Brzdový kotouč NG, Gilera GSM / H@K / Enduro 50
Kód: NG227Detailní popis produktu
Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl. Pasuje na Gilera Cannibal 50 r.v. 96-98 (zadní) / GSM 50 r.v. 99-01 (zadní) / H@K 50 r.v. 01 (zadní) / Zulu 50 r.v. 01 (zadní). Homologace: Ano / Průměr kotouče: 184mm / Průměr umístění děr: 60mm / Tloušťka kotouče: 4,0mm / Počet děr: 6 / Vnitřní průměr díry pro šroub: 8,5mm / Typ: StandardDoplňkové parametry
| Kategorie: | Brzdové kotouče |
|---|---|
| EAN: | 8435502402137 |
| Modely: | GSM 50 -00 (Morini) VTBC08102, GSM 50 01-02 (EBS050) VTBC33200, H@k 50 2000 (Morini) [VTBC08], H@k 50 2001-2002 (EBS050) [VTBC33100], Zulu 50 -02 (EBS050) VTBC333 |
| Značky: | Gilera |
| Univerzální: | Ne |
| Univerzální díl: | Ne |
Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...
Všechny brzdové kotouče NG BrakeDisc mají obecné schválení KBA a schvalovací číslo platné v EU. Verze OEM odpovídá originálu, design se může lišit.
Vysoce kvalitní brzdový kotouč umožní přestavbu litých kol Puch Maxi na kotoučovou brzdu. V balení je dodán brzdový kotouč swiing podle obrázku.
NG BrakeDisc dodává kotouče se schválením KBA pro běžný provoz. OEM verze odpovídá originálu, vlnité provedení lépe chladí a snižuje opotřebení.
Plovoucí brzdový kotouč Voca nabízí vyšší absorpci rázů, lepší odvod tepla a díky tomu přesnější a bezpečnější a účinnější brzdění.
Wavy brzdový kotouč NG vhodný pro SYM HD E2 a HD2 včetně verzí CBS a EVO s roky výroby 2010 až 2018 a pro HD 2 EVO s roky 2013 až 2014.
Náhradní brzdový kotouč o průměru 190mm je vhodný pro stroje CPI, Honda, MBK, Yamaha. Vnitřní průměr: 58mm, tloušťka: 3,5mm, počet děr: 3, průměr děr: 10,5mm.
Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...
Náhradní multi brzdový kotouč, o průměru 190mm, je vhodný pro velké množství skútrů Aprilia, Benelli, CPI, Malaguti, MBK a Peugeot. Vnitřní průměr: 58mm, tloušťka: 4,0mm, počet...
Super kvalitní brzdový kotouč se speciálním profilem pro lepší odvod tepla, když je potřeba pořádného brzdného účinku. Kotouč je vhodný pro LML, Piaggio, Vespa, Gilera. Vnější...
Plovoucí brzdový kotouč pro Rieju MRT poskytuje lepší pohlcení rázů, účinnější odvod tepla a tím přesnější, rychlejší a bezpečnější brzdění než originál.
Brzdový kotouč pro zadní kolo, vhodný pro Niu N1s. Připraven pro použití na tomto modelu a určen na zadní část kola.
Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...
Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.