Polini tuningový vstřikovací modul pro maxiskútry. Plug and play připojení ovlivňuje zapalování a množství paliva. Má přednastavené mapy pro různé sady a možnost úprav.
Řidicí jednotka TK Turbojet Lambda, vhodná pro Piaggio, Vespa. Jednotka se jednoduše připojí a množství paliva se sníží, nebo obohatí otáčením knoflíku. Není potřeba zasahovat...
Startér Vicma, Piaggio / Vespa 250-300ccm - Ideální náhrada za drahý originál. Startér od firmy Vicma je určen pro Piaggio / Vespa 250-300ccm. Před objednáním porovnejte...
Náhradní stator zapalování má 18 cívek a je včetně snímače. Stator zapalování je vhodný pro skútry Aprilia, Piaggio, Vespa a Gilera 125, 250, 300 ccm. OEM čísla: 58112R, 58070R,...
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Název Denso znamená v japonštině „elektrické prvky“, což je přesně to, o čem japonský automobilový dodavatel ze skupiny Toyota Group mluví, a my nabízíme celou škálu...
Název Denso znamená v japonštině „elektrické prvky“, což je přesně to, o čem japonský automobilový dodavatel ze skupiny Toyota Group mluví, a my nabízíme celou škálu...
Kvalitní iridiovou svíčku doporučujeme pro všechny závodní válce a vysokovýkonné skútry. Díky lepší jiskře jsou zápaly intenzivnější a je cítit lepší pružnost motoru. Běžný...
V naší nabídce máme také svíčky NGK. Svíčka hraje v motoru důležitou roli a tak by měla být vždy v dobré kondici. Běžný interval pro výměnu svíček u 2T motoru je 3000 až 5000km.
Iridiovou svíčku doporučujeme pro všechny závodní válce a vysokovýkonné skútry. Díky lepší jiskře jsou zápaly intenzivnější a je cítit lepší pružnost motoru. Běžný interval pro...