Primární převod Malossi, z17 39 Honda Bali
Kód: M677758Detailní popis produktu
Primární převod Malossi, z=17/39 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.
Sekundární převod Malossi, z=17/49, Piaggio 125/200 4T LC - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý,...

Kryt řadicí páky z kovu - chromovaný - chrání řadicí páku před prachem a nečistotami, tento kryt také zabraňuje poškození nebo odpojení kabelů.

Ložisko primáru Kiesler, ZIP SP1 - Ložisko, do kterého se uloží primární hřídel převodovky, a tím lze zajistit vyšší stabilitu v otáčkách a menší opotřebení převodovky.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Opravná sada hřídele zadního kola, vhodná pro GILERA, PIAGGIO 50ccm. Délka 126mm, průměr ložiska 12mm.

Sada originálních dílů Rieju v kvalitě OEM. Tato sada obsahuje všechny tři řadicí vidlice pro převodovku motoru Minarelli AM6 do modelového roku 2022.Řadicí vidličky se musí...

Pouzdro spojkového koše, vhodné pro Simson S50, SR4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.

Primární převod 27/69 2,56 přímé zuby, Vespa Smallframe

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Táhla řazení od RMS jako náhrada

Primární převod Malossi, z=16/37, d=17,7 mm - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální...

Sekundární převod Malossi, z=15/41, Piaggio 125 2T LC - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý,...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Primární převod Malossi, z=16/37, d=17,7 mm - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.

Sekundární převod Malossi, z=17/37, Honda 250 4T LC - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože při stejné rychlosti bude motor méně točit. Tento převod má poměr 17/37. Pro sériový motor delší převod nedoporučujeme.

Primární převod Malossi, z=15/38 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.