Krytka / záslepka víka variátoru OEM, Piaggio 50-180 ccm 2T AC/LC
Kód: PI483859
Tuningový blok motoru MALOSSI C-One je vhodný pro motory MINARELLI 50ccm 2T AC / LC bez elektrického startéru. Konstrukční tuhost bloku byla zlepšena a má přepracovanou...
Kryt zapalování v černé barvě s logem TUNR. Vhodné pro Derbi / Piaggio D50B. Snadno nahraditelný a vizuálně velmi zdařilý.
Modulární modré víko zapalování Voca CNC pasuje na černou základnu a alternátorové víko není součástí. Otevřená konstrukce zlepšuje odvětrání. Volba barev nebo jízda s otevřeným...
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
E50 karter s víkem nakopávačky, vhodný pro Puch Maxi S, Maxi K, Maxi N, X30, X40 a Magnum. Číslo OEM uvedeno pro srovnání.
Kryt spojky Voca pro Minarelli AM6. Černý základ není součástí. Dvoudílná konstrukce umožňuje výměnu barev a rychlou výměnu spojky.
Kryt magneta pro motocykly Zündapp KS 80 Touring Super K 80 a SX 80. Kvalitní replika určená pro tyto modely v provedení vysoké jakosti.
Originální náhradní díly přímo z Itálie z továrny Motori Minarelli. Díly v originální, tedy v té nejvyšší kvalitě pro Váš stroj.
Černý nelakovaný kryt alternátoru a zapalování DMP s gumovým emblémem Puch. Vhodný pro více modelů Puch. Součástí je izolační kroužek a tlumicí vložka.
Karter s větší těsnicí plochou a místem pro přefuky, podporou GME sání, vodicími kolíky a lepším chlazením. Bez úchytu stojanu, schválen v SAM a Mofacross.
Originální náhradní díly přímo z Itálie z továrny Motori Minarelli. Díly v originální, tedy v té nejvyšší kvalitě pro Váš stroj.
Náhradní kryt / dekl zapalování (leštěný), je vhodný na stroje Simson S51, S53, S70, S83, KR51/2, SR50 a SR80.
Dorazová guma pro hlavní stojan na skříni motoru. Určeno pro montáž ke stojanu na skříni motoru. Jde o originální náhradní díl Piaggio.
Kovový černý kryt alternátoru a zapalování s vylisovaným nápisem Sachs na části pro setrvačník. Vhodný pro Mofa s motorem Sachs 505.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.