Primární převod Malossi, z16 37, d17,7 mm
Kód: M6711449Detailní popis produktu
Primární převod Malossi, z=16/37, d=17,7 mm - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších rychlostech, což se kladně podepíše na životnosti motoru. Delší převody nedoporučujeme pro seriové skútry nebo pro skútry s lehkým tuningem.Doplňkové parametry
Kategorie: | Převodovky |
---|---|
EAN: | 4260277180389 |

Pouzdro spojkového koše, vhodné pro Simson S50, SR4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Pouzdro startovací páky pro 3-rychlostní převodovku, vhodné pro Simson S50, SR4-1, SR4-2, SR4-3, SR4-4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht. Vnější průměr: cca. 18...

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kompletní šestistupňová manuální převodovka vhodná pro Zündapp KS50

Pružina startovací páky, vhodná pro Simson S50, SR4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Náhradní pružina řadicí páky, je vhodná pro stroje Simson S50, SR4-1, SR4-2, SR4-3, SR4-4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz a Habicht.

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Ozubené kolo s 55 zuby od DRT. 1. rychlost pro Vespa PX Lusso a staré převodovky PX (alternativní převodový poměr).

Číslo OEM 286567. Rozměry 10,5x14,8x0,1mm.

Vysoce přesná řadicí čelist od Egig Performance z Itálie včetně kuliček a pružiny.

Kryt řadicí páky z kovu - chromovaný - chrání řadicí páku před prachem a nečistotami, tento kryt také zabraňuje poškození nebo odpojení kabelů.

Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...

Tato osa zadního kola je výsledkem dvacetiletých zkušeností společnosti Malossi v oblasti navrhování a výroby převodů pro silniční a závodní skútry.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.