Zapalování Tuning

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.

Nejprodávanější

CDI Stage6 odblokované Peugeot Speedfight
CDI Stage6 odblokované Peugeot Speedfight
Skladem do týdne
Kód: S6-4217500
 
1 307 Kč
Zapalování Stage6 R/T MK2 PVL Minarelli
Zapalování Stage6 R/T MK2 PVL Minarelli
Skladem do týdne
Kód: S6-4516601
 
13 251 Kč
Bez názvu
 
7 764 Kč
IP39683 - Matka M10x1mm, výška 10mm, pro kit IP39680
Matka M10x1mm, výška 10mm, pro kit IP39680
Skladem u dodavatele
Kód: IP39683
 
52 Kč
IP39682 - Matka M10x1mm, výška 7mm, pro kit IP39680
Matka M10x1mm, výška 7mm, pro kit IP39680
Skladem u dodavatele
Kód: IP39682
 
52 Kč
Zapalování MVT Premium s dobíjením, Simson S50, S51, S70
 
7 258 Kč
MVT-EXT114 - Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Ducati rotorem
Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Ducati rotorem
Skladem u dodavatele
Kód: MVT-EXT114
 
7 142 Kč
Zapalování Italkit Selettra analog, Derbi Senda D50B0 2T Euro3
 
8 802 Kč
3 položek celkem
Zapalování Italkit Selettra analog, Gilera Runner, Piaggio Skipper, Hexagon, Italjet Dragster 125, 180cc 2T
8 538 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 52815
Cívka Malossi pro závodní zapalování
1 389 Kč

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kód: M5512428
CDI Malossi Digitronic, Runner 180ccm 2T
5 116 Kč

CDI Malossi Digitronic, Runner 180ccm, 2T - CDI Malossi Digitronic vznikl na zkušební brzdě a závodní dráze pro dosažení nejlepších výsledků v každé situaci. CDI Digitronic...

Kód: M5511399

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.