Klikové hřídele

Klikový hřídel je srdcem Vašeho motoru. Hovoříme o nesmírně důležité části motoru, jejíž výměna by měla být provedena profesionálně. Je potřeba dbát na používání toho správného oleje, dále ve správných intervalech měnit spodní ložiska a také ojniční ložisko pístního čepu a to především, pokud používáte válec s větším obsahem. U malých 2T motorů se doporučuje kontrola alespoň po každých 15.000km. Pokud máte více upravený motor, budete potřebovat i sportovní "kliku", která vydrží vysoké otáčky motoru. S tím souvisí i nasazení, co nejvíce kvalitních ložisek klikového hřídele. Pokud budete potřebovat vyměnit klikový hřídel, můžete se obrátit na náš servis.

Nejprodávanější

LAG.L17TVP - Ložisko klikového hřídele L17TVP s mosaz klecí 17x40x10
 
280 Kč
NK101.73 - Ložisko pístního čepu NARAKU [HD-Quality]
Ložisko pístního čepu NARAKU [HD-Quality]
Skladem u dodavatele
Kód: NK101.73
 
od 129 Kč
Ložisko pístního čepu Malossi
od 273 Kč–18 %
 (–18 %)
od 273 Kč
SKF-204714-C4 - ball bearing SKF 6204 20x47x14 metal cage C4
Kuličkové ložisko SKF 6204 20x47x14 plechová klec C4
Skladem u dodavatele
Kód: SKF-204714-C4
 
302 Kč
IP44400 - crankshaft (old type) for Puch Maxi E50 engine
 
991 Kč
NK104.16 - Ložisko pístního čepu Naraku HD Silver 12x15x14,5mm
 
244 Kč
Matka klikového hřídele Stage6 R/T M12x1,25mm
Matka klikového hřídele Stage6 R/T M12x1,25mm
Skladem do týdne
Kód: S6-79140ET03
 
111 Kč
44377 - shaft seal 18.9x30x5mm for Peugeot, SYM 50cc 4-stroke
Gufero 18,9x30x5mm, Peugeot, SYM 50cc 4T
Skladem u dodavatele
Kód: 44377
 
105 Kč
10 položek celkem
crankshaft malossi mhr M5317827
16 280 Kč

Kliková hřídel Malossi MHR pro APRILIA/​BENELLI/​BETA/​DRR/​ITALJET/​MALAGUTI/​MBK/​YAMAHA 50ccm 2T AC/​LC.  Zdvih - 44mm Délka Ojnice - 90mm Pístní čep - 13mm

Kód: M5317827
5315973 store
14 860 Kč

Speciální klikový hřídel pro motor Minarelli Horizontal s válci MALOSSI MHR Team 50 ccm (3111511). Hřídel má ojnici 85mm, zdvih 39,3mm a 12 / 13mm pístní čep. Tento...

Kód: M5315973
5314548 store
14 114 Kč

Speciální klikový hřídel pro motor Minarelli Horizontal s válci 68ccm MHR Team II M3112642, nebo 77ccm MHR BIG BORE se sadou overrange Multivar M5112800 a M5115823 +...

Kód: M5314548
5313275 store
13 495 Kč

Speciální klikový hřídel pro motor Minarelli a jeho kopie pro válce o objemu 90-100ccm. Hřídel má zdvih 44mm a 13mm pístní čep. Hřídel je určen pro válce, které jsou určeny pro...

Kód: M5313275
Klikový hřídel Malossi MHR, Minarelli horizontal 12 mm, 80 mm ojnice
6 905 Kč

Kliková hřídel Malossi MHR, Minarelli vertikal 12 mm, 80 mm ojnice - Kliková hřídel Malossi se systémem HPC "High Primary Compression". K dostání s 10mm nebo 12mm pístním čepem....

Kód: M538008
Klikový hřídel Malossi RHQ, Minarelli vertical
6 655 Kč

Špičkový klikový hřídel Malossi RHQ, vhodný pro motor Minarelli vertical. Zdvih: 39,2mm, pístní čep: 10 mm.

Kód: M537621
Sada ložisek na kliku Malossi MHR 20x47x14 SKF (6204 TN9/HN3C4), Minarelli, Derbi EBE, EBS, D50B0
1 009 Kč

Sada ložisek na kliku Malossi MHR v té nejvyšší kvalitě. Ložiska zvládají počet otáček až do 20 000. Ložiska mají rozměry: 20x47x14mm, SKF (6204 TN9/HN3C4) a jsou vhodné...

Kód: M6616065E
AT10977 - Sada ložisek ARTEK K1 Racing SKF plastová klec, Minarelli
758 Kč

Sada ložisek ARTEK K1 Racing SKF v plastové kleci, vhodné pro motory Minarelli.

Kód: AT10977
Sada Ložisek Malossi 2ks bez gufer, Minarelli, plastová klec
683 Kč

Sada Ložisek Malossi 2ks bez gufer, Minarelli, plastová klec - Vysoce odolné a kvalitní ložiska klikové hřídele od Malossi o rozměrech 20x47x14mm.

Kód: M6611566E
Sada ložisek na kliku Malossi MHR 20x47x14 C4H, Minarelli, Derbi EBE, EBS, D50B0
577 Kč

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kód: M6615137E

Klikový hřídel je srdcem Vašeho motoru. Hovoříme o nesmírně důležité části motoru, jejíž výměna by měla být provedena profesionálně. Je potřeba dbát na používání toho správného oleje, dále ve správných intervalech měnit spodní ložiska a také ojniční ložisko pístního čepu a to především, pokud používáte válec s větším obsahem. U malých 2T motorů se doporučuje kontrola alespoň po každých 15.000km. Pokud máte více upravený motor, budete potřebovat i sportovní "kliku", která vydrží vysoké otáčky motoru. S tím souvisí i nasazení, co nejvíce kvalitních ložisek klikového hřídele. Pokud budete potřebovat vyměnit klikový hřídel, můžete se obrátit na náš servis.