Pístní sady a kroužky

Pístní sada s kroužky je ideální pro oživení již ne právě výkonného motoru. V této sekci nabízíme pístní sady s kroužky pro scootery a motorky. Výměna pístu samozřejmě není jednoduchou opravou, ale chce to dostatek zkušeností i znalostí. Pokud takovou sadu použijete, pak se dočkáte jednak zvýšení tlaků, zlepšení výkonu, ale také nižší spotřeby, a to už se vyplatí. Správně fungující motor je potřeba kontrolovat a sledovat, zda u scooteru či motorky s menším obsahem nevzniká vůle pístu ve válci.

Nejprodávanější

26 položek celkem
NK600.47 - Ségrovky Naraku, 15 mm, GY6 / MBK / Yamaha
42 Kč

Ségrovky Naraku, 15 mm, GY6 / MBK / Yamaha - Ségrovky Naraku 15 mm.

Kód: NK600.47
DR-SG15186 - Sada kroužků pro DR 130ccm 57mm, Vespa Primavera, ET3, PK, S, XL 50-125ccm
199 Kč

Sada kroužků pro válce DR 130ccm o průměru 57mm. Kroužky jsou vhodné pro Vespa Primavera, ET3, PK, S, XL 50-125ccm.

Kód: DR-SG15186
DR-PT00063 - Pístní sada pro DR 130ccm 57mm, Vespa Primavera, ET3, PK, S, XL 50-125cc
1 793 Kč

Pístní sada pro DR 130ccm s průměrem 57mm, vhodná pro Vespa Primavera, ET3, PK, S, XL 50-125ccm.

Kód: DR-PT00063
206.0360 - Pístní kroužek Polini 130ccm 57x1,5mm, Vespa 125 ETS, PK, Primavera 2T, Primavera ET3 2T, XL
333 Kč

Vysoce kvalitní pístní kroužek Polini pro válce 130ccm na skútry Vespa 125 ETS, PK, Primavera 2T, Primavera ET3 2T, XL. Pístní kroužek má průměr 57mm a tloušťku 1,5mm.

Kód: 206.0360
204.0957/C - Pístní sada Polini 135mm 58mm (C), Vespa 125 Primavera 2T, Primavera ET3 2T
3 717 Kč

Pístní sada 135ccm Polini Evolution2 v top kvalitě. Průměr pístu je 58mm (C), tato pístní sada je vhodná pro Vespa 125 Primavera 2T, Primavera ET3 2T. V sadě je píst, pístní...

Kód: 204.0957/C
204.0957/A - Pístní sada Polini 135mm 58mm (A), Vespa 125 Primavera 2T, Primavera ET3 2T
3 717 Kč

Pístní sada 135ccm Polini Evolution2 v top kvalitě. Průměr pístu je 58mm (A), tato pístní sada je vhodná pro Vespa 125 Primavera 2T, Primavera ET3 2T. V sadě je píst, pístní...

Kód: 204.0957/A
206.0375 - Pístní kroužek Polini 58x1mm, Vespa 125 Primavera 2T, Primavera ET3 2T
501 Kč

Vysoce kvalitní pístní kroužek Polini pro válce Evolution2 135ccm na skútry Vespa 125 Primavera 2T, Primavera ET3 2T. Pístní kroužek má průměr 58mm a tloušťku 1mm.

Kód: 206.0375
204.0028 - Pístní sada Polini dual inlet 130ccm 57,8mm, Vespa 125 ETS, PK, Primavera 2T, Primavera ET3 2T, XL
2 360 Kč

Pístní sada 130ccm Polini dual inlet v top kvalitě. Průměr pístu je 57,8mm, tato pístní sada je vhodná pro Vespa 125 ETS, PK, Primavera 2T, Primavera ET3 2T, XL s dvojitým...

Kód: 204.0028
204.0024 - Pístní sada Polini dual inlet 130ccm 57,4mm, Vespa 125 ETS, PK, Primavera 2T, Primavera ET3 2T, XL
2 360 Kč

Pístní sada 130ccm Polini dual inlet v top kvalitě. Průměr pístu je 57,4mm, tato pístní sada je vhodná pro Vespa 125 ETS, PK, Primavera 2T, Primavera ET3 2T, XL s dvojitým...

Kód: 204.0024
204.0018 - Pístní sada Polini 130ccm 57,8mm, Vespa 125 ETS, PK, Primavera 2T, Primavera ET3 2T, XL
2 360 Kč

Pístní sada 130ccm Polini v top kvalitě. Průměr pístu je 57,8mm, tato pístní sada je vhodná pro Vespa 125 ETS, PK, Primavera 2T, Primavera ET3 2T, XL. V sadě je píst, pístní...

Kód: 204.0018
204.0014 - Pístní sada Polini 130ccm 57,4mm, Vespa 125 ETS, PK, Primavera 2T, Primavera ET3 2T, XL
2 360 Kč

Pístní sada 130ccm Polini v top kvalitě. Průměr pístu je 57,4mm, tato pístní sada je vhodná pro Vespa 125 ETS, PK, Primavera 2T, Primavera ET3 2T, XL. V sadě je píst, pístní...

Kód: 204.0014
206.0368 - Pístní kroužek Polini 130ccm 57,8x1,5mm, Vespa 125 ETS, PK, Primavera 2T, Primavera ET3 2T, XL
394 Kč

Vysoce kvalitní pístní kroužek Polini pro válce 130ccm na skútry Vespa 125 ETS, PK, Primavera 2T, Primavera ET3 2T, XL. Pístní kroužek má průměr 57,8mm a tloušťku 1,5mm.

Kód: 206.0368
Nahoru
Další produkty

Pístní sada s kroužky je ideální pro oživení již ne právě výkonného motoru. V této sekci nabízíme pístní sady s kroužky pro scootery a motorky. Výměna pístu samozřejmě není jednoduchou opravou, ale chce to dostatek zkušeností i znalostí. Pokud takovou sadu použijete, pak se dočkáte jednak zvýšení tlaků, zlepšení výkonu, ale také nižší spotřeby, a to už se vyplatí. Správně fungující motor je potřeba kontrolovat a sledovat, zda u scooteru či motorky s menším obsahem nevzniká vůle pístu ve válci.