Sekundární převod Malossi, Z14/47, Piaggio, uložení v drážkách
Kód: M678717Detailní popis produktu
Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem. Pro sekundární převod uložený v drážkách.Doplňkové parametry

Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...

Primární převod Malossi, z=13/35 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také...

Podložka pod kontrastní pružinu pro lepší účinnost kontrasní pružiny a zmenšení vibrací.

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Primární převod Malossi, Z=14/48, Piaggio - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální...

Náhradní pakny pro spojku Malossi Maxi Delta Clutch (5211468 a 5211888).

Primární převod Malossi, z=14/45, Honda 125/150 4T LC - Upravený primární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože...

Kevlarový řemen top kvality jako náhradní pro Overrange kit s hliníkovou zadní řemenicí La Furia Rossa.

Miska variátoru Malossi Multivar 2000 - Náhradní miska variátoru Malossi. Jako náhradní díl pro M5111260 / M5112133 / M5112396.

Variátor Malossi Multivar 2000, Piaggio 125/180 2T - Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího...

Miska variátoru Malossi Multivar 2000 - Náhradní miska variátoru Malossi. Jako náhradní díl pro M5112024 / M5111597.

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na zadní řemenici. Osvědčený výrobek od Malossi,...

Válečky Malossi Maxi - rozměry 18x14 / 19x13,7 / 19x17 / 20x12 / 20x14,8 / 20x17 / 20,9x17 / 23x18 / 23,8x18 / 25x14,9 / 25x15,9 / 25x17 / 25x19 / 25x22,2 / 26x12,8 / 28x19,9 /...
- 18x14 - 9,00g - 6ks
- 18x14 - 10,00g - 6ks
- 18x14 - 11,00g - 6ks
- 18x14 - 12,00g - 6ks
- 18x14 - 13,00g - 6ks
- 18x14 - 14,00g - 6ks
- 18x14 - 15,00g - 6ks
- 19x13,7 - 10,00g - 6ks
- 19x13,7 - 11,00g - 6ks
- 19x13,7 - 12,00g - 6ks
- 19x17 - 5,40g - 6ks
- 19x17 - 6,10g - 6ks
- 19x17 - 6,60g - 6ks
- 19x17 - 7,40g - 6ks
- 19x17 - 7,70g - 6ks
- 19x17 - 8,70g - 6ks
- 19x17 - 9,30g - 6ks
- 19x17 - 10,00g - 6ks
- 19x17 - 10,70g - 6ks
- 19x17 - 12,00g - 6ks

Spojkové pružinky Malossi MHR Racing v červené barvě. Tloušťka drátu 2.2mm, vhodné pro Kymco, Peugeot, Piaggio. Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Sekundární převod Malossi, z=14/43, Yamaha 125 4T LC - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože při stejné rychlosti bude motor méně točit. Tento převod má poměr 14/43. Pro sériový motor delší převod nedoporučujeme. Pro skútry do r. v. 2000.

Primární převod Malossi, Z=14/39, Piaggio - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s větším válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Sekundární převod Malossi, z=17/37, Yamaha 250 4T LC - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože při stejné rychlosti bude motor méně točit. Tento převod má poměr 17/37. Pro sériový motor delší převod nedoporučujeme.