Řídicí jednotka CDI

Jednotka CDI je důležitou součástí, která řídí zapalovaní Vašeho stroje. CDI jednotka neboli kondenzátorové zapalování je většinou k dispozici v omezené, nebo otevřené verzi. Odškrcená CDI jednotka navíc umožní využít plný výkon motoru, to je nezbytné, pokud provádíte jakékoli úpravy, například větší válec, karburátor, výfuk a variátor, aby Váš motor nebrzdila. Je také potřeba vědět, jestli máte verzi pro AC (střídavé napětí), nebo DC (stejnosměrné napětí), to má většinou větší krabičku než AC verze. Lze to zjistit odpojením baterie a poté skútr nakopnout pomocí nakopávačky. Pokud skútr bude dávat jiskru, máte zapalování pro AC (střídavé napětí), pokud nebude máte DC verzi. V případě, že budete potřebovat vyměnit CDI, nebojte se obrátit na náš servis.

Nejprodávanější

NK390.22 - CDI Naraku odblokované, AC 2 zástrčky, GY6 50, 125, 150
 
223 Kč
NK390.20 - CDI Naraku odblokované, CPI, Keeway, Kentoya
 
562 Kč
NK390.10 - CDI Naraku odblokované, Baotian
CDI Naraku odblokované, Baotian
Není skladem
Kód: NK390.10
 
241 Kč
NK390.15 - CDI Naraku racing, GY6 125-180ccm
CDI Naraku racing, GY6 125-180ccm
Skladem (3 ks)
Kód: NK390.15
 
275 Kč
IP32340 - CDI Kymco (DC CDI)
CDI Kymco (DC CDI)
Skladem (2 ks)
Kód: IP32340
 
582 Kč
IP32317 - CDI Minarelli horizontal, China 2T
CDI Minarelli horizontal, China 2T
Skladem u dodavatele
Kód: IP32317
 
168 Kč
29511 - CDI Racing DC type, GY6 125-150ccm
CDI Racing DC type, GY6 125-150ccm
Skladem u dodavatele
Kód: 29511
 
506 Kč
16830 - CDI s cívkou Gilera, Piaggio bez katalyzátoru
CDI s cívkou Gilera, Piaggio bez katalyzátoru
Skladem u dodavatele
Kód: 16830
 
446 Kč
4 položek celkem
GY14635 - CDI náhrada za originál, GY6 125/150ccm
208 Kč

CDI náhrada za originál, GY6 125/150ccm - Náhrada originálu CDI pro 125ccm Čínské skútry s motorem GY6. Vybírejte pečlivě a prohlédněte si obrázky, z vlastní zkušenosti víme, že...

Kód: GY14635
NK390.45 - CDI Naraku odblokované, GY6 125-150ccm, DC Typ
504 Kč

Odblokovaná CDI jednotka Naraku racing, je vhodná pro motory GY6 125, 150ccm s DC zapalováním.

Kód: NK390.45
NK390.24 - CDI Naraku laditělné, China 4T
507 Kč

CDI Naraku laditělné, China 4T - Vylepšené laditelné racing CDI pro skůtry s motorem 139 QMA/QMB. CDI má vylepšené zapalovací mapy a je tím ideálním začátkem pro tuning Vašich...

Kód: NK390.24
NK390.05 - CDI Naraku Racing, 50 - 125 ccm
470 Kč

CDI Naraku Racing, 50 - 125 ccm - Sportovní CDI od Naraku je dobrým kompromisem mezi cenou a výkonem. Nezaplatíte za něj tolik jako za racing CDI ale oproti seriovému CDI je...

Kód: NK390.05

Jednotka CDI je důležitou součástí, která řídí zapalovaní Vašeho stroje. CDI jednotka neboli kondenzátorové zapalování je většinou k dispozici v omezené, nebo otevřené verzi. Odškrcená CDI jednotka navíc umožní využít plný výkon motoru, to je nezbytné, pokud provádíte jakékoli úpravy, například větší válec, karburátor, výfuk a variátor, aby Váš motor nebrzdila. Je také potřeba vědět, jestli máte verzi pro AC (střídavé napětí), nebo DC (stejnosměrné napětí), to má většinou větší krabičku než AC verze. Lze to zjistit odpojením baterie a poté skútr nakopnout pomocí nakopávačky. Pokud skútr bude dávat jiskru, máte zapalování pro AC (střídavé napětí), pokud nebude máte DC verzi. V případě, že budete potřebovat vyměnit CDI, nebojte se obrátit na náš servis.