
SPORTCITY 200 4-stroke LC euro 3 (PIAGGIO M288M)
DERBI
GP1 125 4-stroke LC euro 2-3
RAMBLA 125 4-stroke LC euro 3 (PIAGGIO M287M)
GILERA
DNA 125 4-stroke LC
DNA 180 4-stroke LC
NEXUS 125 4-stroke LC euro 3
RUNNER ST 125 4-stroke LC euro 3
RUNNER ST 200 4-stroke LC euro 3
RUNNER VX 125 4-stroke LC 2006->
RUNNER VX 125 4-stroke LC <-2005
RUNNER VXR 180 4-stroke LC
RUNNER VXR 200 4-stroke LC <-2005
RUNNER VXR 200 4-stroke LC 2006->
MALAGUTI
PHANTOM MAX 200 4-stroke LC (PIAGGIO)
MADISON 180 4-stroke LC (PIAGGIO)
MADISON 200 4-stroke LC (PIAGGIO)
MADISON 3 125 4-stroke LC (PIAGGIO)
PIAGGIO
BEVERLY 125 4-stroke LC
BEVERLY 200 4-stroke LC
CARNABY 125 4-stroke LC euro 3 (LEADER M28FM)
CARNABY 200 4-stroke LC euro 3 (LEADER M601M)
SUPER HEXAGON GTX 125 4-stroke LC
SUPER HEXAGON GTX 180 4-stroke LC
X7 125 4-stroke LC euro 3 (LEADER)
X8 125 4-stroke LC euro 2-3 (LEADER)
X8 200 4-stroke LC
X9 125 4-stroke LC
X9 AMALFI 180 4-stroke LC
X9 200 4-stroke LC
VESPA
Granturismo L - GT - GTV 125 4-stroke LC (LEADER)
Granturismo L - GT 200 4-stroke LC (M312M)
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Zapalování Tuning |
|---|---|
| EAN: | 4250362491862 |
Závodní zapalování HPI pro Yamaha DT 50 MX. Přesné a spolehlivé, osvědčené v závodech. Tuning jen na trať, bez záruky. Nutné úpravy a seřízení.
MVT Digital Direct vnitřní rotorové zapalování pro Yamaha DT a RD není kompatibilní s AM6, nabízí lepší reakce motoru, adaptivní CDI a opravy za 100 €
TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy,...
Přídavné závaží 170g Schmitt, je vhodné pro zapalování MVT. Toto závaží je nutné použít se základní deskou STT44776.
MVT Premium V2 s přepracovaným CDI integrovaným do cívky nabízí úspornou montáž, zvýšený výkon, spolehlivost a snadnější nastavení předstihu, vyžaduje světelnou lampu a měřicí...
Sada vnitřního rotorového zapalování TPR Factory pro motory Minarelli AM6. Nabízí dvě zapalovací mapy a variabilní digitální předstih pro závodní použití.
Zapalování MVT Millenium, Derbi Senda - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro Vás máme tohle zapalování od...
Zapalování MVT Premium, Yamaha DT, DTR, X-LIMIT (od r.v. 2003) - Skutečně revolučním zapalováním je tohle od MVT. Jako první zapalování s vnitřním rotorem dokáže, nejen napájet...
Elektronická řídicí jednotka s variabilním zapalováním pro stroje s motory Minarelli AM6 Euro 4. Nabízené CDI lze jednoduše vyměnit za originální jednotku. Mikroprocesor...
Špičkové zapalování Italkit Selettra analog, je vhodné na stroje Aprilia RS 125 ccm 2T s motorem Rotax 122. Zapalování má odlehčení rotor, díky tomu zlepšuje odezvu na plyn....
Zapalování Kokusan EVO 2 pro ventilátorem i vzduchem chlazené Kreidler Florett jako Eiertank LF a LH. Obsahuje desku s pickupem setrvačník CDI a návod.
Digitální vnitřní rotorové zapalování pro Minarelli AM6 a Derbi D50B určené do závodních laděných motorů s mechanickým předstihem. Elektrická soustava není funkční.
Zapalovací systém VAPE pro Motovespa od evropského výrobce zajišťuje spolehlivý výkon a snadnější start při přestavbě na bezkontaktní zapalování, volba AC nebo DC.
Zapalování Italkit Selettra analog Yamaha
MVT Zapalování DD Digital Direct pro Zündapp KS50, CS25 a Zündapp 2, 3, 4-rychlostní moped / motor Mokick.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.