Od 29. 12. do 1. 1. 2026 máme zavřeno.
Všechny objednávky přijaté v tomto období budou expedovány po 2.1.2026.
Osobní odběr zboží není v tomto termínu možný.
Olej na bázi Technosyntézy® určen pro 4-taktní motory skútrů.
Překonává požadavky výrobců skútrů, které pro moderní mini a maxi skútry předepisují viskozitu SAE 10W -40 ve...
100 % syntetický motorový olej speciálně vyvinut pro 4T skútry, které vyžadují třídu 10W30 a normu JASO MB. Olej zajišťuje optimální výkon motoru a spotřebu paliva omezením...
100% syntetický olej vyrobený na základě Ester-Technology určený pro silné a moderní skútry a maxi skútry vybavené 4-taktní motory od 50 ccm do 650 ccm. SAE 5W-40 viskozitní...
Výkonný převodový olej vyrobený z kvalitních základových olejů a multifunkčních aditiv. Z toho vyplývá široký rozsah použití v převodovkách a převodech u skútrů a motocyklů....
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Jedinečný výrobek z dílny Malossi pro každodenní použití v městském provozu. Díky větší ploše zvonu je teplota lépe odváděná do okolí a tím drží spojku chladnější a tím pádem je...
V naší nabídce máme také svíčky NGK. Svíčka hraje v motoru důležitou roli a tak by měla být vždy v dobré kondici. Běžný interval pro výměnu svíček u 2T motoru je 3000 až 5000km.
V naší nabídce máme také svíčky NGK. Svíčka hraje v motoru důležitou roli a tak by měla být vždy v dobré kondici. Běžný interval pro výměnu svíček u 2T motoru je 3000 až 5000km.
Iridiovou svíčku doporučujeme pro všechny závodní válce a vysokovýkonné skútry. Díky lepší jiskře jsou zápaly intenzivnější a je cítit lepší pružnost motoru. Běžný interval pro...