Lambda emulátor Malossi TC UNIT 02, Honda PCX, Forza, SH, ADV, X-ADV 125, 150, 750 ccm
Kód: M5518469Detailní popis produktu
TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy, které originální CDI musí dostávat a díky tomu můžete doladit směs ještě k lepšímu výkonu. S použitím O2 controlleru neukazuje originální CDI žádné chyby.
Emulátor je vhodný pro tyto modely:
- ADV 150 ie 4T LC 2020->2022 (KF39E)
- FORZA 125 ie 4T LC euro 3 <-2016 (JF60E)
- FORZA 125 ie 4T LC euro 4 2017->2020 (JF69E)
- NSC50R 50 ie 4T euro 2 (AF72E)
- PCX 125 ie 4T LC euro 4 2018->2020 (JF64E)
- PCX 150 ie 4T LC euro 4 2018->
- SH i ABS 125 ie 4T LC euro 3 2013->2016 (JF41E)
- SH i ABS 125 ie 4T LC euro 4 2017->2019 (JFG8E)
- SH i ABS 150 ie 4T LC euro 3 2013->2016 (KF13E)
- SH i ABS 150 ie 4T LC euro 4 2017->2019
- VARIO 150 ie 4T LC 2019-> (KF29E)
- VISION 50 ie 4T euro 3 2010->2012 (AF72E)
- X-ADV 750 ie 4T LC euro 4 2017
- X-ADV 750 ie 4T LC euro 4 2018->2020
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Řídicí jednotka CDI |
|---|---|
| Značky: | Honda |
| Kategorie: | Elektrika a zapalování |
| Univerzální: | Ne |
| Výrobce: | Malossi |
Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro stroje Gilera / Piaggio - Runner FX, FXR, Dragster 125, 180, Hexagon LX, LXT. OEM čísla: 01.293352 / 293352 / 1R000004.
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
CDI Naraku Racing, Kymco LHB3 - Odblokované CDI Naraku pro Kymco Agility 50 RS 2T / Like 50 / Super 8 50 2T. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude...
Zapalovací jednotka Naraku bez omezení rychlosti pro skútry SYM a LuXXon se čtyřtaktním motorem Euro4 s karburátorem od roku výroby 2018. Omezení rychlosti původního CDI je...
CDI Naraku Racing, Yamaha 50cc 2T od r.v. 04 - Racingové CDI od Naraku pro Yamahu Aerox a MBK Nitro 50ccm od roku výroby 2004. CDI má optimalizovanou mapu a nemá omezení a díky...
CDI Premium Performance vhodný pro Derbi D50B0 Euro4 2018-. Tovární limit otáček byl zvýšen z 8000 ot./min na 10 000 ot./min. Při použití tohoto CDI se důrazně doporučuje...
Ovládání olejového čerpadla s integrovaným CDI pro všechny skútry Peugeot Euro2 s karburátory Dellorto. Zástrčka s 8 piny.
Náhradní CDI DC se senzorem na spojku, má omezovač na 45km/h a je vhodné pro motory China 2T (1E40QMB). Pokud skútr nenastartujete nakopávačkou s odpojenou baterií, máte verzi...
Náhradní CDI s kontrolou olejové pumpy má omezovač na 45km/h a je vhodné pro skútry Peugeot Speedfight 3, Speedfight 4, Django, Kisbee a Vivacity s 50ccm 2-taktním motorem a...
Originální náhradní díly Piaggio nebo Vespa jsou většinou ty nejkvalitnější díly, jaké můžete na svůj stroj pořídit.
Držák CDI pro Piaggio Bravo a SuperBravo umožní připevnit CDI na místo zapalovací cívky. Pro montáž je nutné plech jemně předohnout.
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Nastavitelný převodník otáček s dálkovým ovládáním pro skútry umožní měnit otáčky a omezit rychlost. Přepínání režimů A a B. Doporučeno přeladit variátor.
Odblokované CDI Naraku, je vhodné pro skútry Yamaha Giggle, Neos, Vino a MBK Ovetto 50ccm 4T Euro 4 od roku 2018. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.