Řídicí jednotka CDI

Jednotka CDI je důležitou součástí, která řídí zapalovaní Vašeho stroje. CDI jednotka neboli kondenzátorové zapalování je většinou k dispozici v omezené, nebo otevřené verzi. Odškrcená CDI jednotka navíc umožní využít plný výkon motoru, to je nezbytné, pokud provádíte jakékoli úpravy, například větší válec, karburátor, výfuk a variátor, aby Váš motor nebrzdila. Je také potřeba vědět, jestli máte verzi pro AC (střídavé napětí), nebo DC (stejnosměrné napětí), to má většinou větší krabičku než AC verze. Lze to zjistit odpojením baterie a poté skútr nakopnout pomocí nakopávačky. Pokud skútr bude dávat jiskru, máte zapalování pro AC (střídavé napětí), pokud nebude máte DC verzi. V případě, že budete potřebovat vyměnit CDI, nebojte se obrátit na náš servis.

Nejprodávanější

NK390.20 - CDI Naraku odblokované, CPI, Keeway, Kentoya
 
562 Kč
NK390.15 - CDI Naraku racing, GY6 125-180ccm
CDI Naraku racing, GY6 125-180ccm
Skladem (1 ks)
Kód: NK390.15
 
275 Kč
IP32317 - CDI Minarelli horizontal, China 2T
CDI Minarelli horizontal, China 2T
Skladem u dodavatele
Kód: IP32317
 
171 Kč
29511 - CDI Racing DC type, GY6 125-150ccm
CDI Racing DC type, GY6 125-150ccm
Skladem u dodavatele
Kód: 29511
 
506 Kč
16830 - CDI s cívkou Gilera, Piaggio bez katalyzátoru
CDI s cívkou Gilera, Piaggio bez katalyzátoru
Skladem u dodavatele
Kód: 16830
 
446 Kč
IP32340 - CDI Kymco (DC CDI)
CDI Kymco (DC CDI)
Skladem (2 ks)
Kód: IP32340
 
582 Kč
2 položek celkem
31509 - CDI pro obejití imobilizeru pro Aprilia, Benelli, Derbi, Gilera, Italjet, Peugeot
6 269 Kč

Odškrcená jednotka CDI s imobilizérem je vhodná pro stroje Aprilia, Benelli, Derbi, Gilera, Italjet, Peugeot s motory Piaggio 125 až 200 ccm 4T. Jedná se o otevřenou a výkon...

Kód: 31509
CDI Malossi Digitronic bez imobilizéru, Piaggio Leader 125-200 4T LC
5 830 Kč

CDI Malossi Digitronic bez imobilizéru, Piaggio(Leader) 125-200 4T LC - Digitronic od Malossi je vlastně laditelné CDI pro skútry s motorem Piaggio Leader 125-200ccm bez...

Kód: M5512524

Jednotka CDI je důležitou součástí, která řídí zapalovaní Vašeho stroje. CDI jednotka neboli kondenzátorové zapalování je většinou k dispozici v omezené, nebo otevřené verzi. Odškrcená CDI jednotka navíc umožní využít plný výkon motoru, to je nezbytné, pokud provádíte jakékoli úpravy, například větší válec, karburátor, výfuk a variátor, aby Váš motor nebrzdila. Je také potřeba vědět, jestli máte verzi pro AC (střídavé napětí), nebo DC (stejnosměrné napětí), to má většinou větší krabičku než AC verze. Lze to zjistit odpojením baterie a poté skútr nakopnout pomocí nakopávačky. Pokud skútr bude dávat jiskru, máte zapalování pro AC (střídavé napětí), pokud nebude máte DC verzi. V případě, že budete potřebovat vyměnit CDI, nebojte se obrátit na náš servis.