CDI jednotka Polini, Piaggio, Vespa iGet 50ie 2021- Euro 5
Kód: 171.0012Detailní popis produktu
CDI řídící jednotka od Polini dokáže uvolnit maximum výkonu ze skútrů, které mají motory 50ccm Piaggio 4T iGet od roku výroby 2021 (Euro 5). Tato řídící jednotka má 4 různá mapování pro správné nastavení. Mapa 1 - originální válec + Polini Hi-Speed, nebo OEM variátor + originální výfuk. Mapa 2 - originální válec + Polini Hi-Speed, nebo OEM variátor + výfuk Polini. Mapa 3 - válec Polini 78,8ccm + Polini Hi-Speed variátor + originální výfuk. Mapa 4 - válec Polini 78,8ccm + Polini Hi-Speed variátor + Polini výfuk.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Řídicí jednotka CDI |
|---|---|
| EAN: | 8054705121289 |
| Modely: | Liberty 50 4T iGet 3V 21- E5 Corporate (EMEA-EU) [ZAPCD610], Liberty 50 4T iGet 3V 21-22 E5 (EMEA-EU) [RP8CD1100], Primavera 50 ie 4T 3V 20- E5 (EMEA) [ZAPCD0100], Primavera 50 ie 4T 3V 20-22 25Km/h E5 (EMEA) [ZAPCD020] |
| Značky: | Piaggio, Vespa moderní |
| Univerzální: | Ne |
| Univerzální díl: | Ne |
Athena řídicí jednotka pro KTM Duke 390 do roku 2016 s dvěma předprogramovanými mapami pro výkon s originálním nebo racing výfukem. Obsah balení na obrázku.
CDI Naraku Racing, Yamaha 50cc 2T od r.v. 04 - Racingové CDI od Naraku pro Yamahu Aerox a MBK Nitro 50ccm od roku výroby 2004. CDI má optimalizovanou mapu a nemá omezení a díky...
CDI Premium Performance vhodný pro Derbi D50B0 Euro4 2018-. Tovární limit otáček byl zvýšen z 8000 ot./min na 10 000 ot./min. Při použití tohoto CDI se důrazně doporučuje...
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Náhradní nezaškrcená CDI jednotka pro následující modely Explorer Sniper 50 SM Explorer Sniper 50 X Generic TRIGGER SM 50 Generic TRIGGER X 50 KSR Moto TR SM 50 KSR Moto...
Kompletní bezkontaktní zapalování s CDI základní deskou a setrvačníkem pro Hercules KTM a DKW s pravotočivým zapalováním i pro Puch Mofa Moped Mokick.
CDI jednotka od HPI. Je kompatibilní se všemi zapalováními HPI, takže ji lze použít s jakýmkoli zapalováním této značky.
Náhradní CDI jednotka je vhodná pro stroje Aprilia SR125, Piaggio Skipper, SKR, TPH 125, 150. OEM číslaí: 2920345 / 292034 / AP8124685.
Náhradní CDI Naraku s 8 piny, je vhodné na stroje Beta RR, Rieju MRT, RS3, MBK X-Limit, X-Power, Sherco, Yamaha DT a TZR 50. Tato jednotka nemá žádný omezovač otáček. OEM čísla:...
Náhradní CDI jednotka je vhodná pro skútry PGO 125, SYM Shark, MX, Jet 4, Fiddle a Symphony. OEM čísla: 3040-M70-000 / U30410-M92-000.
Náhradní CDI jednotka s cívkou Naraku, vhodná pro Beta RR 50 05-11 (se zapalováním Hidria AET). OEM číslo: 16 754 132.
Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro stroje SYM (Sanyang) Mio 50 HU05W.
Přiškrcená CDI jednotka 25km/h je vhodná pro skútry Kymco 50 ccm 4T.
Odškrcená CDI jednotka Racing DC type s optimalizovanou křivkou zapalování je vhodná pro motory GY6 125-150ccm. Tato jednotka je nutná pro každý tuning. Pokud skútr...
Top Performances Tuning CDI s adaptivní zapalovací křivkou je dodávána se zapalovací cívkou
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.