Šnek tachometru

Ne všechna vozidla dnes mají digitální tachometry. Většina skútrů a malých motorek měří rychlost na kole pomocí náhonu tachometru a přenáší jej na displej rychloměru pomocí náhonu rychloměru. Šnek rychloměru sedí na ráfku předního kola a otáčí se s kolem. Tato rotace se poté přenáší na náhon tachometru. Pohon rychloměru je jednou z opotřebitelných částí skútru. Pokud displej rychloměru již nefunguje správně, je třeba zkontrolovat pohon rychloměru a v případě potřeby jej vyměnit.

Nejprodávanější

2 položek celkem
36537 - Ozubené koloa náhonu tachometru, Vespa 50, 125 Primavera, ET3, PK50, PK 50 XL
339 Kč

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....

Kód: 36537
36538 - Náhon tachometru 8z, Vespa 50, 125 Primavera, ET3, PK50, PK 50 XL
92 Kč

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....

Kód: 36538

Ne všechna vozidla dnes mají digitální tachometry. Většina skútrů a malých motorek měří rychlost na kole pomocí náhonu tachometru a přenáší jej na displej rychloměru pomocí náhonu rychloměru. Šnek rychloměru sedí na ráfku předního kola a otáčí se s kolem. Tato rotace se poté přenáší na náhon tachometru. Pohon rychloměru je jednou z opotřebitelných částí skútru. Pokud displej rychloměru již nefunguje správně, je třeba zkontrolovat pohon rychloměru a v případě potřeby jej vyměnit.