Nastavení
Jedná se o nový gumový box NSU na zapalovací svíčky, který je se stopami skladování, vhodný pro staré skladové zásoby.
Náhradní černá krytka kontaktu cívky, vhodná na Simson KR51/1, KR51/2 Schwalbe, S50, S51, S53, S70, S83, SR4-1 Spatz, SR4-2 Star, SR4-3 Sperber, SR4-4 Habicht nebo Duo.
Krytka zapalovací cívky pro Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR50, KR51, SR4, Star, Sperber, Habicht, Schwalbe.
Objímka pro zapalovací kabel ke svíčce, vhodný pro Ape, Vespa PK, PX. OEM: 127966.
Kabelové očko pro zapalovací kabel jako z výroby montované ve stroji. Jedná se o originální náhradní díl Piaggio.
Špičková primární proudová cívka pro napájení zapalovací cívky, vhodná pro Suzuki K 50 Mokick do roku 1978 i další modely.
Propojka kabelu zaplaovací cívky, vhodná pro Simson S50, SR4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.
Gumová kabelová průchodka pro zapalovací kabel vhodná pro Simson S50 S51 S53 S70 S83 SR50 SR80
Text uvádí srovnávací OEM čísla pro značky Piaggio a Mauro Pascoli bez dalších údajů či popisu o produktu bez bližší specifikace.
Přerušovač EFFE s kabelem vhodný pro Puch Maxi, X30, Sachs, Zündapp, KTM Hobby a pro mnoho modelů značek Hercules, Rixe, Solo, Steyr-Puch a další.
Svíčka (stadard čína), CR7HSA / CR7HNS - Svíčka (stadard čína), CR7HSA / CR7HNS
Kvalitní náhradní svíčka C7HSA, C7HNS. Svíčka hraje v motoru důležitou roli a tak by měla být vždy v dobré kondici. Běžný interval pro výměnu svíček u 2T motoru je 3000 až 5000km.
Nacházíte se na straně 6 z 26.