Lambda emulátor Malossi TC UNIT 02, Honda PCX, Forza, SH, ADV, X-ADV 125, 150, 750 ccm
Kód: M5518469Detailní popis produktu
TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy, které originální CDI musí dostávat a díky tomu můžete doladit směs ještě k lepšímu výkonu. S použitím O2 controlleru neukazuje originální CDI žádné chyby.
Emulátor je vhodný pro tyto modely:
- ADV 150 ie 4T LC 2020->2022 (KF39E)
- FORZA 125 ie 4T LC euro 3 <-2016 (JF60E)
- FORZA 125 ie 4T LC euro 4 2017->2020 (JF69E)
- NSC50R 50 ie 4T euro 2 (AF72E)
- PCX 125 ie 4T LC euro 4 2018->2020 (JF64E)
- PCX 150 ie 4T LC euro 4 2018->
- SH i ABS 125 ie 4T LC euro 3 2013->2016 (JF41E)
- SH i ABS 125 ie 4T LC euro 4 2017->2019 (JFG8E)
- SH i ABS 150 ie 4T LC euro 3 2013->2016 (KF13E)
- SH i ABS 150 ie 4T LC euro 4 2017->2019
- VARIO 150 ie 4T LC 2019-> (KF29E)
- VISION 50 ie 4T euro 3 2010->2012 (AF72E)
- X-ADV 750 ie 4T LC euro 4 2017
- X-ADV 750 ie 4T LC euro 4 2018->2020
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Řídicí jednotka CDI |
|---|---|
| Značky: | Honda |
| Kategorie: | Elektrika a zapalování |
| Univerzální: | Ne |
| Výrobce: | Malossi |
Ladění CDI z Top Performances ve 2. generaci. Generace jako digitální verze vhodná pro motory Minarelli AM6 s 12cívkovým zapalováním Moric (5WX-00 CDI) a emisní normou...
Většina malých motorek je ve výrobním závodě vybavena zapalovací jednotkou CDI s omezenými otáčkami nebo rychlostí. Díky tomu je motorka pomalejší a i přes jiné úpravy pro...
Náhradní odblokované CDI, je vhodné pro motory Minarelli AM6 Euro 4 a Euro 5 od roku 2018. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch...
Naraku zapalovací jednotka pro Kymco Agility, Naked, Like a Super 8 ruší omezovač otáček originální CDI. Pro úplné odblokování může být nutné odstranit další restrikce.
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Náhradní CDI jednotka s cívkou Naraku, vhodná pro Beta RR 50 05-11 (se zapalováním Hidria AET). OEM číslo: 16 754 132.
Kompletní jednotka zapalování podle specifikací OEM, sestávající z integrovaného CDI a zapalovací cívky pro použití se zapalovacími systémy Ducati nebo Kokusan u následujících...
Odškrcená CDI Racing jednotka s optimalizovanou křivkou zapalování je vhodná pro motory Minarelli horizontal od konce roku 2003. Vhodné pro stroje s modro-bílými barvami kabelu...
CDI Naraku odblokované, Peugeot vertikal s imobilizérem (ACI100.01) - Odblokované CDI Naraku pro motory Peugeot vertikal s imobilizérem. Problémy s restrikcí budou nyní...
Sada na odškrcení pro motory Piaggio iGet, které jsou zabudovány do skútrů Vespa Primavera, Vespa Sprint 50 nebo Piaggio Liberty a Zip Euro4 od roku 2017. Sada obsahuje:...
CDI Naraku Racing, Yamaha 50cc 2T od r.v. 04 - Racingové CDI od Naraku pro Yamahu Aerox a MBK Nitro 50ccm od roku výroby 2004. CDI má optimalizovanou mapu a nemá omezení a díky...
Náhradní CDI jednotka je vhodná pro motory Minarelli horizontal od konce roku 2003. Vhodné pro stroje s modro-bílými barvami kabelu na konektoru CDI. OEM číslo: 5BM-H5540-00.
CDI Naraku Racing, Kymco LFC4 - Odblokované CDI Naraku pro Kymco LFC4. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných otáček. Náhrada...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.