Zapalování Italkit Racing, Peugeot vert. LC
Kód: IKEE.001.11Detailní popis produktu
Zapalování Italkit Racing, Peugeot vert. LC - Zapalování s vnitřním rotorem je základním kámenem každého závodního skútra. Díky kontrukci rotoru, který je mnohokrát lehčí než rotor u seriového zapalování motor může dosáhnout vyšších otáček a odezva na plyn se také výrazně zlepší. Někteří dokonce tvrdí, že zapalování u závodního skútra dělá až 1/3 výkonu. V dodávce je také vysoce výkonná budící cívka, která dává až 20 000V. Při použití těchto zapalování již není možné používat světla a veškerou elektroinstalaci. Zapalování Italkit pochází z továrny Seletra, stejně jako zapalování Malossi. Oproti zapalování Malossi je však CDI pouze analogové se statickým bodem zápalu. Proto se toto zapalování hodí tam, kde nechcete, aby se válce jako MHR Team nebo Manston tolik vytáčeli. Ideální zapalování pro závody ve sprintech a závodníky, kteří nemají na drahé zapalování Malossi..
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Zapalování Tuning |
|---|---|
| EAN: | 8400000064460 |
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
Závodní zapalování HPI pro NSU Quickly. Přesné a spolehlivé, prověřeno v závodech. Určeno pro závodní trať, na silnici nepovoleno. Úpravy nutné.
Zapalování na 12V elektroniku s kotevní deskou zapalování o průměru 90 mm, setrvačníkem o průměru 103 mm, vhodná mimo jiné pro Kreidler Florett K54, Sachs, Zündapp mopedy s...
Díky Malossi CDI získáte vylepšené palivové mapy pro Váš skútr a jako bonus navíc ještě omezovač otáček posunutý od 1300 otáček na 10.500. Malossi mám v sobě tři přednastavené...
Elektronické zapalování s vnitřním rotorem od MVT pro Zündapp, Kreidler a Puch. Přesné nastavení, lehké provedení. Pouze pro závodní použití, bez záruky.
CDI pro zapalování MVT Premium, Peugeot vert. - Náhradní CDI pro zapalování MVT Premium, které má jeden nastálo nastavený bod zápalu.
Závodní elektronické zapalování HPI pro Zündapp Tomos a Puch. Přesné nastavení, silná jiskra. Jen na trať bez proudu pro světlo. Úpravy nutné, bez záruky.
Elektronické zapalování HPI pro vybrané mopedy. Lehký rotor šetří výkon, silná jiskra, závodní bez světel. Není schválen, nutné úpravy, bez záruky.
MVT vnitřní rotorové zapalování pro Puch Maxi nahrazuje originál, má integrovanou svícení a nabíjení, zlepšuje reakci a volnoběh. Doživotní oprava 100 €
EVOK Sada elektronického zapalování 12V pro přeměnu Vespa modelů s Largeframe na bezúdržbové, moderní a jasné zapalování.
MVT Premium V2 s přepracovaným CDI integrovaným do cívky nabízí úspornou montáž, zvýšený výkon, spolehlivost a snadnější nastavení předstihu, vyžaduje světelnou lampu a měřicí...
Šikovný přípravek Schmitt, k nastavení zapalování od výrobce 101 Octane, je určené pro mopedy Simson S50, S51, S70, S83, KR51/1, KR51/2, SR50 a SR4-2. Přípravek je vyroben z...
Polini zapalování pro Puch Maxi E50 nahrazuje kontaktní zapalování, zvyšuje výkon a spolehlivost, zlepšuje startování a je snadno instalovatelné.
EVOK Sada elektronického zapalování 12V pro přeměnu Vespa modelů s Smallframe na bezúdržbové, moderní a jasné zapalování.
Závodní zapalování HPI pro Zündapp s chlazením ventilátorem. Ověřeno v závodech. Nutné úpravy, bez silniční homologace. Návod EN. Bez záruky.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.