Zapalování, náhrada originálu

Náhradní zapalování dodá opět správný proud Vaší svíčce, která zapaluje směs ve válci. Zapalování neboli alternátor se skládá ze statoru, cívek a rotoru s magnetem. Rotací kliky v motoru se tak generuje střídavé napětí. Snímač pak ještě dává signál cívce, kdy „hodit jiskru“. Při výměně doporučujeme vyměňovat, pokud možno stator s rotorem dohromady. Jestliže potřebujete zajistit výměnu zapalování, objednejte se k nám na servis.

Nejprodávanější

4 položek celkem
BT13106 - Rotor zapalování, verze 1, 139QMB/A
385 Kč

Rotor zapalování, verze 1, 139QMB/A - Rotor zapalování, k dostání ve dvou verzích se dvěma variantama štekrů, proto prosím porovnejte tvar štekru s obrázkem, nebo se poraďte s...

Kód: BT13106
BT13055 - Stator zapalování, verze 2, 139QMB/A
490 Kč

Stator zapalování, verze 2, 139QMB/A - Stator zapalování s jednou izolovanou cívkou, produkt odpovídá obrázku

Kód: BT13055
BT13876 - Klínek pro zapalování, 139QMB/A
55 Kč

Klínek pro zapalování, 139QMB/A - Klínek klikové hřídele pro skútry s motorem 139QMB/A. Nezbytná malinká součástka pro montáž zapalování, která se lehce ztrácí.

Kód: BT13876
BT10006 - Stator zapalování, verze 1, 139QMB/A
553 Kč

Stator zapalování, verze 1, 139QMB/A - Stator zapalování se dvěmi izolovanými cívkami, produkt odpovídá obrázku

Kód: BT10006

Náhradní zapalování dodá opět správný proud Vaší svíčce, která zapaluje směs ve válci. Zapalování neboli alternátor se skládá ze statoru, cívek a rotoru s magnetem. Rotací kliky v motoru se tak generuje střídavé napětí. Snímač pak ještě dává signál cívce, kdy „hodit jiskru“. Při výměně doporučujeme vyměňovat, pokud možno stator s rotorem dohromady. Jestliže potřebujete zajistit výměnu zapalování, objednejte se k nám na servis.