Jednotka vyhřívání OEM, Aprilia SR GT 125 / 200 ccm, Piaggio Beverly 300 / 400 ccm, MP3 400 / 530 ccm, Vespa GTS 125 / 300 ccm (2023-)
Kód: 1D004429Související produkty
Originální Piaggio PMP multimediální bluetooth jednotka. Jednotka umožnuje jednoduché a rychlé připojení smartphonu (iOS a Android) ke skútru. Aplikace následně umožňuje jezdci...
Originální vyhřívané gripy, vhodné pro skútry Vespa GTS 125 / 300 ccm od roku 2023. Gripy zvyšují jízdní komfort v chladném počasí. Teplotu lze nastavit na čtyři různé úrovně....
Detailní popis produktu
Tato jednotka vyhřívání umožňuje současné připojení všech doplňků (vyhřívané sedlo a vyhřívané gripy). Všechny funkce, včetně nastavení intenzity tepla, budou řízeny přímo z palubní desky skútru pomocí příslušných ovládacích prvků, přes multimediální jednotku Piaggio PMP. Funkce rychlého vypnutí umožňuje řidiči deaktivovat systém během několika sekund.
Veškeré topné příslušenství lze instalovat v páru nebo jednotlivě. K jednotce je potřeba dokoupit jednotku 607687M, montážní sadu a vyhřívané doplňky.
Zapalovací jednotka CDI tak, jak je namontována ve vozidle z výroby, náhrada origináluu. Vhodné pro Kymco, SYM a některé 4-taktní skútry Peugeot 50ccm.
Zapalovací jednotka Naraku bez omezení rychlosti pro skútry SYM a LuXXon se čtyřtaktním motorem Euro4 s karburátorem od roku výroby 2018. Omezení rychlosti původního CDI je...
CDI Naraku odblokované, Peugeot vertikal s imobilizérem (ACI100.01) - Odblokované CDI Naraku pro motory Peugeot vertikal s imobilizérem. Problémy s restrikcí budou nyní...
Odškrcená CDI jednotka Racing DC type s optimalizovanou křivkou zapalování je vhodná pro motory GY6 125-150ccm. Tato jednotka je nutná pro každý tuning. Pokud skútr...
Náhradní CDI jednotka je vhodná pro motory Minarelli horizontal a China 2T motory. OEM čísla: 3KJ-85540-01 / 3KJ-85540-10.
Top Performances Tuning CDI s adaptivní zapalovací křivkou je dodávána se zapalovací cívkou
Odškrcená jednotka CDI s imobilizérem je vhodná pro stroje Aprilia, Benelli, Derbi, Gilera, Italjet, Peugeot s motory Piaggio 125 až 200 ccm 4T. Jedná se o otevřenou a výkon...
CDI Naraku Racing, Yamaha 50cc 2T od r.v. 04 - Racingové CDI od Naraku pro Yamahu Aerox a MBK Nitro 50ccm od roku výroby 2004. CDI má optimalizovanou mapu a nemá omezení a díky...
Náhradní CDI DC má omezovač na 45km/h a je vhodné pro skútry ATU Explorer Kallio, Race GT 50 a Benelli QuattronoveX 50. Pokud skútr nenastartujete nakopávačkou s odpojenou...
Polini CDI pro Piaggio a Vespa 50 iGet Euro5. Zvyšuje rychlost i zrychlení. Pro Primavera, Sprint, Liberty a Zip. Některé mapy vyžadují servis. Mapa 4 nepoužívat.
Většina malých motorek je ve výrobním závodě vybavena zapalovací jednotkou CDI s omezenými otáčkami nebo rychlostí. Díky tomu je motorka pomalejší a i přes jiné úpravy pro...
Sada jednotky CDI s dálkovým ovládáním na tlačítko pro přepínání mezi 25km/h a 50km/h. CDI jednotka je včetně hadice sání a je vhodná pro skútry Vespa Primavera, Sprint a...
CDI jednotka Naraku racing (neomezená), vhodná pro TGB 101, 203, 303, Pegasus, Akros, Delivery, F409, TGB Sky, Corona, R50X. OEM číslo: 441019.
Originální náhradní díly Piaggio nebo Vespa jsou většinou ty nejkvalitnější díly, jaké můžete na svůj stroj pořídit.
Náhradní CDI AC se senzorem na spojku, má omezovač na 45km/h a je vhodné pro motory China 2T (1E40QMB). Pokud skútr nastartujete nakopávačkou s odpojenou baterií, máte verzi AC...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.