Karburátor je nedílnou součástí motoru a často u základních úprav opomíjenou. Jelikož dvoutaktní motory jsou chlazeny směsí, která jde právě z karburátoru a množství je omezeno...
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
Velice kvalitní olej s jahodovou vůní IPONE Self Oil. Jeho pověst je velice známá, každý ho zná a každý ho chce! Jedná se o polosyntetický olej pro veškeré dvoutaktní motory od...
Dvoutaktní olej na bázi Technosyntézy® - Speciálně vytvořen pro motocyklové a skůtrové motory. Ochrana motoru. Všchny typy benzínů. Protikouřová receptura. Vhodný pro systémy...
100% syntetický olej pro dvoutaktní motory. Ester Technology - optimální výkon i ochrana. Speciálně vytvořen pro nejnovější generaci dvoutaktních motorů: se systémem přímého...
Speciální tovární řada plně syntetického oleje pro závodní účely, vyrobený plně esterovou syntézou pro motocyklové rychlostní i motocrossové soutěže mistrovství světa....
Plně syntetický olej určený pro motory dvoutaktních skútrů pro sportovní a závodní použití. Motorový olej vyrobený Esterovou technologií, vhodný pro provoz v extrémních...
Minerální olej určený pro převodovky s integrovanou mokrou spojkou používající k mazání jiný olej než motorový. Motorky a silniční i terénní (2 nebo 4 taktní motor), Enduro (2...
V naší nabídce máme také svíčky NGK. Svíčka hraje v motoru důležitou roli a tak by měla být vždy v dobré kondici. Běžný interval pro výměnu svíček u 2T motoru je 3000 až 5000km.
V naší nabídce máme také svíčky NGK. Svíčka hraje v motoru důležitou roli a tak by měla být vždy v dobré kondici. Běžný interval pro výměnu svíček u 2T motoru je 3000 až 5000km.