Brzdový kotouč NG, Benelli Velvet, Malaguti Madison / Phantom
Kód: NG717Detailní popis produktu
Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají všechny standardní NG kotouče homologované a díky tomu jsou ideální kvalitní náhradou za drahý originální díl. Více než 30 renomovaných evropských a japonských výrobců spolehají na špičkovou kvalitu NG brzdových kotoučů a montují je do nově vyrobených vozidel jako originální díl. Pasuje na Benelli Velvet 125-150cc r.v. 99-03 (zadní) / Velvet 250 r.v. 99-01 (zadní) / Velvet Dusk 400 r.v. 03 (zadní), Malaguti Madison 125 r.v. 99-03 (přední a zadní) / Madison R 125 r.v. 99-03 (přední a zadní) / Madison 3 125 r.v. 08-09 (přední a zadní) / Phantom Max 125 r.v. 99-06 (přední a zadní) / MADISON 150 T - 1999-2003 (přední a zadní) / Madison 180 R r.v. 01-02 (přední a zadní) / Madison 200 S r.v. 03 (přední a zadní) / Madison 250 S r.v. 99-02 (Madison) / Phantom Max 200 r.v. 04-05 (přední a zadní) / Madison RS 250 r.v. 04-05 (přední a zadní) / Phantom Max 250 r.v. 06 (přední a zadní), Renault Kouranos 250 r.v. 03 (zadní). Homologace: Ano / Průměr kotouče: 220mm / Průměr umístění děr: 89,6mm / Tloušťka kotouče: 4,0mm / Počet děr: 6 / Vnitřní průměr díry pro šroub: 6,5mm / Typ: StandardDoplňkové parametry
| Kategorie: | Brzdové kotouče |
|---|---|
| EAN: | 8435502404995 |
| Modely: | Madison 3 250 ie 4V LC (Piaggio motor), Madison RS 250 ie 4V LC (Piaggio motor), Phantom Max 250 ie 4V LC (Piaggio motor) |
| Značky: | Malaguti |
| Univerzální: | Ne |
| Univerzální díl: | Ne |
NG BrakeDisc nabízí brzdové kotouče se schválením KBA vhodné pro silniční provoz, verze OEM odpovídá originálu a produkt má platné EU zkušební číslo
Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...
Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...
Plovoucí brzdový kotouč pro Rieju MRT poskytuje lepší pohlcení rázů, účinnější odvod tepla a tím přesnější, rychlejší a bezpečnější brzdění než originál.
Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...
Plovoucí brzdový kotouč poskytuje vyšší absorpci rázů a lepší odvod tepla, což zajišťuje přesnější, účinnější a rychlejší bezpečnější brzdění.
Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...
Speciálně vyvinutý brzdový kotouč pro závodní použití z řady Evolution pro různé skútry Gilera, Piaggio a Vespa 50ccm, 125ccm a 150ccm. Například: Gilera runner, LML star,...
NG BrakeDisc nabízí KBA schválení pro všechny kotouče. OEM verze odpovídá originálu. Vlnitý tvar zlepšuje chlazení a snižuje opotřebení. Skvělý poměr cena výkon. Má zkušební...
Jako jeden z mála výrobců poskytuje NG BrakeDisc všechny brzdové kotouče s homologací, což znamená, že mohou být použity na veřejných silnicích bez dalšího doplňování. Verze...
Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...
Plovoucí brzdový kotouč Voca nabízí vyšší absorpci rázů, lepší odvod tepla a díky tomu přesnější a bezpečnější a účinnější brzdění.
Super kvalitní brzdový kotouč se speciálním profilem pro lepší odvod tepla, když je potřeba pořádného brzdného účinku. Kotouč je vhodný pro Honda, MBK, Yamaha. Počet děr: 3.
Brzdový kotouč od známého španělského výrobce NG Brake Disc, který už více než 20 let vyrábí brzdové kotouče pro motocykly, skútry a čtyřkolky. Jako jeden z mála výrobců mají...
Text uvádí rozměry a parametry otvorů, které mají být vynechány. Po jejich odstranění nezbývá žádný další obsah vhodný ke shrnutí.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.