Klínek zapalování (offsetový) Stage6 Minarelli AM6
Kód: S6-80518801Detailní popis produktu
Pomocí zapalovacího klínku máte možnost upravit původní zapalování. Bod zážehu lze posunout dopředu, což je lepší pro motory s vyššími otáčkami. Posunutí časování zapalování (předstih) u sériového zapalování umožňuje zvýšení točivého momentu a výkonu.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Zapalování Tuning |
|---|---|
| EAN: | 4051272013416 |
EVOK Sada elektronického zapalování 12V pro přeměnu Vespa modelů s Largeframe na bezúdržbové, moderní a jasné zapalování.
Zapalování Italkit Selettra analog, Derbi Senda D50B0 2T Euro3
MVT Zapalování DD Digital Direct pro Zündapp KS50, CS25 a Zündapp 2, 3, 4-rychlostní moped / motor Mokick.
Díky Malossi CDI získáte vylepšené palivové mapy pro Váš skútr a jako bonus navíc ještě omezovač otáček posunutý od 1300 otáček na 10.500. Malossi mám v sobě tři přednastavené...
Závodní zapalování HPI pro Kreidler MF MP, přesné a spolehlivé, s návodem EN. Ověřeno v silničních i cross závodech. Pouze pro závodní použití.
TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy,...
TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy,...
EVOK Sada elektronického zapalování 12V pro přeměnu Vespa modelů s Smallframe na bezúdržbové, moderní a jasné zapalování.
Závodní elektronické zapalování HPI pro Zündapp Tomos a Puch. Přesné nastavení, silná jiskra. Jen na trať bez proudu pro světlo. Úpravy nutné, bez záruky.
Plochá pojistka Motoforce - Náhradní nožová pojistka s hodnotou 7,5A / 10A.Určitě se vyplatí mít jednu,dvě pojistky potřebné hodnoty ve stále výbavě skútra.
Závodní zapalování HPI pro motory Sachs a stroje Hercules, KTM, DKW. Přesné nastavení, osvědčeno v závodech. Jen pro závodní použití, bez záruky.
Závodní elektronické zapalování HPI s vnitřním rotorem. Přesné a spolehlivé, nízká údržba. Bez proudu pro světla. Pro okruh, bez záruky, nutné doladění.
Zapalovací systém VAPE pro Vespu zvyšuje výkon, zajišťuje spolehlivý chod a snadné startování, lze použít v AC i DC zapojení, vyrobeno v Evropě.
Vnitřní rotorové zapalování TPR Factory pro skútry Piaggio. Vysoce výkonné, vyvinuté pro závodní a tuningové použití, zajišťuje přesné časování zapalování a zlepšuje otáčky motoru.
Polini Air Speed Evolution větrák pro Vespa Largeframe jako PX 125 150 200 a Sprint Veloce. Vyvinut pro vyšší otáčky motoru a přesně vyfrézován z jednoho kusu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.