Od 29. 12. do 1. 1. 2026 máme zavřeno.
Všechny objednávky přijaté v tomto období budou expedovány po 2.1.2026.
Osobní odběr zboží není v tomto termínu možný.
Odškrcená CDI Racing jednotka s optimalizovanou křivkou zapalování je vhodná pro motory Minarelli horizontal od konce roku 2003. Vhodné pro stroje s modro-bílými barvami kabelu...
Kompletní jednotka zapalování podle specifikací OEM, sestávající z integrovaného CDI a zapalovací cívky pro použití se zapalovacími systémy Ducati nebo Kokusan u následujících...
Odblokované CDI Naraku, je vhodné pro motory Minarelli AM6 se zapalováním Moric a 12 cívkami (do roku 2017). Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude...
Odblokované CDI Naraku, je vhodné pro skútry Yamaha Aerox 4T Euro 4 od roku 2018. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do plnýchch otáček. V...
Odblokované CDI Naraku, je vhodné pro skútry Yamaha Giggle, Neos, Vino a MBK Ovetto 50ccm 4T Euro 4 od roku 2018. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude...
Malossi Traction Free je jednotka navržená speciálně pro maxiskútry Yamaha TMax 530 a 560 ccm od roku 2017. Jednotka ovládá nastavení kontroly trakce a omezovače...
Ladění CDI z Top Performances ve 2. generaci. Generace jako digitální verze vhodná pro motory Minarelli AM6 s 12cívkovým zapalováním Moric (5WX-00 CDI) a emisní normou...
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...