Klikové hřídele

Klikový hřídel je srdcem Vašeho motoru. Hovoříme o nesmírně důležité části motoru, jejíž výměna by měla být provedena profesionálně. Je potřeba dbát na používání toho správného oleje, dále ve správných intervalech měnit spodní ložiska a také ojniční ložisko pístního čepu a to především, pokud používáte válec s větším obsahem. U malých 2T motorů se doporučuje kontrola alespoň po každých 15.000km. Pokud máte více upravený motor, budete potřebovat i sportovní "kliku", která vydrží vysoké otáčky motoru. S tím souvisí i nasazení, co nejvíce kvalitních ložisek klikového hřídele. Pokud budete potřebovat vyměnit klikový hřídel, můžete se obrátit na náš servis.

Nejprodávanější

5 položek celkem
NK104.06 - Kurbelwellenlager Satz Naraku FKM Heavy Duty für Morini
1 024 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: NK104.06
NK100.69 - Sada ložisek Naraku, Morini
Sada ložisek Naraku, Morini
Skladem u dodavatele
763 Kč

Sada ložisek Naraku, Morini - Sada ložisek na klikový hřídel od firmy Naraku. Sada obsahuje i gufera. Jedná se o kvalitní ložiska NTN nebo Koyo. Sada je určena pro motory Morini.

Kód: NK100.69
SKF-204714-C4-TN9 - ball bearing / crankshaft bearing SKF 6204 C4 TN9 Polyamide - 20x47x14
352 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: SKF-204714-C4-TN9
Ložisko pístního čepu Malossi
od 273 Kč–18 %
od 273 Kč

Vysoce odolné a kvalitní ložisko pístního čepu od Malossi v různých rozměrech.

Kód: M663974B
NK104.18 - Ložisko pístního čepu Naraku HD Silver 12x16x16mm široké
244 Kč

Náhradní stříbrné ložisko pístního čepu, má rozměry 12x16x16mm (široké). Ložisko Naraku HD je ve vysoké kvalitě a je vhodné pro motory Minarelli AM a mopedy Simson S50 / S51.

Kód: NK104.18

Klikový hřídel je srdcem Vašeho motoru. Hovoříme o nesmírně důležité části motoru, jejíž výměna by měla být provedena profesionálně. Je potřeba dbát na používání toho správného oleje, dále ve správných intervalech měnit spodní ložiska a také ojniční ložisko pístního čepu a to především, pokud používáte válec s větším obsahem. U malých 2T motorů se doporučuje kontrola alespoň po každých 15.000km. Pokud máte více upravený motor, budete potřebovat i sportovní "kliku", která vydrží vysoké otáčky motoru. S tím souvisí i nasazení, co nejvíce kvalitních ložisek klikového hřídele. Pokud budete potřebovat vyměnit klikový hřídel, můžete se obrátit na náš servis.