Válec sada Polini Evolution Reed Mission 152cc, ?60mm, 54mm zdvih, Vespa Primavera, ET3, Smallframe
Kód: 140.0227Detailní popis produktu
Nové měřítko od Polini! Nový Reed Mission Evolution Kit s membránovým sacím systémem ve válci, vhodný pro Vespa 50 ccm až 125 ccm Smallframe, ET3.
Díky zdvihovému objemu 152 ccm nabízí válec Reed Mission neuvěřitelný výkon! Ať už denně nebo na závodní trati, tento válec nastavuje nová výkonnostní měřítka. Vyroben z hliníku, válcová vložka s nikl-křemíkovým povlakem, 6 přepouštěcích kanálů se závodním časováním, dělený výfukový kanál a samozřejmě membránové řízení sání, to je jen několik funkcí. U konstrukce hlavy válce byla doplněna další chladicí žebra pro ještě lepší odvod tepla. Také mírně zvýšená komprese pomáhá vytěžit maximum výkonu z vrtání 60 mm při zdvihu 54 mm. Píst je odlit z hliníku a má dva pochromované litinové kroužky S10. Po obrábění byl píst opatřen speciálním molybden-disulfidovým povlakem, který zlepšuje kluznost pístu během záběhu. Membránový blok má 6 karbonových lamel o tloušťce 0,4 mm. Geometrie proudění zaručuje optimální vstupní rychlost směsi vzduch-benzín. Sací potrubí bylo vyvinuto tak, aby mohlo být umístěno na původním místě bez jakékoli úpravy a dobře spolupracovalo s karburátorem Dellorto VHSB d.34.
Aby bylo možné tento válec namontovat, musí být skříň klikové hřídele vystružena. Je nutné nahradit originální klikovou hřídel novou klikovou hřídelí Polini, č. dílu 210.0070, s ojnicí 105 mm a zdvihem 54 mm.
Pro dosažení nejlepšího výkonu doporučujeme tlumič výfuku Polini Evolution č. dílu 200.0418.
Technické údaje:
Díky zdvihovému objemu 152 ccm nabízí válec Reed Mission neuvěřitelný výkon! Ať už denně nebo na závodní trati, tento válec nastavuje nová výkonnostní měřítka. Vyroben z hliníku, válcová vložka s nikl-křemíkovým povlakem, 6 přepouštěcích kanálů se závodním časováním, dělený výfukový kanál a samozřejmě membránové řízení sání, to je jen několik funkcí. U konstrukce hlavy válce byla doplněna další chladicí žebra pro ještě lepší odvod tepla. Také mírně zvýšená komprese pomáhá vytěžit maximum výkonu z vrtání 60 mm při zdvihu 54 mm. Píst je odlit z hliníku a má dva pochromované litinové kroužky S10. Po obrábění byl píst opatřen speciálním molybden-disulfidovým povlakem, který zlepšuje kluznost pístu během záběhu. Membránový blok má 6 karbonových lamel o tloušťce 0,4 mm. Geometrie proudění zaručuje optimální vstupní rychlost směsi vzduch-benzín. Sací potrubí bylo vyvinuto tak, aby mohlo být umístěno na původním místě bez jakékoli úpravy a dobře spolupracovalo s karburátorem Dellorto VHSB d.34.
Aby bylo možné tento válec namontovat, musí být skříň klikové hřídele vystružena. Je nutné nahradit originální klikovou hřídel novou klikovou hřídelí Polini, č. dílu 210.0070, s ojnicí 105 mm a zdvihem 54 mm.
Pro dosažení nejlepšího výkonu doporučujeme tlumič výfuku Polini Evolution č. dílu 200.0418.
Technické údaje:
- Materiál: hliník
- Nikl-křemíkový povlak
- 6 přepouštěcích kanálů
- Přímé sání
- Průměr vrtání: 60 mm
- Kompresní poměr: 14,2:1
- Výfuk: 194°
- Přepouštěcí kanály: 130°
- Zdvih: 54 mm
- včetně hlavy válce
- zapalovací svíčka centrálně
- výfukový kanál dvoudílný
- včetně příruby
- včetně 6-lamelové membrány
- včetně těsnění a šroubů
Doplňkové parametry
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
| Výrobní společnost : | Polini Motori SpA |
|---|---|
| Adresa : | Viale Piave 30 24022 Alzano Lombardo Bergamo, Italy |
| E-mail : | info@polini.com |