Regulátory

Regulátor neboli usměrňovač se stará o změnu střídavého napětí, generovaného alternátorem, do požadovaného stejnosměrného napětí. Často se velmi zahřívá, a pokud je vadný poznáte to mimo jiné podle praskajících žárovek nebo neustále vybité baterie. Výměna regulátoru je snadná a jde pouze o výměnu kus za kus. Nejčastěji se nalézá někde pod přední kapotou.

Nejprodávanější

6 položek celkem
NK390.19 - Regulátor Naraku Racing, AC/DC, 4 piny, 50 - 125ccm
411 Kč

Regulátor Naraku Racing, AC/DC, 4 piny, 50 - 125ccm - S tímto regulátorem dává svíčka větší jiskru ne vyšších otáčkách, běh motoru je tedy sametovější a odezva na plyn se také...

Kód: NK390.19
BT20902 - Regulátor napětí, 4pinová zástrčka, GY6 50-150ccm
231 Kč –9 %
208 Kč

Regulátor napětí, 4pinová zástrčka, GY6 50-150ccm - Regulátor napětí na většinu typů 4T skútrů Čínské provencie. Před objednáním zkontrolujte zda Váš regulátor má stejný tvar i...

Kód: BT20902
BT22011 - Regulátor napětí, China
Regulátor napětí, China
Skladem u dodavatele
179 Kč

Regulátor napětí, China - Regulátor napětí na většinu typů 4T skútrů Čínské provenience.

Kód: BT22011
IP35801 - Regulátor napětí 5-pin SYM, Baotian, Adly (GY6 50-150ccm)
354 Kč –9 %
319 Kč

Náhradní regulátor napětí má 5 pinů a je vhodný na stroje SYM, Baotian, Adly s motory GY6 50-150ccm. OEM číslo: 31600-N28-000.

Kód: IP35801
IP35800 - Regulátor napětí 6-pin s koncovkou GY6 50-150ccm, MuZ Moskito
363 Kč

Náhradní regulátor napětí má 6 pinů a je vhodný na motory GY6 50-150ccm (AC verze) a MuZ Moskito. OEM čísla: 291931, 2940165.

Kód: IP35800
Regulátor napětí 5-pin s konektorem GY6 50-150ccm
Novinka
210 Kč

Náhradní regulátor napětí má 5 pinů a je vhodný na motory GY6 50-150ccm (AC verze). Regulátor je vhodný například pro skútry Kymco Agility City 4T 50 / 125 ccm.

Kód: IP000590

Regulátor neboli usměrňovač se stará o změnu střídavého napětí, generovaného alternátorem, do požadovaného stejnosměrného napětí. Často se velmi zahřívá, a pokud je vadný poznáte to mimo jiné podle praskajících žárovek nebo neustále vybité baterie. Výměna regulátoru je snadná a jde pouze o výměnu kus za kus. Nejčastěji se nalézá někde pod přední kapotou.