Sada těsnících podložek hliník Naraku 14x20x1,5mm 50ks
Kód: NK150.44-50Detailní popis produktu
Sada hliníkových těsnících podložek Naraku, podložky mají rozměry 14x20x1,5mm. V balení je 50 kusů podložek.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Těsnění, sady těsnění |
|---|---|
| EAN: | 4250362425942 |
| Univerzální: | Ano |
| Sada: | Ano |
| Součástky: | Těsnící podložka |
| Univerzální díl: | Ano |
Gufero pro tlumič pérování vhodné pro MZ ES ETS ETZ TS AWO Sport Hercules a Sachs s kovovým vnějším rámem pro použití v uvedených modelech
Středové těsnění karteru pro modely Zündapp Super Combinette, Falconette a Sport Combinette, ve špičkové kvalitě ze starých skladových zásob.
Tuningové těsnění hlavy válce z Německa lehce zvyšuje kompresi. Pro Kreidler Florett RS Mustang. Pouze na závodní trati, bez záruky.
3dílná sada těsnění pro Kreidler Florett Eiertank včetně LF, LH a RMC. Zajišťuje přesné utěsnění, spolehlivý provoz a podporuje výkon.
Tato sada těsnění motoru a válce od značky Centauro je ve špičkové kvalitě a je vhodná pro použití s Honda PA 50 Camino.
2dílná sada těsnění válce ve špičkové kvalitě vhodná pro Kreidler Florett LF LH Eiertank s 3 nebo 4 rychlostním motorem.
Gufero pro levou stranu klikové hřídele, vhodné pro Simson Schwalbe KR 51/1 a S50. Určeno pro použití u těchto modelů konkrétně.
Špičkové těsnění hlavy válce MOGA vhodné pro Kreidler Florett RS Mustang. Velmi vysoká kvalita provedení. Vyrobeno v Itálii.
Gufero pro zadní kolo vhodné pro Honda MT a MB 5 i 8 Mokick. Vhodné pro uvedené modely a určeno k použití na zadní kolo těchto strojů.
Viton těsnění plovákové komory karburátoru je vhodné pro Hercules Saxonette Mofa Moped a je určeno k použití na tomto stroji.
Těsnění hlavy válce pro Honda CB 50 J, XL 50 S a CY 50 K mokik. Vhodné pro uvedené modely Honda a určeno pro jejich použití.
Těsnění deko ventilu určené pro použití v hlavě válce u modelů Kreidler MF MP Flory, vhodné všude tam, kde je potřeba toto těsnění.
Těsnicí guma pro kabel zapalování umožňuje průchod kabelu v bloku motoru. Vhodná pro různé motory ILO z 50. a 60. let s otvory pro vedení kabelů.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.