Zapalování Italkit Racing, Peugeot vert. LC
Kód: IKEE.001.11Detailní popis produktu
Zapalování Italkit Racing, Peugeot vert. LC - Zapalování s vnitřním rotorem je základním kámenem každého závodního skútra. Díky kontrukci rotoru, který je mnohokrát lehčí než rotor u seriového zapalování motor může dosáhnout vyšších otáček a odezva na plyn se také výrazně zlepší. Někteří dokonce tvrdí, že zapalování u závodního skútra dělá až 1/3 výkonu. V dodávce je také vysoce výkonná budící cívka, která dává až 20 000V. Při použití těchto zapalování již není možné používat světla a veškerou elektroinstalaci. Zapalování Italkit pochází z továrny Seletra, stejně jako zapalování Malossi. Oproti zapalování Malossi je však CDI pouze analogové se statickým bodem zápalu. Proto se toto zapalování hodí tam, kde nechcete, aby se válce jako MHR Team nebo Manston tolik vytáčeli. Ideální zapalování pro závody ve sprintech a závodníky, kteří nemají na drahé zapalování Malossi..
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Zapalování Tuning |
|---|---|
| EAN: | 8400000064460 |
TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy,...
Závodní elektronické zapalování HPI pro Zündapp Tomos a Puch. Přesné nastavení, silná jiskra. Jen na trať bez proudu pro světlo. Úpravy nutné, bez záruky.
Závodní zapalování HPI pro motory Sachs a stroje Hercules, KTM, DKW. Přesné nastavení, osvědčeno v závodech. Jen pro závodní použití, bez záruky.
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
VAPE zapalovací soustava pro Lambrettu zvyšuje výkon a spolehlivost, zajišťuje jasné osvětlení při nízkých otáčkách, lze použít AC i DC, vyrobeno v Evropě.
Zapalování Italkit Selettra analog Minarelli AM6
Základní deska zapalování SIP pro Vespa 50 R a 50 Special s vnější zapalovací cívkou, kulatým přerušovačem a připojením pro brzdové světlo
EVOK Sada elektronického zapalování 12V pro přeměnu Vespa modelů s Smallframe na bezúdržbové, moderní a jasné zapalování.
Elektronické zapalování s vnitřním rotorem od MVT pro Zündapp, Kreidler a Puch. Přesné nastavení, lehké provedení. Pouze pro závodní použití, bez záruky.
MVT vnitřní rotorové zapalování pro Puch Maxi nahrazuje originál, má integrovanou svícení a nabíjení, zlepšuje reakci a volnoběh. Doživotní oprava 100 €
EVOK Sada elektronického zapalování 12V pro přeměnu Vespa modelů s Smallframe na bezúdržbové, moderní a jasné zapalování.
Plochá pojistka Motoforce - Náhradní nožová pojistka s hodnotou 7,5A / 10A.Určitě se vyplatí mít jednu,dvě pojistky potřebné hodnoty ve stále výbavě skútra.
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
CDI Malossi Digitronic, Runner 180ccm, 2T - CDI Malossi Digitronic vznikl na zkušební brzdě a závodní dráze pro dosažení nejlepších výsledků v každé situaci. CDI Digitronic...
VAPE zapalovací systém pro Vespa nabízí spolehlivé bezkontaktní zapalování, snadný start i při nízkých otáčkách, bezúdržbový provoz a evropskou kvalitu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.