Zapalování Italkit Racing, Piaggio
Kód: IKEE.001.02Detailní popis produktu
Zapalování Italkit Racing, Piaggio - Zapalování s vnitřním rotorem je základním kámenem každého závodního skútra. Díky kontrukci rotoru, který je mnohokrát lehčí než rotor u seriového zapalování motor může dosáhnout vyšších otáček a odezva na plyn se také výrazně zlepší. Někteří dokonce tvrdí, že zapalování u závodního skútra dělá až 1/3 výkonu. V dodávce je také vysoce výkonná budící cívka, která dává až 20 000V. Při použití těchto zapalování již není možné používat světla a veškerou elektroinstalaci. Zapalování Italkit pochází z továrny Seletra, stejně jako zapalování Malossi. Oproti zapalování Malossi je však CDI pouze analogové se statickým bodem zápalu. Proto se toto zapalování hodí tam, kde nechcete, aby se válce jako MHR Team nebo Manston tolik vytáčeli. Ideální zapalování pro závody ve sprintech a závodníky, kteří nemají na drahé zapalování Malossi..
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Zapalování Tuning |
|---|---|
| EAN: | 8400000064385 |
Zapalování MVT Premium, Derbi Senda - Skutečně revolučním zapalováním je tohle od MVT. Jako první zapalování s vnitřním rotorem dokáže, nejen napájet osvětlení, ale i dobíjet...
VAPE bezkontaktní zapalování pro Vespu zvyšuje výkon, zajišťuje spolehlivý chod a světla už na nízkých otáčkách, přestavitelné na AC nebo DC, vyrobeno v Evropě.
Zapalování Italkit Selettra analog Yamaha
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
EVOK Sada elektronického zapalování 12V pro přeměnu Vespa modelů s Smallframe na bezúdržbové, moderní a jasné zapalování.
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
Závodní zapalování HPI pro NSU Quickly. Přesné a spolehlivé, prověřeno v závodech. Určeno pro závodní trať, na silnici nepovoleno. Úpravy nutné.
Polini Air Speed Evolution větrák pro Vespa Largeframe jako PX 125 150 200 a Sprint Veloce. Vyvinut pro vyšší otáčky motoru a přesně vyfrézován z jednoho kusu.
CDI Malossi TC UNIT, Honda/Peugeot - Kvalitní CDI od firmy Malossi, neomezené, které Vašemu skútru dovolí dosáhnout vyšších maximálních otáček díky plynule měnícímu se předstihu...
MVT Digital Direct vnitřní rotorové zapalování pro Yamaha DT a RD není kompatibilní s AM6, nabízí lepší reakce motoru, adaptivní CDI a opravy za 100 €
Zapalování Italkit Selettra analog Minarelli AM6
CDI Malossi TC UNIT K15, Piaggio od r.v. 01, bez omezovače otáček - Kvalitní CDI od firmy Malossi, neomezené, které Vašemu skútru dovolí dosáhnout vyšších maximálních otáček...
Zapalování na 12V elektroniku s kotevní deskou zapalování o průměru 90 mm, setrvačníkem o průměru 103 mm, vhodná mimo jiné pro Kreidler Florett K54, Sachs, Zündapp mopedy s...
Elektronické zapalování HPI pro vybrané mopedy. Lehký rotor šetří výkon, silná jiskra, závodní bez světel. Není schválen, nutné úpravy, bez záruky.
Polini zapalování pro Puch Maxi E50 nahrazuje kontaktní zapalování, zvyšuje výkon a spolehlivost, zlepšuje startování a je snadno instalovatelné.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.