Zapalování, náhrada originálu

Náhradní zapalování dodá opět správný proud Vaší svíčce, která zapaluje směs ve válci. Zapalování neboli alternátor se skládá ze statoru, cívek a rotoru s magnetem. Rotací kliky v motoru se tak generuje střídavé napětí. Snímač pak ještě dává signál cívce, kdy „hodit jiskru“. Při výměně doporučujeme vyměňovat, pokud možno stator s rotorem dohromady. Jestliže potřebujete zajistit výměnu zapalování, objednejte se k nám na servis.

Nejprodávanější

7 položek celkem
GY15040 - Stator zapalování, 8 cívek, GY6 125/150ccm
606 Kč

Stator zapalování, 8 cívek, GY6 125/150ccm - Stator zapalování s osmi cívkami pro 4T Čínské skútry s objemem od 125ccm a motorem GY6, ve standardní kvalitě a za super cenu.

Kód: GY15040
GY15039 - Stator zapalování, 6 cívek, GY6 125/150ccm
464 Kč

Stator zapalování, 6 cívek, GY6 125/150ccm - Stator zapalování se šesti cívkami pro 4T Čínské skútry s objemem od 125ccm a motorem GY6, ve standardní kvalitě a za super cenu.

Kód: GY15039
Klínek zapalování 4x4x14mm, Honda / Peugeot / GY6 125cc
24 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 53261
IP40138 - Stator zapalování 18 cívek d=88,5mm GY6 125, 150
1 091 Kč

Náhradní stator zapalování s 18 cívkami a průměrem 88,5mm, je vhodný pro motory GY6 125 a 150 ccm. Před objednáním změřte průměr statoru.

Kód: IP40138
IP40137 - Stator zapalování 18 cívek d=93mm GY6 125, 150
1 160 Kč

Náhradní stator zapalování s 18 cívkami a průměrem 93mm, je vhodný pro motory GY6 125 a 150 ccm. Před objednáním změřte průměr statoru.

Kód: IP40137
IP35576 - Stator zapalování 11 cívek, 6 pinů, GY6 125, 150ccm
490 Kč

Náhradní stator zapalování má 11 cívek a 6 pinový konektor. Stator zapalování je vhodný pro motory GY6 125 a 150ccm.

Kód: IP35576
GY20956 - Rotor zapalování, verze pro stator s 8-mi cívkama,
420 Kč

Rotor zapalování, verze pro stator s 8-mi cívkama, GY6 125/150ccm - Rotor zapalování pro čínské 125-tky. Tento rotor je určen pro stator s 8-mi cívkama.

Kód: GY20956

Náhradní zapalování dodá opět správný proud Vaší svíčce, která zapaluje směs ve válci. Zapalování neboli alternátor se skládá ze statoru, cívek a rotoru s magnetem. Rotací kliky v motoru se tak generuje střídavé napětí. Snímač pak ještě dává signál cívce, kdy „hodit jiskru“. Při výměně doporučujeme vyměňovat, pokud možno stator s rotorem dohromady. Jestliže potřebujete zajistit výměnu zapalování, objednejte se k nám na servis.