Hřídel zadního kola Malossi MHR, odlehčená, Minarelli 50 ccm 2T
Kód: M6714748Detailní popis produktu
Tato osa zadního kola je výsledkem dvacetiletých zkušeností společnosti Malossi v oblasti navrhování a výroby převodů pro silniční a závodní skútry.
Hřídel byla navržena a vyrobena pro montáž do původní převodovky bez jakýchkoliv úprav. Malossi dokázalo hřídel odlehčit pro vyšší výkon, ale zároveň i zvýšit tuhost pro maximální výdrž. Délka: 146,7 mm, průměr: 22,1 mm.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Převodovky |
|---|---|
| EAN: | 42602771805578 |
Špičková sada spojky Malossi, je vhodná na skútry PIAGGIO Beverly a X10 i.e. 350 ccm 4T 4V. Tato nová řada spojkových lamel byla vyvinuta přímo na závodním okruhu a...
Řemen Malossi X-Kevlar, vhodný pro Vespa Primavera, Sprint, LX, S 3V i.e. 125ccm - Kevlarový řemen od Malossi se vyznačuje především výborným zpracováním a kvalitou....
Podložka pod kontrastní pružinu pro lepší účinnost kontrasní pružiny a zmenšení vibrací.
Řemen Malossi X-Kevlar, Piaggio LEADER 125/150 - Kevlarový řemen od Malossi se vyznačuje především výborným zpracováním a kvalitou. Hlavní výhoda kevlarového řemenu je fakt, že...
Řemen Malossi X-Kevlar, Piaggio Quasar 4T 250-300cc, krátký - Kevlarový řemen od Malossi se vyznačuje především výborným zpracováním a kvalitou. Hlavní výhoda kevlarového řemenu...
Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...
Kompletní spojková sada Malossi pro motory Kymco s vnitřním průměrem spojkového zvonu 130mm.
Sekundární převod Malossi, z=16/42, Piaggio(Leader) 125-200 4T - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru...
Primární převod Malossi, Z=26/40, Yamaha T-Max - Přrimární převod od Malossi s převodovým poměrem Z=26/40 pro Yamaha T-Max je delší o 7% než originál (Z=26/41). Profil zubů...
Spojka Malossi Delta Clutch, Piaggio - Malossi DeltaClutch je již delší dobu etalonem výkonu. Robustní kontrukce a tři pakny z velmi kvalitního a trvanlivého materiálu jsou...
Kevlarový řemen od Malossi se vyznačuje především výborným zpracováním a kvalitou. Hlavní výhoda kevlarového řemenu je fakt, že když se zahřeje tak nemění svojí delku a...
Válečky Malossi Maxi - rozměry 18x14 / 19x13,7 / 19x17 / 20x12 / 20x14,8 / 20x17 / 20,9x17 / 23x18 / 23,8x18 / 25x14,9 / 25x15,9 / 25x17 / 25x19 / 25x22,2 / 26x12,8 / 28x19,9 /...
- 18x14 - 9,00g - 6ks
- 18x14 - 10,00g - 6ks
- 18x14 - 11,00g - 6ks
- 18x14 - 12,00g - 6ks
- 18x14 - 13,00g - 6ks
- 18x14 - 14,00g - 6ks
- 18x14 - 15,00g - 6ks
- 19x13,7 - 10,00g - 6ks
- 19x13,7 - 11,00g - 6ks
- 19x13,7 - 12,00g - 6ks
- 19x17 - 5,40g - 6ks
- 19x17 - 6,10g - 6ks
- 19x17 - 6,60g - 6ks
- 19x17 - 7,40g - 6ks
- 19x17 - 7,70g - 6ks
- 19x17 - 8,70g - 6ks
- 19x17 - 9,30g - 6ks
- 19x17 - 10,00g - 6ks
- 19x17 - 10,70g - 6ks
- 19x17 - 12,00g - 6ks
Primární převod Malossi, Z=14/48, Piaggio - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální...
Variátor Malossi MHR Overrange, Minarelli - Variátor je srdcem každého dnešního skútra, představuje to co u auta představuje převodovka. Není proto žádným divem, že renomované...
Řemen Malossi X-Kevlar, Zip AC, rv. 91-94 - Kevlarový řemen od Malossi se vyznačuje především výborným zpracováním a kvalitou. Hlavní výhoda kevlarového řemenu je fakt, že když...
Řemen Malossi X-Special, Honda Maxi Scooter - Nové řemeny vyrobeny pro sportovní a závodní účely, vhodné především pro HighEnd motory. Řemen je o něco širší než originál, tím...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
| Výrobní společnost : | Malossi S.p.a. |
|---|---|
| Adresa : | Via Roma 118 40012 Calderara di Reno, Italy |
| E-mail : | info@malossi.com |