Řemen Malossi X-Kevlar, Piaggio Quasar 4T 250-300cc, krátký
Kód: M6113027Detailní popis produktu
Řemen Malossi X-Kevlar, Piaggio Quasar 4T 250-300cc, krátký - Kevlarový řemen od Malossi se vyznačuje především výborným zpracováním a kvalitou. Hlavní výhoda kevlarového řemenu je fakt, že když se zahřeje tak nemění svojí delku a zachovává si tak svůj konstantně dobrý grip. Díky kevlarovým vláknům, pro delší výdrž, však může u některých typů skútrů při rozjezdech klouzat a proto doporučujeme použití silnější kontrastní pružiny. Určeno pro APRILIA 250-300 Arrecife / Atlantic / SR Max / DERBI 250 GP1 / GILERA 250-300 Nexus / MALAGUTI 250 Madison / Phantom / PEUGEOT 250 Satelis / PIAGGIO 300 Beverly / MP3 / X7-X9 / XEvo / VESPA 250-300 GTS / i.e. / Super / GTV. (Délka*Výška*Šířka) 834*13*22,6Doplňkové parametry
| Kategorie: | Převodovky |
|---|---|
| EAN: | 4260267810795 |
Řemen Malossi, nové řemeny vyrobeny jako kvalitní náhrada originálu a sportovní použití, vhodné především pro poladěné motory. Řemen je o něco širší než originál, tím pádem je...
Válečky Malossi Maxi - rozměry 18x14 / 19x13,7 / 19x17 / 20x12 / 20x14,8 / 20x17 / 20,9x17 / 23x18 / 23,8x18 / 25x14,9 / 25x15,9 / 25x17 / 25x19 / 25x22,2 / 26x12,8 / 28x19,9 /...
- 18x14 - 9,00g - 6ks
- 18x14 - 10,00g - 6ks
- 18x14 - 11,00g - 6ks
- 18x14 - 12,00g - 6ks
- 18x14 - 13,00g - 6ks
- 18x14 - 14,00g - 6ks
- 18x14 - 15,00g - 6ks
- 19x13,7 - 10,00g - 6ks
- 19x13,7 - 11,00g - 6ks
- 19x13,7 - 12,00g - 6ks
- 19x17 - 5,40g - 6ks
- 19x17 - 6,10g - 6ks
- 19x17 - 6,60g - 6ks
- 19x17 - 7,40g - 6ks
- 19x17 - 7,70g - 6ks
- 19x17 - 8,70g - 6ks
- 19x17 - 9,30g - 6ks
- 19x17 - 10,00g - 6ks
- 19x17 - 10,70g - 6ks
- 19x17 - 12,00g - 6ks
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
Spojka Malossi Delta Clutch, Morini - Malossi DeltaClutch je již delší dobu etalonem výkonu. Robustní kontrukce a tři pakny z velmi kvalitního a trvanlivého materiálu jsou...
Polořemenice pohyblivá Malossi MHR Torque Drive, Honda 125-250 4T LC - Zadní pohyblivá polořemenice. Tato polořemenice značně zlepší průběh výkonu Vašeho skútru a to zejména při...
Primární převod Malossi, z=13/35 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také...
Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na zadní řemenici. Osvědčený výrobek od Malossi,...
Pouzdro variátoru Malossi - Náhradní pouzdro variátoru Malossi. Jako náhradní díl pro M5111154.
Kevlarový řemen od Malossi se vyznačuje především výborným zpracováním a kvalitou. Hlavní výhoda kevlarového řemenu je fakt, že když se zahřeje tak nemění svojí delku a...
Pouzdro variátoru Malossi - Náhradní pouzdro variátoru Malossi. Jako náhradní díl pro M5111812 / M5113322.
Polořemenice pohyblivá Malossi Torque Drive, Piaggio 125-180 2T LC - Zadní pohyblivá polořemenice. Tato polořemenice značně zlepší průběh výkonu Vašeho skútru a to zejména při...
Primární převod Malossi, z=16/37, D=17,7 mm Piaggio - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší...
Sekundární převod Malossi, z=16/42, Piaggio(Leader) 125-200 4T - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru...
Spojkové pružinky Malossi, Runner/Dragster 2T - Nejtvrdší spojkové pružinky pro Delta Clutch spojku. Doporučuje se použít s celou sadou MHR. Pro spojku M5211481
Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na zadní řemenici. Pokud vyměníme pouze variátor...
Spojka Malossi Maxi Delta Clutch, Piaggio 125-300 4T - Tato spojka Delta clutch je jednou z nejlépe nastavitelnou spojkou. Díky speciálnímu systému upevňování pružinek lze...
Nejčastější dotazy k variátorovým řemenům
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.