Klínek pro zapalování Motoforce, Minarelli Piaggio CPI
Kód: MF60.16615Detailní popis produktu
Klínek pro zapalování Motoforce, Minarelli / Piaggio / CPI - Náhradní klínek zapalování od firmy Motoforce. Určeno pro motory Minarelli a CPI.Doplňkové parametry
Kategorie: | Zapalování Tuning |
---|---|
Univerzální: | Ne |
Výrobce: | Motoforce |
Zapalování MVT Premium, Minarelli AM6 (od r.v. 2003) - Skutečně revolučním zapalováním je tohle od MVT. Jako první zapalování s vnitřním rotorem dokáže, nejen napájet osvětlení,...
Kabel ke kostře Stage6 R/T pro Innenrotor zapalování, Piaggio/Minarelli - Náhradní kabel ke kostře Stage6 R/T pro Innenrotor zapalování, Piaggio/Minarelli
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Zapalování Italkit Racing, Derbi Senda - Zapalování s vnitřním rotorem je základním kámenem každého závodního skútra. Díky kontrukci rotoru, který je mnohokrát lehčí než rotor u...
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Zapalování MVT Premium, Yamaha DT, DTR, X-LIMIT (od r.v. 2003) - Skutečně revolučním zapalováním je tohle od MVT. Jako první zapalování s vnitřním rotorem dokáže, nejen napájet...
ro PIAGGIO/GILERA/ITALJET 125-180ccm 2T LC
Špičkové zapalování Italkit Selettra analog, je vhodné na stroje Aprilia RS 125 ccm 2T s motorem Rotax 122. Zapalování má odlehčení rotor, díky tomu zlepšuje odezvu na plyn....
Elektronická řídicí jednotka s variabilním zapalováním pro stroje s motory Minarelli AM6 Euro 4. Nabízené CDI lze jednoduše vyměnit za originální jednotku. Mikroprocesor...
Náhradní rotor zapalování Stage6 R/T PVL, které je určené pro motory Minarelli.
Elektro zásuvka pro Stage6 R/T zapalování, Tyco-Econoseal - Náhradní elektro zásuvka pro Stage6 R/T zapalování.
CDI pro zapalování MVT Premium, Peugeot vert. - Náhradní CDI pro zapalování MVT Premium, které má jeden nastálo nastavený bod zápalu.
Pomocí zapalovacího klínku máte možnost upravit původní zapalování. Bod zážehu lze posunout dopředu, což je lepší pro motory s vyššími otáčkami. Posunutí časování zapalování...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.