Řidicí jedntka Malossi Force Master 2.1, Yamaha X-Max 125 od 2017 do 2020
Kód: M5519524Detailní popis produktu
CDI Malossi Force Master 2.1 je určené pro skútry Yamaha X-Max 125 od roku 2017 do roku 2020. Force Master 2.1 od Malossi je inovační CDI, které má k dispozici 4 mapy a díky tomu budete moct doladit Vašeho miláčka ať už máte jakýkoliv setup. Omezovač otáček je posunut o 1 000 RPM. Směs lze nastavit ve 3 stupních (± 14%).
Použití 4 různých map: Mapa 0: originál válec, originál vačka, Malossi výfuk s DB killerem, originální filtr / Mapa 1: Malossi válec 63mm, originální vačka, originální výfuk, originální filtr / Mapa 2: Malossi válec 63mm, originál vačka, Malossi výfuk s DB killerem, originální filtr / Mapa 3: Malossi válec 63mm, Malossi vačka, Malossi výfuk s DB killerem, originální filtr.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Zapalování Tuning |
|---|---|
| Modely: | X-Max 125i 18-20 E4 [SEE6/ BL2] |
| Značky: | Yamaha |
| Kategorie: | Elektrika a zapalování |
| Univerzální: | Ne |
| Součástky: | Řidicí jednotka |
| Výrobce: | Malossi |
Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Yamaha rotorem, do r.v. 2003 - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro...
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
Zapalování MVT Millenium, Derbi GPR - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro Vás máme tohle zapalování od...
Závodní elektronické zapalování HPI s vnitřním rotorem. Přesné a spolehlivé, nízká údržba. Bez proudu pro světla. Pro okruh, bez záruky, nutné doladění.
MVT vnitřní rotorové zapalování pro Puch Maxi nahrazuje originál, má integrovanou svícení a nabíjení, zlepšuje reakci a volnoběh. Doživotní oprava 100 €
Vnitřní rotorové zapalování TPR Factory pro skútry Piaggio. Vysoce výkonné, vyvinuté pro závodní a tuningové použití, zajišťuje přesné časování zapalování a zlepšuje otáčky motoru.
Špičkové zapalování Italkit Selettra analog, je vhodné na stroje Aprilia RS 125 ccm 2T s motorem Rotax 122. Zapalování má odlehčení rotor, díky tomu zlepšuje odezvu na plyn....
Závodní zapalování HPI pro Zündapp s chlazením ventilátorem. Ověřeno v závodech. Nutné úpravy, bez silniční homologace. Návod EN. Bez záruky.
CDI jednotka Malossi Digitronic s variabilním zapalováním pro skútry Piaggio Typhoon 50 E4 2018-, Aprilia SR Motard 50 E4 2018-. Nabízené CDI lze jednoduše vyměnit za originální...
Zapalovací systém VAPE pro Motovespa od evropského výrobce zajišťuje spolehlivý výkon a snadnější start při přestavbě na bezkontaktní zapalování, volba AC nebo DC.
Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Ducati rotorem - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro Vás máme...
VAPE zapalovací soustava pro Lambrettu zvyšuje výkon a spolehlivost, zajišťuje jasné osvětlení při nízkých otáčkách, lze použít AC i DC, vyrobeno v Evropě.
Zapalování MVT Premium, Minarelli AM6 (od r.v. 2003) - Skutečně revolučním zapalováním je tohle od MVT. Jako první zapalování s vnitřním rotorem dokáže, nejen napájet osvětlení,...
Elektronické zapalování Polini s 12V světelnou cívkou vhodné pro Piaggio / Vespa Ciao, Boss, Boxer, SI, Grillo, Bravo.
Základní deska zapalování SIP pro Vespa 50 R a 50 Special s vnější zapalovací cívkou, kulatým přerušovačem a připojením pro brzdové světlo
EVOK Sada elektronického zapalování 12V pro přeměnu Vespa modelů s Smallframe na bezúdržbové, moderní a jasné zapalování.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.