Zapalování Italkit Racing, Minarelli AM
Kód: IKEE.002.01Detailní popis produktu
Zapalování Italkit Racing, Minarelli AM - Zapalování s vnitřním rotorem je základním kámenem každého závodního skútra. Díky kontrukci rotoru, který je mnohokrát lehčí než rotor u seriového zapalování motor může dosáhnout vyšších otáček a odezva na plyn se také výrazně zlepší. Někteří dokonce tvrdí, že zapalování u závodního skútra dělá až 1/3 výkonu. V dodávce je také vysoce výkonná budící cívka, která dává až 20 000V. Při použití těchto zapalování již není možné používat světla a veškerou elektroinstalaci. Zapalování Italkit pochází z továrny Seletra, stejně jako zapalování Malossi. Oproti zapalování Malossi je však CDI pouze analogové se statickým bodem zápalu. Proto se toto zapalování hodí tam, kde nechcete, aby se válce jako MHR Team nebo Manston tolik vytáčeli. Ideální zapalování pro závody ve sprintech a závodníky, kteří nemají na drahé zapalování Malossi..
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Zapalování Tuning |
|---|---|
| EAN: | 8400000064705 |
Zapalování Kokusan EVO 2 pro ventilátorem i vzduchem chlazené Kreidler Florett jako Eiertank LF a LH. Obsahuje desku s pickupem setrvačník CDI a návod.
Elektronické zapalování HPI pro vybrané mopedy. Lehký rotor šetří výkon, silná jiskra, závodní bez světel. Není schválen, nutné úpravy, bez záruky.
Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Yamaha rotorem, do r.v. 2003 - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro...
TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy,...
CDI Malossi MHR, Piaggio 50ccm 2T - Kvalitní CDI od firmy Malossi, neomezené, které Vašemu skútru dovolí dosáhnout vyšších maximálních otáček díky plynule měnícímu se předstihu...
Zapalovací systém VAPE pro Motovespa od evropského výrobce zajišťuje spolehlivý výkon a snadnější start při přestavbě na bezkontaktní zapalování, volba AC nebo DC.
Závodní zapalování HPI pro motory Sachs a stroje Hercules, KTM, DKW. Přesné nastavení, osvědčeno v závodech. Jen pro závodní použití, bez záruky.
Závodní zapalování HPI pro Yamaha DT 50 MX. Přesné a spolehlivé, osvědčené v závodech. Tuning jen na trať, bez záruky. Nutné úpravy a seřízení.
Vnitřní rotorové zapalování TPR Factory pro skútry Piaggio. Vysoce výkonné, vyvinuté pro závodní a tuningové použití, zajišťuje přesné časování zapalování a zlepšuje otáčky motoru.
Zapalování MVT Millenium, Derbi Senda - Pokud chcete lepší zapalování, a nechcete přijít o osvětlení, a další elektrická zařízení na skútru, tak pro Vás máme tohle zapalování od...
Adaptérová deska pro motory otáčející vlevo i vpravo pro magnetové zapalování MVT s vnitřním rotorem. Vhodná pro Puch, Zündapp a vybrané Sachs. Obsah balení odpovídá obrázku.
MVT Premium V2 s přepracovaným CDI integrovaným do cívky nabízí úspornou montáž, zvýšený výkon, spolehlivost a snadnější nastavení předstihu, vyžaduje světelnou lampu a měřicí...
VAPE bezkontaktní zapalování pro Vespu zvyšuje výkon, zajišťuje spolehlivý chod a světla už na nízkých otáčkách, přestavitelné na AC nebo DC, vyrobeno v Evropě.
Závodní elektronické zapalování HPI s vnitřním rotorem. Přesné a spolehlivé, nízká údržba. Bez proudu pro světla. Pro okruh, bez záruky, nutné doladění.
Zapalovací systém VAPE od evropského výrobce zvyšuje výkon Lambretty, zajišťuje spolehlivý chod a světla už při nízkých otáčkách, usnadňuje start a umožňuje přechod na DC.
MVT vnitřní rotorové zapalování pro Puch Maxi nahrazuje originál, má integrovanou svícení a nabíjení, zlepšuje reakci a volnoběh. Doživotní oprava 100 €
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.