Primární převod Malossi HTQ, Piaggio, Vespa mopedy
Kód: M677021Detailní popis produktu
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte kontaktovat.
Pouzdro startovací páky pro 3-rychlostní převodovku, vhodné pro Simson S50, SR4-1, SR4-2, SR4-3, SR4-4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht. Vnější průměr: cca. 18...

Sekundární převod Malossi, z=15/41, Piaggio 125/150 2T - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý,...

Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Primární převod 27/69 2,56 přímé zuby, Vespa Smallframe

Primární převod Malossi, z=16/37, d=17,7 mm - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální...

Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...

Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kulička řazení o průměru 4 mm, vhodná pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2, M531, M541, M741.

Číslo OEM 286567. Rozměry 10,5x14,8x0,1mm.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Závodní převodovka Voca pro motory Derbi EBE, EBS a D50B Euro 4.Při ladění špičkových motorů je nutná převodovka s lepším převodovým poměrem a je třeba přenášet i vyšší točivé...

Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Primární převod Malossi, Z=26/40, Yamaha T-Max - Přrimární převod od Malossi s převodovým poměrem Z=26/40 pro Yamaha T-Max je delší o 7% než originál (Z=26/41). Profil zubů převodů byl navržen tak aby byly převody co nejvíce odolné, ale zároveň co nejtišší a maximálné povrchová úprava zajistí velmi dlouhou životnost. Tyto převody jsou určeny pouze pro použití s originálním řetězem. POZOR!!! Nelze použít s řetězem Malossi Morse Racing.

Primární převod s řetězem Malossi, Z=26/40, Yamaha T-Max - Přrimární převod od Malossi s převodovým poměrem Z=26/40 pro Yamaha T-Max je delší o 7% než originál (Z=26/41). Převody jsou také užší oproti originálu a díky tomu lze použít řetěz Malossi Morse Racing, který byl navrhnut tak aby měl menší tření oproti originálního řetězu, byl lehčí, měl lepší slide a byl vysoce odolný a díky tomu získal dlouhou životnost srovnatelnou s originálem. Zuby převodů byly navrženy tak aby byly převody co nejvíce odolné, ale zároveň co nejtišší a maximálné povrchová úprava zajistí velmi dlouhou životnost. S touto sadou se zmeněí tření v převodovce a tím se také sníží ztráta výkonu v převodovce.

Kvalitní primární převod Polini 15/49z. Primární převod je vhodný pro stroje Aprilia, Derbi, Gilera, Malaguti, Peugeot, Piaggio, Vespa. Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.